|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Lock up!!!! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Wat een festival! Super! [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 28-07-2013 14:14] Je moeder |
|
Het weer viel reuze mee gelukkig. Toen we er waren (rond 3 uur) nog wat spetters gehad, maar toen is het heel de dag en avond droog gebleven. Wel een beetje vreemd want op de heen-en terugreis was het allesbehalve droog Gezien: Phlebotomized Kwam er niet echt helemaal uit, vond ik. Ze begonnen ook een kwartier later vanwege technische problemen. Niet meer dan aardig. Enthroned Vooraf had ik niet zo'n hoge pet op voor deze band, maar het was een zeer overtuigend optreden! Heerlijk drumwerk en goede zang. Gama Bomb was een welkome afwisseling tussen al dat brute deathmetalgeweld. Lekkere thrash! Brutal Truth Paar nummers van gezien (klonk wel goed), maar het was veels te druk en warm in de zaal, dus na een tijdje weer naar buiten gegaan. Lock Up Erg gaaf optreden van deze grinders! Met Nicholas Barker op drums, Shane Embury op bas en Tomas Lindberg op zang zit het natuurlijk wel snor! Dying Fetus Wederom een zeer strakke show! Goeie setlist met oa Second Skin en Praise The Lord. Mooie afsluiting van mijn 4e keer Stonehenge. Leuke dag gehad dus en veel bekenden gezien (half Elektra was uitgelopen). Was gezellig |
|
Dissect -> Aardig Obscenity -> Heel tof Temple -|> Aardig Exhumed -> Tof Phlebotomized -> Super tof jammer dat het zo kort was Lock Up -> Verrassend goed Asphyx -> Uiteraard prima Anaal Nathrakh -> Slecht geluid maar desondanks natuurlijk band van de dag. Sinds jaren weer eens hard in de pit gestaan ook. Dying Fetus -> Wel leuk maar toch een beetje anti-climax na AN Verder heel veel lieve mensen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Toch wel in de pit gestaan met ontbloot bovenlijf hoop ik. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik hoop van wel, ik was hard afwezig dus iemand moet dat daar wel compenseren |
|
quote: Natuurlijk niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed feestje. Ik was er jammergenoeg pas om half 6, maar ik heb dan ook nog wel gefeest tot half 6. Hartstikke gezellig weer. |
|
Met je rode shirt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Nyghtslave mocht trouwens bij Anaal Nathrakh op het podium om haar tieten te laten zien nadat ze bier had gehaald voor de band. Later heb ik nog in haar oor geschreeuwd "Hallo Nyghtslave!!!" maar ze hoorde me niet. En ik had nog wel speciaal voor haar een oud Behemoth shirt aangetrokken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gemist. (edit: POIDH ) D'r eigen oor of d'r konijnenoor? [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 28-07-2013 17:01] |
|
quote: De konijnenoortjes had ze toen even afgezet. De pit was nogal hard en die bevond zicht direct achter haar. Vandaar dus ook dat ik ongeveer 2 tellen lang toevallig over haar heen hing. Maar toen werd ik weer weggetrokken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Was jij die ene persoon met een shirt aan. |
|
quote: Zo ongeveer wel ja. edit: mijn shirt was trouwens wel binnen 30 seconden volledig doorweekt. Na Anaal Nathrakh heb ik het shirt dan ook maar uitgetrokken en een ander shirt aangetrokken wat ik bij me had. Mijn Behemoth shirt gaat zo de wasmachine in en ruikt nu alsof 't in een emmer ammoniak heeft gelegen. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 28-07-2013 17:08] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sorry wolfie maar welk shirt was het? Dat wil misschien helpen [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 28-07-2013 17:09] Black seeds of bunny! |
|
Iemand die die bier haalt en als beloning haar tieten mag laten zien....bijzonder..... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 28-07-2013 17:09] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Geeft niets! Ik heb wel je tattoo gezien trouwens. Zag er in het echt beter uit dan op de foto. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha thanks Black seeds of bunny! |
|
quote: Bij Dying Fetus had je het shirt nog aan, dus niet liegen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: quote: Tenzij ik iets mis... |
|
quote: Deze: Op de achterkant staan de tourdata van de Thelema.6/Xmas festival 2000 shows. Afgeknipte mouwen overigens, was oorspronkelijk een LS. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat klopt, maar nadat ik jou had gesproken heb ik hem uitgedaan, zoals je had kunnen opmerken toen je even later langsliep en ik bij de bar stond. Toen heb je je hand nog op mijn schouder gelegd en dus mijn schone Summoning shirt aangeraakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja dat is waar, ik dacht al hij had toch een Behemoth shirt aan?? Leuk je ff gesproken te hebben, al was het kort. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |