|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En als ze heel fors was en enorm winderig had het Nike Air Max kunnen zijn! Ja hoor... |
|
quote: Een eventueel kind mag ik van m'n vriendin geen Caius Imperator noemen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat Imperator snap ik wel, maar Caius vind ik best een mooie naam. Zijn er überhaupt plannen voor een kleine Herr oder Fraulein Flick? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jij ook al! ಠ_ಠ Geen plannen/planning behalve "nu niet" Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gelukkig maar. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou ja, zeg Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zou mijn kinderen wel vertrouwen bij lavje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat wil je hiermee zeggen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Helemaal niets Maar vind het wel leuk dat ik oom ben geworden ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Leuk hè? Gefeliciteerd, in ieder geval! Vond het zelf de twee maal dat ik het heb meegemaakt wel echt bijzonder. Je merkt daaraan dat een kind met 'jouw bloed' wel wat anders is dan een random kind. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja absoluut. Het doet toch wel wat met je als het zo dichtbij staat. De eerste 2 dagen wilde ze niet drinken maar gaat nu de goeie kant op Hoest met de spruit in huize Sgeiterdt dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Inderdaad, meestal probeer ik dan ook te voorkomen dat kinderen onder mijn bloed zitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :v Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
wat is die :v eigenlijk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heb je daar een speciale techniek voor? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: quote: Goed om te horen Het zal vast deels te maken hebben dat het een kind is van iemand waarmee ik een (goede) band heb, maar er is vast ook biologisch eea aan de hand waardoor je positief tegenover kinderen staat die een deel van je genen met zich meedragen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-07-2013 0:35] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat je iemand iets toefluistert, beetje schalks ofzo. Edit: dacht ik altijd, althans [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 05-07-2013 0:37] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ja, twee vingers in mn oren en zingen. Zo halen ze je niet over tot allerlei gevaarlijke dingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou, dat weet ik niet hoor Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Weet ik ook niet! Maar ik denk dat er wel wat positiefs meespeelt op dat vlak Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zoals Haldane al duidelijk maakte: je geeft je leven voor 2 broers of voor 8 neven/nichtjes. http://en.wikipedia.org/wiki/Kin_selection Zonder dit zouden mieren, bijen en wespen nooit eusociale kolonies vormen. De mens vaart er ook wel bij al is het wat minder direct te zien. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-07-2013 0:43] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat heeft de natuur toch maar weer mooi geregeld ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |