|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
laatste weekeinde van mijn vakantie, nu al 2 bands die er voor gaan zorgen dat ik aanwezig ben! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Damn, ik hoop dat beide bands vroeg spelen! Boeiender |
|
quote: Die band ken ik niet. |
|
Ok, vooruit. - Retardo En deze boefjes komen vast ook wel: - DrDoom - Jbassist - Irritante Klootzak - Sjon Dit jaar 1 band gezien. Eens kijken of we dat record kunnen verbreken. |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote:Geen Metalcamp/Metaldays voor jou dus meer? |
|
quote: o. damn. Valt tegelijk zeker? Damn. Nou, dan maar geen Stonehenge in dat geval. *snik* Boeiender |
|
Jep, ze hebben die boel immers weer teruggeschoven. Het valt idd in die week, maar ik moet mijn verloflijst nog even afwachten, of men akkoord gaat. Anders wordt het wel Stonehenge (om een in dit geval dan minder toffe reden dus). |
|
quote: Ah, bummer dat het samenvalt, maar Metalc... Metaldays is toch net iets leuker om mee te maken. Boeiender |
|
quote: Ik snap die namechange ook niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik wel, heeft met een dreigende rechtszaak te maken tussen de 2 personen die de naam hadden vastgelegd, de ene deed er niets mee maar dreigde de ander (die Metalcamp organiseerd) voor het gerecht te dagen. Om alle gezeik voor te zijn is de naamsverandering doorgevoerd. Boeiender |
|
Had dat gelezen inderdaad. Konden ze niets beters verzinnen dan Metaldays als de meesten die erheen gaan niet voor de bands komen maar voor de mooie locatie? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Och, als het beestje maar een naam heeft toch? Boeiender |
|
- Greycloak - Onweercloak Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
metal summer camp days was overzichtelijker geweest. anyway...stonehenge... I am mine own redeemer...! |
|
Ik ben van plan om dit jaar weer te gaan. Was zeer geslaagd afgelopen jaar. |
|
Welke van de tig Templessen is dat? |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik zou de volgende keer een festivalticketportfolio aanschaffen, in plaats van op één festival in te zetten. Dan spreid je de risico's tenminste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is er niet een contactgroep voor gedupeerde wâldrockmuntsjesinvesteerders? Ik kwam laatst bij het opruimen nog best veel muntjes tegen. |
|
quote:Hoera alweer een asphyxband. Ook een gokje. |
|
quote:Zal meer richting Beyond Belief gaan, schat ik zo in. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar al die Asphyxbands, daar word je wel beroerd van inderdaad, onderhand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Veel te mainstream allemaal... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Volgende pagina |