![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: geen idee! ook nog ff wipeout gehaal IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Voor het fietsen: endura hummvee shorts met uitneembare binnenbroek met zeem: ![]() En een paar nieuwe remmen, voor- en achter: ![]() Ik ben nu arm en kan weer fietsen. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Yow. Die moet ik ook hebben. Waarom heb je niet gekozen voor bv. een Camelbak / waar heb je je keuze op gebaseerd? Enneh, nieuwe remmen zei je? Is dat niet een beetje vlot? (of gewoon alleen blokjes?) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Goed bezig. Een Evoc nog wel, zie je al die freeriders in de Alpen ook mee, hip merk. Nette broek ook, Endura is mooi spul, voor een goede prijs. Heb ook een baggy, staat weer wat beter dan een strakke broek. ![]() |
|
quote: Op basis van 50% korting bij de lokale Intersport (Arnhem) die opdoekt, in eerste instantie. Maar ook de lange en slanke pasvorm van het ding. Vrijwel niet te merken dat je 'm draagt. Remblokjes vervangen, btw. Ik rij door veel modder en ik rem (nog steeds) veel. En de fabrieksblokjes (Avid) liepen echt op staal. Lelijk geluid leverde dat op en mijn velgen vinden me een lul. Hence de vervanging. Nimbus; Thanks! Idd, de ballenknijpers zijn echt minder, en zo koud is het nog niet. Zondag dus in shorts het bos in! Ja hoor... ![]() |
|
Vond het nu toch wel wat fris, dus mijn strakke winterbroek aan. OT: ![]() ![]() ![]() |
|
The dark night rises (blu-ray) 4x Guinness draught can Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
LP ![]() Ideaal voor de kerstdagen ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: De reissue op Raw Birth Records? Die heb ik laatst ook besteld, van de week binnen gehad. ![]() Ook besteld: Umberto - Prophecy of the Black Widow LP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Lijkt me wel ja. Ik heb hem opgepikt tijdens een van de Bottom Feeder shows. Jammer dat die split zo takkeduur is om te bestellen. 25 NZD voor lp + 25 NZD shipping :') ![]() |
|
quote: Yup, de reissue, vorig weekend besteld, gister binnen ![]() Verder kwamen zojuist nog twee tapejes binnen: Ilydaen - Digressions As Mountains - Monolight ![]() |
|
Gebreide berenmuts met knoopjesogen. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
POGTFO. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Toffe hoes, nieuwe plaat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Een split LP, maar nieuw, ja. Ze hebben dit jaar ook een nieuwe full-length uit: Corona Imperialis. Ben ik overigens, nog(?), niet zo siked over. Maar 'Spreu & Weizen' is siwies ook wel lekker. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Met kinderzitjes en een 2.0 blok? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nee, 1.8 en geen kinderzitje. Wel een hondenrek. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Strellisson kostuum Alveare jas paar Bommels Hilflikker riem Hilflikker overhemnd sjaal If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Een nieuwe mixer en een egelhuisje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Epic! ![]() Huis of buitenegels? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Buiten, in de achtertuin. Hopen dat het huisje naar de zin is. Egels zijn sowieso altijd heersend, behalve als ze plat gereden zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |