|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ondanks de angst en treurnis toch gewoon zoveel mogelijk genieten van elk moment signature |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Hij ziet er nu al cool uit The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
signature |
|
signature |
|
onze kleinste signature |
|
Zo klein... nog steeds alles de goede kant op? When your people matter, menstrual health matters |
|
al minder haperingetjes, goeie evolutie. blijft riskant natuurlijk. 20 grammetjes erbij vandaag. signature |
|
quote: Mooi ventje! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
voor een prematuurtie wel nuja, ze zeggen dat mooie babies vaak lelijke mensen worden en omgekeerd niet dat lelijke mensen mooie babies worden neen, dat kan niet [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-02-2014 21:40] signature |
|
quote:Recht zo die gaat! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Benjamin Button kon dat wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
een acteur, liever niet pfff, vandaag de ronde afgeluisterd van de doktoren, hoorde iets van neurologisch lusteloze indruk of zo, was behoorlijk ongerust vanavond dan maar gebeld, om te vragen waar die stelling vandaan kwam, had het slecht begrepen, was een indruk van de doktor, die normaal is, er is niets verkeerd. nu wou ik toch eens verder praten over symptomen en risico's en zo, over feit dat ze over neurologie bezig zijn op 29 weken, in plaats van concreet het al te hebben over hersenafwijkingen en epilepsie en retina etc. Dokteres wou er eerst niet over spreken om geen angst te wekken, en toen ik verder doorging vroeg ze of ik misschien een medische achtergrond had. Heb gezegd dat ik veel death metal luister, en ze zei "ik begrijp het". Geen idee of ze het meende, maar toen is ze heel concreet beginnen praten. Een ganse geruststelling eigenlijk, eindelijk concrete info. Mijn vriendin hoefde het achteraf allemaal niet te weten maar voor mij een ganse geruststelling dat er idd niets ergs aan de hand is en ook hoe ik dat nu eigenlijk kan weten en waar ze zullen op testen etc... signature |
|
nog eentje signature |
|
quote: Prachtig 't Zal vast goed komen man, sterkte! [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 08-02-2014 22:17] |
|
Sterkte Hypnos. When your people matter, menstrual health matters |
|
Suc6 en van harte Hypnos.. Kinderen, mooi! Maar de zorgen, aanstaande week op donderdag en vrijdag weer naar het Sophia kinder ziekenhuis. Onze oudste heeft doordat zijn hoofd scheefgegroeid is ( drie opereaties aan het hoofd achter de rug) waarschijnlijk vernauwde lucht en gehoorgangen. Wat qua slaap zou inhouden dat ie niet in zijn remslaap komt/daar te hard voor moet werken en dus niet aan zijn rust en verwerking van de dag toe komt. kereltje is atlijd moe, in Jan zijn de neus en keel amandelen weg gehaald en nu donderdag een slaapmeting om te kijken of hij beter slaapt. Als dit niet het geval is gaan ze zijn gezicht breken en her modeleren. Hangt nog het eea van af. Spanning alom en ik ben niet te genieten.. |
|
thanx² en beterschaap! signature |
|
Man, man BVT, wat n zware zooi. Ontzettend veel sterkte! When your people matter, menstrual health matters |
|
Op een vreemde manier went het ziekenhuis bezoek nooit. Nu al bijna vijf jaar ziekenhuis in en uit. Met 2012 als dieptepunt. Nog ff tandjes op elkaar.. |
|
het kleine wezentje signature |
|
Gaat lekker door dus, de baas? Ziet er goed uit, in ieder geval We hopen door! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
anderhalve kilo nu even moeilijk moment en neusbril terug, nu terug duimen en eten signature |
|
zo warm daar signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |