![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit shirt: ![]() |
|
'n Samick Flying V...... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Voor de onderdelen? ![]() |
|
![]() ![]() Na lang wikken en wegen (vorige kat is 8 maand geleden verdwenen en nooit meer teruggekomen) toch besloten een tripje naar het asiel te maken. Dit is Dorus! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Paradise Lost - Gothic (cd + dvd) Paradise Lost - Drown In Darkness - The Early Demos ![]() |
|
quote: Gaaf hoofd! ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Heeft ie ook 2 motten? ![]() |
|
High Roller Records weet hoe ze mooie verpakkingen moeten maken! ![]() ![]() bub ![]() |
|
Saille - Ritu Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Bestellinkje bij Soulseller: Deathspell - Paracletus Enslaved - Axioma Enslaved - Below the Lights Enslaved - Frost Ihsahn - Angl Thorns - Thorns Allemaal vinyl natuurlijk. Vorige week nog een zooi Pink Floyd, Supertramp en oude Queen gekocht bij Plaatboef op de Nieuwe Binnenweg. ![]() |
|
quote: beestigh!!! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
De Slegte had wat mooi spul staan bij de tweedehands: Arendt, Hannah - Het Zionisme bij nader inzien Arendt, Hannah - Verantwoordelijkheid en oordeel Aristoteles - Politics Aristoteles - The Nicomachean ethics Rand, Ayn - Kapitalsime; Het onbegrepen ideaal Zijn allemaal nog niet gebruikt. Slechts wat zonlichtslijtage. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Nintendo Gamecube + Rogue squadron II: Rogue leader Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Appollonia - Crimson Shades LP Bell Witch - Demo 2011 LP ![]() |
|
Ein Volk Ein Garten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Maar gefeliciteerd met je grootgrondbezit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Kussen Magneetbord Koffiebonen Een kapsel Boodschappen ![]() |
|
cd: Impiety - Ravage & Conquer ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Asphyx – Asphyx Bathory – Hammerheart Messiah – Hymn to abramelin Reverend Bizarre – In the rectory of the bizarre reverend Slaughter – Not dead yet/paranormal Venom – At war with satan Venom – Welcome to hell Kronieken van de zwarte maan; Het einde der tijden If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Dat is een zeer nette lijst (alhoewel het wel de "zwakste" Slaughter release is; nog een steeds een prima plaat overigens) En mocht je Venom's black metal nog niet hebben... kopen!!! (Possessed van Venom trouwens ook, die kent echt wel een flink aantal vette nummers. alleen jammer dat de productie zo klote is) ![]() |
|
Ik heb nog helemaal niets van Venom. Eerst eens kijken hoe vaak deze plaatjes daadwerkelijk gedraaid gaan worden voordat ik de gehele discografie najaag. Mijn liquide middelen zijn momenteel niet al te best en met een collectie van zo'n 3.000 geluidsdragers heb ik wel wat op op te teren. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Pierre Bourdieu - Distincion Howard Becker - Art Worlds Jostein Gaarder - De wereld van Sofie Drie jaar geleden zou ik je uitgelachen hebben als je me zou vertellen dat ik deze boeken ooit nog eens voor mezelf zou kopen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Twee nieuwe (tweedehands eigenlijk) terraria voor m'n slangenbestand ![]() No Pain, No Gain ![]() |
|
Lustful: The Almighty Facets Miscreant: Oppressive Aeternum: Dreamy Silken Moontew ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |