|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij de meeste zalen waar metal geprogrammeerd wordt kun je niet zonder de vrijwilligers. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: er werd toch betaald per strekkende meter toch? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Wat zitten jullie je nou druk te maken over de financiering? Kom gewoon genieten en koop genoeg bier zodat er weer wat geld is voor toffe bands volgend jaar!! Bla |
|
jahaaaaaaaaa! I am mine own redeemer...! |
|
Phlebotomized is toegevoegd aan de line-up. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Gaan ze toch volledige shows spelen? Dat is goed nieuws! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De kerk die naast de Buze zit is een groot sponsor. De verloren zieltjes komen af op de duivelse muziek om vervolgens gered te kunnen worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Het is vooral de gratis koffie die het 'm doet hoor... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Het schijnt dat metalpubliek op koffie alleen niet had afkomt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
"Phlebotomized will reunite and play on the stonehenge festival @steenwijk this year on 27th of july. We'll be playing a classic immense era set. More dates to be announced!" ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Krijg je hier ook zo'n harde plasser van? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zit te huilen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ach jochie toch, het geeft niks hoor. Er is niks mis met het uiten van je emoties. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
We zijn zeer vereerd dat wij onze eerste officiele gig sinds 1997 mogen aftrappen op Stonehenge. Het is de full package inclusief keys en viool en er zullen in de loop erna nog enkele data en festivals komen. Check onze facebook voor meer info en updates Cheers Jordy Phlebotomized |
|
Spelen jullie dan wel vroeg? Zeg maar rond uurtje of twee? Dan krijg ik er wellicht ook nog wat van mee. |
|
Phlebotomized staat van 15:15 - 15:45 op het programma. Het complete speelschema is te vinden op de Stonehenge site. |
|
|
|
wat leuk dat er om 12 uur nog tijd gereserveerd is voor een band! I am mine own redeemer...! |
|
Kaartje binnen! Aanwezig.. |
|
Voor hen die niet vast willen zitten aan laatste treinen en onbeschonken bestuurder zijn, is er ook dit jaar weer de mogelijkheid om te kamperen op camping de Wielewaal. Kosten bedragen net als voorgaande jaren € 5,50 per persoon per nacht. Voor reserveringen: mail naar campingstonehenge [@] Gmail.com |
|
Oeh, dat is een mooi prijsje. Dat ga ik denk ik doen. |
|
Zo, mijn kaartje is binnen en ik heb er zin in! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
DRI komt niet, zo is te lezen op facebook, wat best kut is. Een vervanger wordt gezocht. bub |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |