![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Echt? Gaaf! Ik wens je veel bankplezier voor later! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Yep! Zie post van afgelopen zondag. ![]() En thnx! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die rugkrabber is geniaal, heb hem al een tijdje in huis. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Verrek, hehe. Cheers thanks a lot. Lijdend voorwerp weet niet wat hij mist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() We hadden er vorig jaar 1 gekocht bij een pompstation ergens tussen las vegas en santa fe, voor m'n schoonpa. Een bearclaw. Toen dacht ik al van hmmm... ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Taake - Gravkamre, Kroner og Troner Indesinence - Vessels of Light and Decay Svartidaudi - Flesh Cathedral Graspop combiticket. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() To boldly go where no man has gone before. edit: 180X200 [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-03-2013 0:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat is dat precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Sommige bands weten van de gekkigheid niet meer wat ze op de hoes moeten zetten. ![]() |
|
Edit: Het is een matras die je bovenop je bestaande matras legt. Nasa schuim blabla mensen met gewrichtsproblemen dinges dinges. Benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een oude mannetjes matras dus? Ook voor incontinentieproblemen? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Het is voor mijn eega. Ik brokkel af als een malle, maar nog geen gewrichtsdingetjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Wat een pauperresolutie. Full HD or bust! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Zo'n Blue Jays cap? ![]() |
|
Concertkaartje voor Saxon. ![]() |
|
Tien Gladiators. Geen pizza's, sorry. Misschien later wiet. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Ik sta hier zelf een ultieme 'pauper'pizza te maken. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Je vrolijkheid/mildheid van de laatste tijd baart me zorgen. :/ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Wellicht moet ik aan de prozac. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Zeg maar dag tegen towerbridgen dan. Edit: snap het al. Von Drollstahl is weer terug. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 16-03-2013 14:08] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Nimmer! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Adversus Semita - The Ecstasy of Sin (tape / lim. 80) Black Cilice / Dead Procession - Split (7" vinyl) Bosque - Ermo Abismo (7" vinyl) Burzum - Dauði Baldrs (cd / digipack) Burzum - From the Depths of Darkness (cd / digipack) Burzum - Umskiptar (cd / digibook / lim.) Eole Noir – Ambivalence (tape) Nihasa / The Red Angle - Vessels of the Aetheric Void (7" vinyl) Orrery - Nine Odes to Oblivion (tape) Satanize / Vetala - Split (7" vinyl) En gisteren binnengekregen, van Kvelgeest: Neptune Towers - Caravans to Empire Algol ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Die Neptune Towers is erg lekker. Veel naar geluisterd in de separeercel. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |