|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, nee, inderdaad, ik kan het me nog goed herinneren. Kunnen ze niet gewoon wat minder bands boeken en meer snacks regelen. |
|
STONEHENGE 2014 Lineup: PIKANTO JOPPIE (NL) FRIKANDEL SPECIAAL (NL) EIERBAL (NL) HET IS PATAT GEEN FRIET GODVERDOMME (NL) |
|
Godverdomme gast, ik heb hier geen woorden voor, zoveel blijdschap. |
|
Dan met mayo. |
|
BROODJE FALAFEL (LBN)? |
|
Wat is er precies mis met het aanbod aan eten? Eten Voor onze gasten(brute carnivoren en vegitarische veganisten) hebben we natuurlijk weer een culinair menu voor samengesteld!! Het eten wordt dit jaar verzorgt door de Opschepper. Snacks: 1 munt Friet Broodjes met kroket, hamburg of frikandel Vietnamese loempia’s. Maaltijden koud: 3 munten Wrapper met zalm en roomkaas Wrapper met gerookte kip en quacamole Wrapper met quacamole en diverse groente (vegetarisch en veganistisch ) Maaltijden warm: 3 munten Nasi met Kip/Varkensate Nasi met Sate’ van sojabrokken ( vegetarisch ) Nasi met Groente ratatouille ( vegetarisch ) Nasi met Portie Spareribs Gezond!! 2 munten Beker met fruitsalade:-) Op veel festivals is dat echt veel slechter. Bovendien gaan veel mensen sowieso even eten in Steenwijk zelf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wat er mis is met het aanbod? dat ze FRIET verkopen godverdomme.,..... we zitten toch niet in Limburg of wel dan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jeetje ik zou al bijna een ticket kopen enkel voor het voer. En de frietjes. <3 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die steenwijkerballen waren niet te doen.. Jezus man, waren gelijk gevonden met de laatste archeologische opgravingen in de buurt. Zou nu ook wel een broodje kroket lusten... |
|
quote: Te weinig sauzen, en een gebrek aan pikanto's mexicano's eierballen enz. |
|
Jij bent vreemd... |
|
Jij ook, doei! |
|
Nee, Sjon is lekker normaal. |
|
- Funeral Whore. - Enthroned - DRI - PIKANTO JOPPIE - FRIKANDEL SPECIAAL - EIERBAL - HET IS PATAT GEEN FRIET GODVERDOMME - Temple - Lock-Up - Abrupt Demise - BURIAl - DISSECT - OBSCENITY - Gospel of the Horns (AUS) - Vicious Rumors - Brutal Thruth Word vetjes! |
|
quote: Huh? Die kwamen toch pas in 2014? |
|
Speelt Vicious Rumors weer met de zoon van Carl Albert (RIP)? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Maakt niet uit. Voor mijn part komen ze elk jaar terug. |
|
+ Anaal Nathrakh en Gama Bomb Line-up: Lock-Up Brutal Truth DRI Enthroned Anaal Nathrakh Vicious Rumours Gama Bomb Gospel of the Horns Obscenity Liquid Graveyard Temple Dissect Funeral Whore Abrupt Demise |
|
Wat een gave line-up Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, haha, absurd goed vergeleken met andere jaren. Straks moeten we ook nog echt een band gaan bekijken. |
|
Temple + Dissect kiek'n, verder I am mine own redeemer...! |
|
quote:Geen Brutal Truth of Lock-Up? Vreemd.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ow ja, lock up ook. b.t. altijd al een rukband gevonden... I am mine own redeemer...! |
|
Asphyx is toegevoegd als headliner. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |