![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Niet zo gemeen doen, konthoofd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Mond houden, fuckin' meisje. Laat je verkrachten door die my little pony van je, domme trut. ![]() |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Kan je ook eens iets over mij zeggen? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat is het liefste wat je vandaag tegen me gezegd hebt *zwijmel* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Mooikaap ![]() |
|
Doctor Who: The U.N.I.T. Files The Rocky Horror Picture Show (blu-ray) The Rocky Horror Picture Show / Shock Treatment (3DVD)* Seita patch Désepérée - Keeps * Gekocht voor Shock Treatment. Los was 'ie duurder dan icm RHPS. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Een fucking Bugaboo, ha ha. Mokervet! Althans, als het goed is. Vanavond even kijken en eventueel kopen... Ja hoor... ![]() |
|
Pff, dat oranje, ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Kun je 'm makkelijk terugvinden als je 'm ergens hebt geparkeerd.... Ja hoor... ![]() |
|
Handig op expedities enzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zo is het! Mokertje-hard off road gaan met die kar! Ja hoor... ![]() |
|
Poolexpedities in Afrika! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Polen in Afrika. Het kan! Ja hoor... ![]() |
|
Wat oude spullen naar de kringloopwinkel gebracht en dan meteen gaan grasduinen is wat minder handig voor de portemonnee: Daath - The hinderers (CD) Al Stewart - The year of the cat (vinyl) Styx - The grand illusion (vinyl) Talk talk - It's my life (vinyl) Tina Turner - Private dancer (vinyl) Ricoh 35 ZF En meteen nog effe langs de fotospeciaalzaak voor een 52mm naar 58mm step-up ring. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: ![]() zijn blijkbaar erg gevaarlijke expedities. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
LOLZ! Ja hoor... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Rolls Royce onder de buggies ![]() ![]() |
|
Dit dus via Retardo's label binnen gekregen wat betreft cassettes: Appollonia - Among Wolves Deathrite - Fractures Of Nocturnal Rites Gigatron2000 - The Cosmic Desert Cruise False - Untitled False / Barghest split Preta with Opossum Head - The Pestilence en een CD van Brown Snake Kills Dog erbij gekregen, jeuj! Die cassettes zijn in ieder geval allemaal gaaf spul! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Racist. ![]() |
|
quote: Zeg, ik ben geen lid van TdH, ja... No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |