|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Insgelijks. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jep, die heb ik wel voorbij zien komen Weet ik ook meteen dat jij dat was Black seeds of bunny! |
|
Zo vervelend als mensen alleen herkend worden vanwege hun kleding |
|
Ik denk dat ik bij het eerstvolgende metalconcert waar ik heen ga een rood shirt aantrek. Kijken of men er intrapt. |
|
quote: Voor jou heb ik geen shirt nodig, maar OWW had ik nog nooit eerder gezien (ook niet op foto), dus dan wordt het lastig [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 28-07-2013 17:51] Black seeds of bunny! |
|
Zeg Nyghty, nog iets op de concertkalender in de omgeving van Brabant? |
|
Volgens mij niet... Iig niet concreet (tenzij ik iets vergeet, dat is ook mogelijk op dir moment :')) Black seeds of bunny! |
|
Is King Diamond iets voor je? |
|
Ik neem het in overweging Black seeds of bunny! |
|
|
|
quote: Foto's! Je moeder. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leuk feestje zatte bedoeling. |
|
quote: n00b. Je moeder. |
|
Dood moet jij! Dood! When your people matter, menstrual health matters |
|
bands van de dag: Lock Up en Asphyx! Pff we waren op tijd klaar, voor het noodweer kwam!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kwam net na het noodweer aan. Dat trok vanuit Deventer mooi met ons mee die kant op. Nog wat druppels toen we uitstapten en daarna bleef het weer geweldig voor zo'n festival. Droog niet te warm. Dit jaar zowaar een heel optreden van een band bewust meegemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-07-2013 13:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het was een top feestje, nog steeds bont en blauw van de pit bij Asphyx Dying fetus was voor mij de band van de dag! Geweldig hoe dit trio erop los beukte!! Temple was ook een leuke verrassing! |
|
Waren "ze" epic trouwens? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
+ nog meer benieuwdheid. |
|
quote: Que? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nee, niet in de zin dat er mensen staan te boksen en te helicopteren zoals bij hardcore. Ik bedoel meer als in snel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, duidelijk. Ik heb nl. nog nooit een "zachte" pit gezien. En helicopteren schiet niet op, er moet meer gekegeld worden [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 29-07-2013 15:52] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |