|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boeiender |
|
Wat te mooi lijkt om waar te zijn, ís vaak ook te mooi om waar te zijn. Vandaag een vroege echo gehad ivm bloeding.. Niets te zien. Waarschijnlijk een zeer vroege miskraam... Is nog een kleine kans op weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar die kans is gelukkig klein. Voor de zekerheid wel bloed geprikt om dit uit te kunnen sluiten.. Godverdomme. Ik had er zó ongelofelijk op gehoopt, ik was werkelijk op van de zenuwen.. Nu geestelijk even helemaal op. Kopje thee, kachel aan en even niets aan het hoofd.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sterkte! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Damn, sterkte ermee. Boeiender |
|
urw :s veel sterkte veel wenen veel vloeken blijven geven signature |
|
quote: Goddomme kerel, wat een ontzettende anticlimax. Bah, heel veel sterkte gewenst. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat ontzettend kut voor je... veel sterkte toegewenst. Bazzio Attacks!!! |
|
Shit man, harde klap... Sterkte. |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
sterkte |
|
Wat verschrikkelijk, heb er kippenvel van. Heel veel sterkte voor jullie! |
|
Sterkte |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 30-09-2013 21:25] |
|
"leuk" arlondo, en nou weer opflikkeren kneus! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 30-09-2013 19:52] I am mine own redeemer...! |
|
Ik ben Orlando niet. |
|
Sterkte keer'l [Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-10-2013 6:05] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Klote man, veel sterkte toegewenst aan jullie beide. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dank allemaal.. Pff. Gaat allemaal in zo'n waas voorbij dat het moeilijk te bevatten is allemaal.. Ach ja. Eerst dit maar eens rustig verwerken en dan eens zien hoe en wat. Dat het op de natuurlijke wijze kan is wel een doorbraak voor ons.. Maar het zou zo leuk zijn dat na 4 jaar aankloten, ladingen ziekenhuisbezoeken en vele teleurstellingen we eens iets meer geluk zouden hebben. Nogmaals dank, doet me goed om dit te lezen allemaal. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sterkte, Koen. Klotezooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah man wat een shitzooi, sterkte! |
|
Ik had het jullie héél hard toegewenst. In een (hopelijk niet ongepaste) poging toch een positieve noot mee te geven: ik ken iemand die eerst 6 miskramen heeft gehad maar plots, toen ze alle hoop allang opgegeven had, 3 zwangerschappen zonder enig probleem na mekaar heeft gehad. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Klote man, ik heb een miskraam ook van dichtbij meegemaakt, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Nogmaals sterkte erme. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: terecht! I am mine own redeemer...! |
|
Wel een beetje mosterd na de maaltijd want Ethereal had het natuurlijk allang gelezen. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |