![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deftones - Koi No Yokan LP ![]() |
|
Een straatje vijfjes. ![]() |
|
Een six-pack schultenbrau (jaja) voor vanavond. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 09-02-2013 17:50] ![]() |
|
Fles Cider Fles cava 1 liter Leffe (jaja voor vanavond) en een Satanic Warmaster shirt signature ![]() |
|
![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Lijkt dat meer op Tabasco of op chilisaus? ![]() |
|
Geenvan beide (ik heb het nu over de gewone versie -- de habanero- en jalapeno-versies ken ik nog niet). Tabasco is veel zuurder, daar zit veel meer azijn in. En chilisaus gebruikt hele andere pepers en is veel meer 'gewoon heet' (ik neem aan dat je die grote flessen met rode chilisaus bedoelt). Die Louisiana hot sauce is echt dé shit: pittig en met een zoet aroma. Heerlijk bij friet, gebakken ei, hamburgers, op brood met (pinda)kaas, bij chips, op gegrilde courgette, noem maar op ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik doelde op grote flessen rode chilisaus ja. Al verschillende gehad, maar nog nooit een gevonden die ik echt lekker vind. Vaak te zuur of enkel zoet en verre van heet. Komende week eens in de schappen bij de Appie kijken naar die Louisiana hot sauce. ![]() |
|
Echt heet is deze ook niet hoor. Voor echt heet moet je toch meer richting de goeie sambals. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Als de smaak verder dik in orde is is dat nog niet eens zo'n punt. ![]() ![]() |
|
Wil ik ook wel eens proberen. Zoeken maandag. ![]() ![]() |
|
![]() Met o.a. Trey Spruance (Mr. Bungle) en Eyvind Kang ![]() lekker afwisselende jazz ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Goeie verzamelaar is dat, ja! ![]() |
|
Momentum - Whetting Occam's Razor LP Amber - S/T tape ![]() |
|
Baseketball (DVD) Jackie Chan's First strike (DVD) Graveyard disturbance (DVD) Grolsch bockbier glas LaTrappe glas Waterplanten Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Karhu pils x 6 ![]() |
|
![]() LP ![]() |
|
quote: pills? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: zit je in Finland? of Zweden? zo niet, als je dit in NL gekocht hebt, laat me ff weten waar ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote:Internet een optie? http://www.talvi.nl/store ![]() |
|
Virtuosity soundtrack CD Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Cult of Luna - Eternal Kingdom Cult of Luna - Vertikal Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |