|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze hebben nog iets en nog iets. Weet je wel? |
|
quote: Gefeliciteerd! Ik heb een mooie naam voor jullie meid: "Onweerwolfje". Bruce Banner |
|
Achter de drum kit.. zo vader zo zoon.. |
|
Amon en zijn vriendinnetje Julie signature |
|
Vandaag is mn schoonzus uitgerekend.... Nog niks gehoord hier maar nu begint het toch wel erg spannend te worden! :D "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Oh, ik denk WaBla komt vertellen dat ze mama wordt. Maar spannende momenten met je schoonzus. |
|
Nee bij mij zit er nog niks aan te komen. Gezondheid is nog niet helemaal wat het moet zijn (hoewel we wel de juiste richting op gaan) dus het lijkt me nu nog niet zo verstandig om aan nachwuchs te beginnen. Verder zijn we volop op zoek naar een huis en dat is momenteel toch wel even prioriteit en erg spannend ja! Ik zit hier wel een beetje gek te worden, erg frustrerend als je zo ver weg bent. Maar og 6 weekjes en dan kan ik mn nichtje ontmoeten Gelukkig gaat de tijd erg snel momenteel :D "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kan me voorstellen dat je dan nog even wilt wachten. Wel fijn om te lezen dat je gezondheid de goede kant op gaat. De tijd vliegt inderdaad voorbij, dus de 6 weken zijn zo om. |
|
Hier ook nog wat weken te gaan, ietsje langer dan maar toch. Tijd vliegt. Je moeder. |
|
Hier verloopt het ook voorspoedig, vandaag is mijn vriendin precies 26 weken zwanger. Vrijdag gaan we voor een pretecho. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Leuk! Al mooi over de helft dus. |
|
quote:Wacht héél even. Wordt Jaap vader? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hehe, kom je mooi vlot achter. 30 weken nu... Je moeder. |
|
quote:Pretecho? Is dat kijken of-ie al lacht? |
|
quote: Haha nee, je kan een extra echo laten maken in 3D en daar krijg je dan ook een DVD van. Dat noemen ze dus een pretecho. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Wat tof, gefeliciteerd! En ook gefeliciteerd Lainedil, karnivoor en de rest van de in blijde verwachting zijnde ZM-ers [Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 05-03-2013 21:38] Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dikke pret ja, hier ook gedaan als verrassing voor de ouders (wisten nog niet wat het zou worden, wij wel). Daarna nog een keertje terug gekomen omdat het gezichtje niet zo goed te zien was. Wij vonden het wel best eigenlijk maar als we gratis nog een keer mogen, why not! quote: Dank. quote: Als je me dit 3 jaar geleden had verteld, was dit ook m'n reactie geweest hehe... Times change... Een klein stukje misantroop in mij is gestorven. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-03-2013 18:43] Je moeder. |
|
...dit werkt ook prima bij kinderen merk ik... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dank je! quote: Ik ben wel erg benieuwd hoe het eruit ziet in 3D, hopelijk lukt het in 1 keer. Kijken jullie nog vaak naar de DVD? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Moet je dan ook zo'n brilletje op? |
|
Wat lief allemaal die kindertjes! Ik wil ook een baby! Al die mensen om me heen met kinderen, de befaamde klapperende eierstokken bestaan echt hoor! Foeifoei |
|
LLn moet milf worden! |
|
quote: Ik beschouw het maar als compliment |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |