![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kaartje voor Devin Townsend/Meshuggah in Londen + vliegticket etc. ![]() ![]() |
|
Mysticum - In The Streams of Inferno Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Even de Deathwish-burelen geplunderd. Converge/Napalm Death - split Converge/Dropdead - split Converge - All We Love We Leave Behind Converge - Axe To Fall Converge - No Heroes Converge - You Fail Me Ai ai ai wat een band. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hands down ![]() ![]() |
|
Voor mij echt de grootste ontdekking van de afgelopen jaren, die band. Vergelijkbaar met een impact die een Slayer, Burzum of Funeral Mist op me heeft gemaakt. Gaaf dat dat nog steeds kan op m'n 34e. En trouwens, 10 jaar terug had ik deze muziek totaal niet getrokken, hehe. Wat een rijpheid & gevoel zit erin zeg. En man wat een perfecte begeleiding bij hardlopen/fitness/etc. ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Geweldig om dat te lezen ![]() ![]() |
|
quote:Dit, en TRoB nexten. Heb je een vriendje ofzo? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Doctor Who: Ace adventures Iron Maiden - Maiden England '88 (limited edition double vinyl picture disc) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote:(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Kringloopüberscore: Philips CDi 210 incl. digital video cartridge en 2 controllers Pitch shifter - Industrial (CD) Faith No More - The real thing (CD) Various Artists - The best of Motown (2CD) Various Artists - Against all odds OST (vinyl) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Shirtje van hein de kort. ![]() en ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Maar dan wel gratis want ik had een hele grote shitload aan douwe egberts punten ![]() ![]() |
|
Adversus Semita - Hopeless Melancholy Balnasar - Ein kalter Nachtgedanke Blackline / Decrepitude - Split Oaken Tower - Demo I Dead Procession - I Dead Procession - II Dead Procession - III ForeBears (A film by Marie Cachet and Varg Vikernes) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
@Mythics: Ik vind de documentaire erg tegenvallen. Een hoop mythologisch geneuzel dat door Varg wordt voorgelezen en slecht gefilmde en gemonteerde beelden. De plank is volledig misgeslagen en zeker voor dat geld. Heb je de gesigneerde versie of de reguliere versie? OT: Walknut - Graveforests and Their Shadows CD Lunar Aurora - Andacht CD Forest - Обрекая Надежду На Вечность CD Forest - Заревом Над Прахом cassette ![]() |
|
mooie koopjes OT: Moon - The Nine Gates (cassette) blij! signature ![]() |
|
@ Aural_Emanations: ach, het is sowieso vermaak met Varg and z'n hersenkronkels dus dat komt wel goed ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Moddervet bankstel. Hard. Boeiender ![]() |
|
eenmaal het is opgedroogd wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-03-2013 0:41] signature ![]() |
|
quote: Antivlek, dat bied weer meer perspectief. ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ik wacht tot hij op vinyl uitkomt :-) ![]() |
|
dit gekocht met veel extraatjes veel smaken, heel handig, en vooral: LEKKER! Byebye GFT, byebye sleuren met vanalles en ook: je kunt er cava mee maken ![]() ![]() signature ![]() |
|
Wow Mike, that's amazing! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |