![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen probleem ![]() quote: Mee eens, blijft erg fijn werk. Gekocht: Trist t-shirt (L) Mons Veneris / Decrepitude - Split (7" vinyl) Forbidden Citadel of Spirits - Jaded Evolution of Druided Fiends (tape) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Nieuwe peddels voor de kayak. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Terzij de Horde / Starve - split LP Gezien het fantastische artwork en de kant van Terzij. ![]() |
|
Bouwlamp. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
BETER ![]() ![]() |
|
Heel gaaf! Ja hoor... ![]() |
|
Verf bij de schilder. Weer een rib minder. ![]() |
|
Het boek hartstochtjes van Kees van Kooten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Kvelgeest is zelf best een lief jochie, hij heeft gewoon foute vrienden. OT: 2 tickets voor Boudewijn de Groot voor paps' verjaardag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Mocht je daar je mp3-speler behouden? :O I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Drilstandaard van Duss. Klein maar fijn. en duur ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 17-03-2013 7:26] ![]() |
|
quote: Waarom geen tafelkolomboormachine? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Nope, de cellen hadden een mono speaker in het plafond. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Meen je dat serieus? Dat zou bij mijn cliënten nou juist het verkeerde effect hebben, prikkels enzo ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ik verveelde me dood en toen gaven ze aan dat ik maar een CD moest kiezen en dan konden ze die opzetten. Was er erg blij mee. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Wel overwogen uiteraard, maar ik ben geen fan van Chinese meuk en tandwiel aangedreven stationaire kolomboren met deze precisie- en afwerkingsgraad (made in DE) zijn lompzwaar en kosten pas ècht een kapitaal.. oude Arboga/Jonsered/Strömberg boren zijn nog wel te betalen maar 480V en LOMP. Bij deze kun je de hendel omdraaien zodat je (met de nodige hulpstukken/klemmen) ook in hele grote en/of hoge objecten kunt boren, dat lukt niet met een stationaire kolomboor. Dit idee: http://www.fine-tools.com/duss300600d.jpg (goeie webshop voor houtbewerkers trouwens) Dit ding makkelijk is mee te nemen, voor grote projecten op locatie is dat erg handig. Dussss ![]() ![]() |
|
quote: Ok. Ja, kan ik me voorstellen idd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Woodkid - The Golden Age LP ![]() |
|
Keramiek schuilplekjes voor de waaierhandgarnalen Kaartje voor "An acoustic evening with Andy Cairns" Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Waar heb je die gekocht? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Bol.com ![]() |
|
![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ah mooi, ik luister al op Spotify. Wordt ook een LP aanschaf denk ik! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |