|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las het ook ja, best jammer. Hopelijk komt er iets vergelijkbaar gaafs voor terug. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ah kut. Ach, ik zou het toch niet meekrijgen |
|
quote: Wellicht even nog verder lezen.. naast Heidevolk zijn er 84839 bands opgesomd welke men graag zou willen zien. En daarbij, NOU EN! Ook wel benieuwd ja.. |
|
Tja, of er komt een goede vervanger, of je hebt een extra uur de tijd om bier te drinken. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Had ik eerst alle 84839 bands moeten opnoemen om een opmerking over Heidevolk te mogen maken? |
|
quote: graag van elke band een beschrijving waarom deze niet geschikt is als vervanger.. |
|
Ja, kan dat even? |
|
Ja bla bla bla, maar Cryptic Slaughter en Wehrmacht worden genoemd dat sowieso ook in hetzelfde straatje ligt. Ook al zie ik ook Vomitory staan wat natuurlijk helemaal gaaf is als afscheidstour. |
|
Alles beter dan Heidevolk, als er één band uitgekauwd is... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
moet je slikken? |
|
quote: Ga jij dit jaar ook weer? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Afgelopen 10 jaar geen editie gemist, dus de kans is groot. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gezellig, wie weet zien we elkaar. Vorig jaar zag ik je alleen bij de pisbakken. Ik wilde je aanspreken, maar toen ik was uitgezeken was je alweer verdwenen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-07-2013 20:41] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als je daar nou straks de hele dag gaat staan dan kom ik gegarandeerd meerdere keren langs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zal het onthouden. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ge je dit jaar ook nog iets zuidelijker ? |
|
quote: Nou en.. lalala Cool, namedropping.. Zin in dit feestje! |
|
quote: +1 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ja |
|
Jammer van D.R.I., hoor, maar daardoor zal het feest niet minder zijn. Bareuh... |
|
Exhumed vervangt D.R.I.!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vaak genoeg gezien, maar altijd leuk. Goede vervanger ook. |
|
quote: |
|
Kaartje is binnen! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |