![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen Undersmile? ![]() ![]() |
|
quote: Oja, die ook nog ![]() Bekend met Pinkish Black trouwens? Denk dat jij dat ook wel kan waarderen. ![]() |
|
quote: Ik ga het checken. ![]() |
|
Besteld: Aeon - Aeons black Mammoth Mammoth - Volume III-Hell's Likely Wodensthrone - Curse Psycroptic - The Inherited Repression Job For A Cowboy - Demonocracy Ahab - The Giant Funeral - Oratorium Finsterforst - Rastlos ![]() |
|
quote: Goeie flats. ![]() ![]() |
|
Vinyl ![]() ![]() ![]() en op cd, Bish Bosch van Scott Walker (ga daar maar even voor zitten, zo raadde de verkoper me aan) + ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik wacht nog steeds op mijn vinyl pre-order potver3. Ben wel erg benieuwd, nieuwe clip was bijzonder, en zijn vorige werk geniaal. ![]() |
|
Nieuw kostuum Nieuw shirt Nieuwe schoenen Nieuwe riem Nieuwe broek Nieuwe trui Dure grap, maar ik zie er weer goed gesoigneerd uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Nieuwe job? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nieuwe functie, wel, en het werd weer eens tijd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wat een onsmakelijke hoes. ![]() |
|
Ik vind het wel iets hebben. Super album, blij dat ik hem eindelijk op cd heb. Hun nieuwe (Grengus) vind ik minder. ![]() |
|
Amenra - Mass V Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Maandag kopen. Nu al zin in. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-12-2012 2:26] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Icidu USB 3.0 controller Sharkoon SATA QuickPort XT Brave (blu-ray) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Glazen bong en metalen grinder. En ik kreeg er zomaar vijf aanstekers, vijf pakjes vloei, vijf tipblokjes, een pakje speelkaarten en de groeten van Anna bij. ![]() |
|
quote: Vooral die groeten maken het af. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote:Was ik ook wel blij mee ja! ![]() |
|
Ik wilde een kerstboom kopen, maar het kerstbomenmannetje was er niet. ![]() ![]() |
|
quote: Mooi afgekeken van Slayer? Kan nog een mooie rage worden. Ik zou graag Cannibal Corpse hun eerste kersttrui willen zien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Wat lp'tjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het ís al een rage. Stick To Your Guns, Being As An Ocean hebben het ook al gedaan, en kan me voorstellen dat er nog meerdere bands zijn die dit gaan doen. ![]() Ik vind dat een lekker plaatje geworden toch wel! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-12-2012 22:15] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Drive Like Maria - s/t elpee + Howl Paceshifters - I don't listen 7" Snowburner 7" Furze - Psych Minus Space Control CD ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |