![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwart vinyl ![]() bub ![]() |
|
CS70 ![]() TS75 ![]() DF500 ![]() MFT3 ![]() DTS400 ![]() SYS 2 & 4 (leeg) 10 stuks ![]() en veel klein grut, zoals bijv. 1000 schuurpapiertjes ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, je kunt het ook niet laten hè? ![]() Hier in de pre-order: Doctor Who: Reign of Terror Doctor Who: The Arc in Space Doctor Who: The Legacy Collection http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
@Rotor: Mooie collectie. Kan je geen endorsement-deal krijgen bij Festool ![]() Haal jij eigenlijk je hoofdinkomsten uit je hout-bewerking / meubelmaken of is het een uit de hand gelopen hobby? ![]() |
|
Ik haal er m'n hoofdinkomsten uit ja. Het is voor meubelmakers niet uitzonderlijk om zoveel Festool spul te hebben hoor, integendeel. Een endorsement zit er niet in, dikke kortingen wel en het verdient zichzelf natuurlijk in no-time terug! ![]() |
|
geen onderzoek meer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Ja hoor... ![]() |
|
quote: Nopes, ik heb een jaar geleden m'n baan opgezegd. ![]() Overigens onderzoek en experimenteer ik nog steeds wel veel, zowel met traditionele als innovatieve dingen, dat zit er nou eenmaal ingebakken. Vanochtend verschillende oliën gemixt om een goede kleur te krijgen. ![]() |
|
![]() Makkelijk voor de gemakkelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik denk die heeft z'n schoenen gevonden... :') ![]() |
|
Ja, ram het er even in... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ow sowwy ![]() ![]() Je weet trouwens dat dat linkje naar die schoenen een artikel uit 2008 is? [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 28-12-2012 22:18] ![]() |
|
Jaja, tuurlijk. Bijna alle hits kwamen op iets uit 2008 uit. Ik vond wat nieuwere, zelfs een ebay link uit, ik geloof 2011, maar dat liep ook weer nergens op uit. Ja, echte atari sneakers, maar die sla ik even over. ![]() http://www.ebay.com/itm/ATARI-SHOES-RARE-Vintage-Size-8-from-early-80s-/290835998840? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Mooi wark. CRC ook ontdekt? Kan je je lol op. ![]() ![]() |
|
quote: Ik bedoelde wetenschappelijk onderzoek bij een instelling. Onderzoeken doe je nu juist lijkt me, alleen dan niet zo strikt. Beviel dat wetenschappelijke wereldje niet zo of is het wat anders? (als ik dat vragen mag) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het blijft lastig. Maar dat je niets over Hostile Waters heb gezegd valt me dan weer vies van je tegen. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Veldkaarten voor Neil Young & Crazy Horse. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Lang verhaal, zie het maar als een relatie; aanvankelijk beviel het goed, maar op een gegeven moment trok ik het echt niet meer. ![]() |
|
quote: Die had ik even over het hoofd gezien ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Primate - Draw back a stump +3 LP Abigor - Satanized CD Arctic Monkeys - Brianstorm mCD Motorpsycho - Blissard Motorpsycho - Angels & daemons at play nieuwe wekker Tad Williams - Shadowrise [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-12-2012 2:39] ![]() |
|
2e hands muziekjes: Mike Batt & friends - Tarot suite (vinyl) David Bowie - Let's dance (vinyl) Kayak - Starlight dancer (van het Janus label) (vinyl) Willie Nelson - collection + Beltegoed + 2 kamerplanten + Nieuwe filtersponsen voor het aquarium Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
LP'tje ![]() ![]() |
|
Portal - Swarth lp Master's Hammer - Slágry lp Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |