|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat? heb je met Fusion in die pit staan tongen? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Her en der toch wat blauwe pleken. Terijl ik eigenlijk alleen bij Dying Fetus ff naar voren geweest ben. Zal van t kneden komen..... ;-) |
|
Hier blauwe knieen van Anaal Nathrakh :') Black seeds of bunny! |
|
quote: Bedoel je met 'ze' wat ik denk dat je bedoelt??? Black seeds of bunny! |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Epic fail. |
|
quote:Wass? =[ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Certified Attention Whore Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tuurlijk joh, overduidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 29-07-2013 22:15] Black seeds of bunny! |
|
Waarom anders dan voor de aandacht? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Heb je ze überhaupt laten zien dan Sanneke? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Damn ik mis dit allemaal weer: geen epic boobs, geen in blauwe knieën resulterende acties, alleen een band die het dak van de Buze eraf blies met een orkaan van een optreden! Hier trouwens nog Asphyx incl pit: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het was weer ontzettend gezellig die Stonehenge bende, geniaal feestje weer. |
|
quote: Schijnbaar mag alleen een vent zn shirt uitdoen als ie het te warm heeft, juist. Goed om te weten. En @ Sgeiterd: nope, nog in geen miljoen jaar. En de gast die dacht dat het grappig was zn duim en wijsvinger achter op mn bandje te zetten kwam er ook al snel achter dat dat geen grapjes zijn Black seeds of bunny! |
|
Tering, zit die OWW te terecht rellen in het relitopic over proncensuur en hij schiet zelf al in de stress bij het zien van een bh. :') [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 29-07-2013 23:53] |
|
Ik zie OWW niet in de stress schieten hierom??? Black seeds of bunny! |
|
quote: Je mag best gewoon toegeven hoor, geeft niks. |
|
quote: Zou het dan zijn om je ontblote bovenlichaam (borsten uitgezonderd) ? Daar heeft ie het doorgaans (ook) niet zo op. |
|
O man, wie heeft er foto's?! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Meestal komen die vervolgens niet het podium op om te pronken met hun manboobs.. dat doe je alleen als je aandachtsgeil en/of kansloos dronken bent. Maar ik zou het ook blijven ontkennen want het was nogal ordinair en wansmakelijk. Je had het gewoon warm, tuurlijk... als je het maar vaak genoeg zegt ga je het zelf nog eens geloven ook. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Effe normaal doen tegen Nyghty. |
|
quote: Boeiend. Boeiender |
|
Begrijp ik het nou goed? Loopt de stoere metalmannenwereld nou serieus te jankbakken over het al dan niet teveel zichtbaar zijn van een paar tieten? Jullie bedoelen echt deze dingen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maak daar aub een linkje van. /spectre Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |