IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-07-2013 11:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het was weer een woest feestje.

Van de weinige bands die ik gezien heb vond ik Vicious Rumours en met name het alles overheersende Asphyx te gek.
De rest bier en gezelligheid.

bub

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 28-07-2013 11:42 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Lock up!!!!

Funeral Whore
Usericon van Funeral Whore
Posted 28-07-2013 14:13 by Funeral Whore Wijzig reactieProfiel van Funeral WhoreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/funeralwhore

Wat een festival! Super!

[Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 28-07-2013 14:14]

Je moeder

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-07-2013 14:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het weer viel reuze mee gelukkig. Toen we er waren (rond 3 uur) nog wat spetters gehad, maar toen is het heel de dag en avond droog gebleven. Wel een beetje vreemd want op de heen-en terugreis was het allesbehalve droog

Gezien:

Phlebotomized
Kwam er niet echt helemaal uit, vond ik. Ze begonnen ook een kwartier later vanwege technische problemen. Niet meer dan aardig.

Enthroned
Vooraf had ik niet zo'n hoge pet op voor deze band, maar het was een zeer overtuigend optreden! Heerlijk drumwerk en goede zang.

Gama Bomb was een welkome afwisseling tussen al dat brute deathmetalgeweld. Lekkere thrash!

Brutal Truth
Paar nummers van gezien (klonk wel goed), maar het was veels te druk en warm in de zaal, dus na een tijdje weer naar buiten gegaan.

Lock Up
Erg gaaf optreden van deze grinders! Met Nicholas Barker op drums, Shane Embury op bas en Tomas Lindberg op zang zit het natuurlijk wel snor!

Dying Fetus
Wederom een zeer strakke show! Goeie setlist met oa Second Skin en Praise The Lord. Mooie afsluiting van mijn 4e keer Stonehenge.

Leuke dag gehad dus en veel bekenden gezien (half Elektra was uitgelopen). Was gezellig

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 14:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dissect -> Aardig
Obscenity -> Heel tof
Temple -|> Aardig
Exhumed -> Tof
Phlebotomized -> Super tof jammer dat het zo kort was
Lock Up -> Verrassend goed
Asphyx -> Uiteraard prima
Anaal Nathrakh -> Slecht geluid maar desondanks natuurlijk band van de dag. Sinds jaren weer eens hard in de pit gestaan ook.
Dying Fetus -> Wel leuk maar toch een beetje anti-climax na AN

Verder heel veel lieve mensen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 28-07-2013 14:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Toch wel in de pit gestaan met ontbloot bovenlijf hoop ik.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 28-07-2013 14:42 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ik hoop van wel, ik was hard afwezig dus iemand moet dat daar wel compenseren

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 14:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 14:39 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Toch wel in de pit gestaan met ontbloot bovenlijf hoop ik.

Natuurlijk niet.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 28-07-2013 16:45 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Goed feestje. Ik was er jammergenoeg pas om half 6, maar ik heb dan ook nog wel gefeest tot half 6.
Hartstikke gezellig weer.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-07-2013 16:56 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Met je rode shirt!

5 Euro's? Op je muil!!

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 16:57 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 16:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nyghtslave mocht trouwens bij Anaal Nathrakh op het podium om haar tieten te laten zien nadat ze bier had gehaald voor de band.

Later heb ik nog in haar oor geschreeuwd "Hallo Nyghtslave!!!" maar ze hoorde me niet. En ik had nog wel speciaal voor haar een oud Behemoth shirt aangetrokken.

Dying Embrace
Posted 28-07-2013 16:58 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Gemist. (edit: POIDH )

D'r eigen oor of d'r konijnenoor?

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 28-07-2013 17:01]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 17:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 16:58 schreef Dying Embrace het volgende:
Gemist. (edit: POIDH )

D'r eigen oor of d'r konijnenoor?

De konijnenoortjes had ze toen even afgezet. De pit was nogal hard en die bevond zicht direct achter haar. Vandaar dus ook dat ik ongeveer 2 tellen lang toevallig over haar heen hing. Maar toen werd ik weer weggetrokken.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-07-2013 17:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 14:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Natuurlijk niet.
Was jij die ene persoon met een shirt aan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 17:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 17:06 schreef bokkie666 het volgende:
Was jij die ene persoon met een shirt aan.

Zo ongeveer wel ja.

edit: mijn shirt was trouwens wel binnen 30 seconden volledig doorweekt. Na Anaal Nathrakh heb ik het shirt dan ook maar uitgetrokken en een ander shirt aangetrokken wat ik bij me had.

Mijn Behemoth shirt gaat zo de wasmachine in en ruikt nu alsof 't in een emmer ammoniak heeft gelegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 28-07-2013 17:08]

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 28-07-2013 17:07 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Sorry wolfie
maar welk shirt was het? Dat wil misschien helpen

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 28-07-2013 17:09]

Black seeds of bunny!

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-07-2013 17:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Iemand die die bier haalt en als beloning haar tieten mag laten zien....bijzonder.....

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 28-07-2013 17:09]

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 17:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 17:07 schreef Nyghtslave het volgende:
Sorry wolfie, was redelijk duf na afloop

Geeft niets! Ik heb wel je tattoo gezien trouwens. Zag er in het echt beter uit dan op de foto.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 28-07-2013 17:10 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Haha thanks

Black seeds of bunny!

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-07-2013 17:12 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 28 juli 2013 17:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Zo ongeveer wel ja.

edit: mijn shirt was trouwens wel binnen 30 seconden volledig doorweekt. Na Anaal Nathrakh heb ik het shirt dan ook maar uitgetrokken en een ander shirt aangetrokken wat ik bij me had.

Mijn Behemoth shirt gaat zo de wasmachine in en ruikt nu alsof 't in een emmer ammoniak heeft gelegen.

Bij Dying Fetus had je het shirt nog aan, dus niet liegen.

5 Euro's? Op je muil!!

Dying Embrace
Posted 28-07-2013 17:14 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 17:07 schreef Onweerwolf het volgende:
en een ander shirt aangetrokken wat ik bij me had.

quote:
Op 28 juli 2013 17:12 schreef Sgeiterdt het volgende:

Tenzij ik iets mis...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 17:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 17:07 schreef Nyghtslave het volgende:
maar welk shirt was het? Dat wil misschien helpen

Deze:

Op de achterkant staan de tourdata van de Thelema.6/Xmas festival 2000 shows.

Afgeknipte mouwen overigens, was oorspronkelijk een LS.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2013 17:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2013 17:12 schreef Sgeiterdt het volgende:

Dat klopt, maar nadat ik jou had gesproken heb ik hem uitgedaan, zoals je had kunnen opmerken toen je even later langsliep en ik bij de bar stond. Toen heb je je hand nog op mijn schouder gelegd en dus mijn schone Summoning shirt aangeraakt.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-07-2013 17:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 28 juli 2013 17:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat klopt, maar nadat ik jou had gesproken heb ik hem uitgedaan, zoals je had kunnen opmerken toen je even later langsliep en ik bij de bar stond. Toen heb je je hand nog op mijn schouder gelegd en dus mijn schone Summoning shirt aangeraakt.

Ja dat is waar, ik dacht al hij had toch een Behemoth shirt aan??

Leuk je ff gesproken te hebben, al was het kort.

5 Euro's? Op je muil!!

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com