|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer Black metal bitte. Voor de rest is dit festival gezellig. |
|
|
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Schele. Dit festival heeft eerste klas flut bands. Bands die nergens anders aan de bak komen. Dit festival verdiend een bom. |
|
quote: Oh vetjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij verdient basisschool onderwijs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hij heeft al een ban, spuit 11. |
|
quote: Sorry. Ik zie niks in het geband-topic. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tis al goed man. |
|
quote: Dubbel gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
+ D.R.I. |
|
Waar heb je die info vandaan dan? Maar heel goed nieuws in ieder geval. |
|
quote: Oeh! Ja hoor... |
|
quote: Van de Stonehenge-facebook http://www.facebook.com/home.php#!/events/371853119556704/?fref=ts |
|
quote: Kansloze rukkers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dan aanwezig! bub |
|
Wederom aanwezig. En best wel siked. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Erg siked.. Wel jammer dat ik me nu verheug op wat bands die ik niet ga zien.... Altijd veul te veul mensen om mee bij te beppen.. |
|
Ik verheug me altijd op zo weinig mogelijk bands kijken. |
|
Zo weinig mogelijk bands en zo veel mogelijk drugs en drank naar binnen drukken. |
|
Vergeet de snacks niet. |
|
Ze mogen trouwens het snackaanbod wel wat vergroten, pikanto joppie hebben ze niet eens. |
|
Dat, en langere openingstijden. Vorig jaar waren ze al dicht voordat de headliner speelde. Dat was niet chill. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |