|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn vast ook andere mensen die op de camping liggen hoor. |
|
quote: Daar komt toch geen vette deathmetul jonguh! |
|
Nieuw schema: |
|
Ik hoef eigenlijk alleen de laatste 2 bands te zien. |
|
Dus je hebt tijd zat om te blowen! ;-) |
|
quote: Who cares?! Wij hadden toch sowieso andere plannen, niet? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Klopt! :v |
|
Gama Bomb een kwartier langer en verplaatst naar het buitenpodium blijkbaar Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Edit: 2 kaartjes zijn verkocht, thanks! [Dit bericht is gewijzigd door VonGraff op 24-07-2013 20:55] |
|
quote: Mooi dan heb ik een uurtje om ff wat te eten en niks boeiends te missen Heb Gama Bomb op EMM gezien, maar vond het ruk |
|
+1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gama Bomb is supervet! Ik ben nog even aan het kijken of ik er zal blijven camperen. Geen zin om te bobben namelijk. |
|
quote: Er gaat ook een busreis vanuit Nijmegen over Arnhem en Zutphen naar Steenwijk. Bareuh... |
|
En een tweepersoons busje met slaapvoorziening van Deventer rechtstreeks naar Steenwijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vongraf. Wij hebben interesse. Ik mail ff On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zin an! |
|
Uitverkocht! |
|
Ja, dat zal een mooi druk feestje worden. Tussen die muurtjes 34 graden en regen.. Hmmmz dat word joints in het voorten draaien. :D |
|
Iemand toevallig nog een ticket in de aanbieding??? mailtjes mogen naar Burning_Dark_Angel(apenstaartje)hotmail punt com [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 24-07-2013 23:52] Black seeds of bunny! |
|
Als er iemand is die nog een ticket overheeft dan zou ik die graag willen overnemen! |
|
quote: Had gewoon op tijd een kaartje gekocht, dan hadden we kunnen daten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ha! Nice! XXL ook van de partij! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Stonehenge uitverkocht = goede zaak voor de metalen underground. Gefeliciteerd! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik woon nog zuidelijker |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |