![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() En een motorverzekering Against God and Government ![]() |
|
Heb je ook een motor rotzak? Kwam net deze tegen ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Jazeker, heb twee weken geleden mijn rijbewijs gehaald. Dit is 'm ![]() Against God and Government ![]() |
|
Een broodje bratwurst bij kaufland. ![]() |
|
quote: Best een leuk albumpje, bijna alle hits staan erop ![]() @Rotzak: goed bezig, mooi ding ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
bub ![]() |
|
Dark Forest - Land of The Evening Star Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Weer eens een keertje wat besteld bij Van-GBR: Cult of Fire - "Triumvirat" Digisleeve Kaosritual - "Svopt Morgenrod" Mare - "Spheres Like Death / Throne Of..." Year Of The Goat - "Angels' Necropolis" lim. The Devil's Blood - "III: Tabula Rasa or Death and ..." lim. Selim Lemouchi & His Enemies - "Mens Animus Corpus" digi Subvertio Deus - "Psalms of Perdition" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Had je die nog niet? Als ik het wist, mocht je er zo eentje van me hebben. Gave plaat. Gekocht / (voor me) besteld / in de preorder etc. The Cult of Dom Keller - s/t LP Ghost - Infestissumam LP Goat - Dreambuilding 12" EP Hookworms - Radio Tokyo 7" EP [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 13-04-2013 12:30] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Ja, altijd overgeslagen omdat ik dacht dat het zaaddodende norsecore was. Net toch maar eens aangeklikt en toen bleek het helemaal niet onaardig te klinken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Overigens ook de Zweedse editie van de nieuwe Ghost-Lp gekocht en de nieuwe Peste Noire in de pre-order staan. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik heb serieus nog een exemplaartje liggen, dus cancel die maar uit je order en bespaar jezelf een tientje. :v Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Hehe. Geef die anders maar aan Robster te B. volgende week. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Als ik eraan denk, gooi ik 'm wel in de tas. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Alhoewel.. Hoeveel remsel is een tientje ook'weer? ಠ_ಠಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:En die Summoning - Old Mornings Dawn/Deluxe Box Set :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wielrenshirt Fietshandschoentjes Fietsbel Morgen misschien m'n eerste tochtje op m'n nieuwe racefiets maken ![]() ![]() |
|
Dagje platenbeurs in Utrecht. Blu-Ray: Avatar (3-disc) Butch Cassidy and the Sundance Kid Mad Max 2: The Road Warrior Dvd: Godzilla’s Revenge Cd: Carpathian Forest - Through Chasm, Caves and Titan Woods Death – Leprosy Death Cult – Death Cult The Southern Death Cult - The Southern Death Cult Enthroned – The Blackend Collection (Prophecies of Pagan Fire, Towards the Skullthrone of Satan, Regie Sathanas, The Apocalypse Manifesto, Armoured Bestial Hell) Impiety - Paramount Evil Willie Nelson – Across the Borderline Pagan Rites – Rites of the Pagan Warriors Sabbat – Satanasword Sarcófago - The Laws of Scourge The Shadows – The Final Collection (2cd 1dvd) Storm – Nordavind Vital Remains – Dechristianize The Wounded – Atlantic Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Lieve Bertha - Meisje in het gras Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Waar is de Peste Noire release te pre-orderen? ![]() |
|
quote:Bij La Mesnie Herlequin. Hun/zijn eigen label. http://www.lamesnieherlequin.com/ (Dat 'Sale Freux' trouwens niet bijbestellen. Serieus een van de meest overbodige en matige releases ooit.) If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Leuke handtas, lekker Rob Halford verantwoord. ![]() Lekker toeren komende lente/zomer dus, nice! ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |