![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Coraline (blu-ray) Mystic river (blu-ray) Nog een kamerplant Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Bikester.nl en MTBgigant.nl maar het liefst in de winkel (support your local fietswinkel, wat). Ja hoor... ![]() |
|
quote: Een baan in het bedrijfsleven brengt evenveel druk met zich mee hoor, om van ondernemerschap maar niet te spreken. Wetenschap is interessant maar uiteindelijk was het me toch teveel computer-, papier- en kantoorwerk. Meubelmaken is veel gaver; socialer, praktischer/concreter, creatiever en —verschrikkelijk woord maar goed— dynamischer. Het is gewoon helemaal mijn ding. ![]() Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do. If you haven't found it yet, keep looking. Don't settle. As with all matters of the heart, you'll know when you find it. And, like any great relationship, it just gets better and better as the years roll on. So keep looking until you find it. Don't settle. -Steve Jobs ![]() |
|
Sorry Ralph: ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Een lamp. Yeah!! ![]() |
|
Een nieuwe koptelefoon van Skull Candy. Cd's van AC/DC (live) en Satyricon (Rebel Extravaganza). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
^Twee van de drie zijn goede aankopen. ![]() Zelf deze: ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Therion - The Miskolc Experience (Dcd + Dvd Digipack) Arch Enemy - Doomsday Machine Cathedral - The Guessing Game (Dcd) Meshuggah - Alive (Cd + Dvd) Type O Negative - Dead again (Cd + Dvd) ![]() |
|
Eerste stap op weg naar bikepacking-setup: http://revolutioncycles.com/images/library/zoom/cmlbk_muleblue_13_z.jpg O ja en nieuwe hardloop patta's [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-01-2013 16:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
CD: ![]() ![]() ![]() LP: ![]() ![]() en als cadeau, op rood vinyl, gelimiteerde RSD-release: ![]() Blij. ![]() |
|
![]() Verdomd fijn apparaatje icm mijn iPad en iPhone. En hij streamt zelfs films van die ouwe rot pc van me ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
wat doet het precies? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: GODVERDOMME HARDE BAAS BEN JIJ ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Kano met 2 dekluiken en alles er op en dr aan.... Laat maar komen dat voorjaar ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Maakt van je tv een multimedia centre. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: De 2 of 3? ![]() |
|
quote: De 3. Nog niet te jailbreaken dus... ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
kijk: als ik snugger genoeg was om films en muziek te downloaden dan was ik siked geweest :v Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Dat deze nog niet te jailbreaken is is wel jammer, voor de 2 vragen ze tegenwoordig belachelijke bedragen. ![]() |
|
quote: Klopt ja. Maar ook zonder jailbreak kun je er veel mee hoor. Heb bijv XBMC op mn iPad gezet en via airplay stream ik dat naar mijn tv. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Dat je het weet! Die drie cd's hebben me samen overigens 7€ gekost. Solden ![]() ![]() |
|
Gisteren gekocht, een auto! ![]() een überlelijke oldtimer van Volkswagen, een Polo. Bouwjaar 1986, radio (nog niet eens cassettedeck), 4 versnellingen handgeschakeld, topsnelheid 110 km/uur ![]() Apk tot juni dit jaar, wegenbelastingvrij, en erg goedkoop verzekerd.. Verbruik 1 op 15 ![]() No Pain, No Gain ![]() |
|
Is '86 al een old timer? En WTF, wat is een metal spiderman? Oja gekocht, latten.. heel veel voor die verdomde plinten. ![]() |
|
quote: DAT KOEKJE ER IN... WOAAAAHHHH ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |