|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ga dan ook op een normale plek wonen |
|
|
|
Ik heb veel zin in morgen, hopelijk werkt het weer een beetje mee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Pas op voor een rood shirt. |
|
Waarom dan wel? Ik heb Woutjinho al vaker gezien hoor, dus ik weet wat ik kan verwachten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Siked voor het festival, jammer dat er 70% kans op regen is.. |
|
Shit... Ik wilde nog niks zeggen, maar ik heb onlangs een nieuw rood shirt gekocht dus die ga ik aandoen. Rood is het nieuwe zwart! |
|
quote: dat zegt toch helemaal niets? Wil niet zeggen dat er regen valt. Als het al valt zullen het met name buien zijn. Kan nooit erger dan op Dokkem afgelopen jaar. we gaan het meemaken, gelukkig kun je ook gewoon een jas meenemne |
|
quote: Ook van een bui word je nat.. ( een douche ook) Volgens de voorspelling is het 5mm toch een beste bak. En een jas is met bierdrinken tussen de buien door natuurlijk frustrerend. Ervaring leert dat er toch gedurende de dag twee biertjes vastgehouden moet worden. ( jas aan met 33 graden is niet fijn.) |
|
Ach, als het te nat wordt gewoon ff schuilen in de auto op kruipafstand. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ben benieuwd wat je nu weer voor moois hebt. quote: Juist ja, als het te gek wordt met de regen, dan maken we er gewoon een drive in festival van. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-07-2013 13:04] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Circlepits fast & furious style |
|
Ja en bruut moshen in m'n Daihatsu YRV! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ow nou, ik ga met de trein dus..... met de trein moshcen. |
|
Als je dan maar niet ontspoord. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Heeft heel toevallig nog iemand 1 kaartje? Ik kan last minute tóch gaan, maar ja, uitverkocht blaat... [/zachteG] |
|
Join the club.. net nog even voor een maat van mij gekeken op Marktplaats; alleen maar oproepen voor kaartjes, geen aanbieders. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dit is de nieuwe Wacken mensen! |
|
quote: Daar hoop ik eigenlijk wel op! :D |
|
Prima, als je de trein maar buiten het terrein laat staan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
:D Ik hoor net dat we in de auto kunnen stappen.. Trein buiten de Buze laten gaat goed komen..:D |
|
quote: Je kunt ook gewoon een jas om je middel knopen. Oh wacht... Bareuh... |
|
quote: Gelukkig maar, ik was al bang dat er een Santiago de Compostellatje zou plaatsvinden. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-07-2013 16:11] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bwahahaha, wel ruimte bij het podium.. @Ulk, raad eens welke vinger ik opsteek? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |