|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
vreemd... viel er iets uit? had namelijk ook nog een leuke headliner aangeboden.... I am mine own redeemer...! |
|
Komt Grand supreme blood court ook? |
|
quote: :v |
|
Hoi Mopper Rex |
|
quote:Iedereen dus blij! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, weet iemand hoe het daar mee zit? Die werden inderdaad een tijdje geleden op de Stonehenge facebook genoemd in de line up maar ik zie ze op de site niet tussen de spelende bands staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Asphyx & Gospel of the Horns! |
|
Helemaal prima zo lijkt me |
|
Wij zouden moeten headlinen, maar we kunnen die dag niet. |
|
Line-up is compleet! DYING FETUS (vs) ASPHYX LOCK UP (uk/swe/cl) D.R.I. (vs) VICIOUS RUMORS (vs) BRUTAL TRUTH (vs) ENTHRONED (be) ANAAL NATHRAKH (uk) GAMA BOMB (ire) GOSPEL OF THE HORNS (aus) OBSCENITY (de) LIQUID GRAVEYARD (esp) TEMPLE DISSECT FUNERAL WHORE ABRUPT DEMISE AFTERPARTY @ CAFE SWETSER 24:00 • free entrance VERDELET (uk) WAY OF PURITY (div) SABIENDAS (de) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-03-2013 14:57] |
|
Wow, Dying Fetus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
BLIJ!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Godver! Dying Fetus ook nog? Beste line-up voor Stonehenge ooit zo'n beetje? In ieder geval sinds jaren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lang niet gek, toch een stuk of zes, zeven grote / 'grotere' bands, en dat voor 25 euro. Nee, dan snap ik inderdaad wel dat men voor Havenrock - toch een min of meer vergelijkbaar festival - 20 euro vraagt. Gerenommeerde namen als Skaldgrim, Chiraw en Profligate zijn immers eveneens allemaal het '50-euro-en-een-krat-bier'-stadium gepasseerd. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
:') Ik dacht exact hetzelfde. Dying Fetus, GotH, nee ik ga naar Havenrock. Maar wat zit jij vroeg te krijgeren? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Fuck! Oe! Anaal Nathrakh!!! Dan toch weer eens naar Stonehenge? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hartstikke gaaf met Dying Fetus erbij |
|
Leuke line-up, datum staat genoteerd. |
|
Wel benieuwd hoe dit ineens mogelijk is... zonder subsidie, sponsor, erfenis of gewoon meer ruimte kan je deze line-up niet aanbieden voor 25,- lijkt mij. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Bands toevallig in de buurt en dus besparing op invlieg kosten e.d.? |
|
quote: Corruptie, maffia, witwaspraktijken en drugshandel. Kan niet anders, want dit is veel te geheimzinnig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
enorme bierconsumptie helpt stonehenge ook! I am mine own redeemer...! |
|
En het draait voornamelijk op vrijwilligers toch? |
|
voor zover ik weet wel... goed bezig i.i.g. daar in Steenwijk! I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |