IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wie is de arrogantste muzikant die je hebt ontmoet? Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2002 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou vertel maar eens, welke muzikant is de grootste klootzak die je ooit heb ontmoet??
Het is vooral leuk als je met bewijzen je verhaal hard maakt.

Ik heb helaas weing tot geen muzikanten ooit ontmoet dus ik heb weing te vertellen.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 21:05 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

had jij niet ooit een verhaal met Chuck Schuldiner ?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 22-05-2002 21:10 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

die drummer van marduk,frederik ofzo ...
die gast was arrogant ik kwam hem tegen met x-mass in de 013 ik d8 ik maak ff een praatje met die gast..maar nee

die gast vond zichzelf de beste drummer ooit en dat mocht iedereen weten ook...sheesh wat een eikel...

No meat is sweater

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 22-05-2002 21:11 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dubbelpost....

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 22-05-2002 21:12]

No meat is sweater

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2002 21:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De zanger van Trail Of Tears. Het concert in Hardenberg was koud afgelopen of hij loopt door de zaal te flirten met 16 jarige vleermutsjes. Creep.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-05-2002 21:13 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

De meest arrogante, dat is zonder nadenken:

die pipo van Def Leppard (de zanger) hoe heet ie ook alweer...

Devoraz had een interview met Def Leppard in het American hotel in Amsterdam; met de nieuwe bassist (Rick Savage). Een vriend van Devoraz was ook mee, omdat die dus enorm Def Leppard fan was...

Dus na afloop van het interview vroeg ik of de vriend en Devoraz met zanger op de foto konden

"no, I haven't showered yet"

(duh)

Ik zeg:

"you don't see that on the picture"...

nou ja, hij wou dus niet (eikel)

Wat het dan wel weer goed maakte is dat we op de gastenlijst voor het concert in Paradiso stonden. Ik ben geen enorme Def Leppard fan, maar het was best leuk; en achteraf mochten we ook naar de afterparty. Da's ook wel eens grappig mee te maken.

De rest van de bandleden was erg aardig hoor... Zelfs nog grapjes gemaakt met de drummer (die zonder arm). want hij zou ons cd-hoesje tekenen met handtekening, maar het schoof weg omdat hij het niet kon vasthouden

En toen zag ik ook de vrouw van de zanger rondwandelen, met zo'n air van: "IK ben de vrouw van die pipo"...

ach ja...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2002 21:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 21:05 schreef Azagthoth het volgende:
had jij niet ooit een verhaal met Chuck Schuldiner ?

ja, dat is waar. ik weet alleen niet meer waar het staat.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-05-2002 21:14]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-05-2002 21:19 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ginger Voleg is een arrogante klootzak. Beledigt zijn publiek en wiebelt met zijn kont in hun richting (op het podium, dus).

Touché, pussycat!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 22-05-2002 21:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Backstage Dynamo '99

Ik had er een meed and greet met Metallica gewonnen, en had een pasje waar ik al heel de dag backstage mocht lopen.

Wie kwam ik allemaal tegen : Biohazard, System of a Down, Logan Mader (ex machine head) Apocalyptica, Mercyful Fate en Monster Magnet.

Ik wou wel ff met King Diamond op de foto, want zoiets maak je niet vaak mee, ik dus naar hem toe lopen (met nog meer fans natuurlijk) om te vragen of hij met ons op de foto wou....reactie? "Fack off!!" geweldige band.....klootzak van een zanger!

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-05-2002 21:21 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 22 mei 2002 21:12 schreef Greycloak het volgende:
De zanger van Trail Of Tears. Het concert in Hardenberg was koud afgelopen of hij loopt door de zaal te flirten met 16 jarige vleermutsjes. Creep.

ach ja... maar dan is hij niet de enige...

De zanger van Vicious Rumors stond op een gegeven ogenblik te amandelworstelen met een grietje (ook amper 17 denk ik) waar notabene haar vriend bij stond...
Ik hoorde haar echt zeggen tegen vriendje lief: "joh... hij gaat toch gewoon weer naar Amerika!" zo van : niet zeuren, ik hang graag de slet uit

En nog een mooie:
De gitarist/toetsenist van Sadist liet zich ná het optreden in Hoorn (paar jaar terug ook) door de eerste de beste snol pijpen. Dat hoorde we uit zeer betrouwbare bron van de gozer die de band begeleide (die kenden wij via via)... En mijn vriendin riep een beetje nogal hard: "ow... een blowjob!!!" HAHAHAHAHA..

maar goed, ik moest meer denken van:
ewwwww... die gozer heeft hartstikke gezweet... misschien moest ie ook nog pissen en dan gaat zo'n muts d'r ff aan zuigen...

brrrrrrrr

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-05-2002 21:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ok wel minder stoer maar desalniettemin vind ik hem een ontzettende eikel. Ik heb het over de vorige zanger van pleurisy.. ja die met die enorm grote mond (niet zo zeer qua taal gebruik)

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 21:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 22 mei 2002 21:29 schreef Cadaveria het volgende:
ok wel minder stoer maar desalniettemin vind ik hem een ontzettende eikel. Ik heb het over de vorige zanger van pleurisy.. ja die met die enorm grote mond (niet zo zeer qua taal gebruik)
HAHA! Die gast!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 21:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 21:30 schreef Vargen666 het volgende:
HAHA! Die gast!

jullie bedoelen toch niet roy?? die nu alleen nog zanger van autumnal reaper is toevallig?

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 21:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 22 mei 2002 21:35 schreef ghoulliette het volgende:
jullie bedoelen toch niet roy?? die nu alleen nog zanger van autumnal reaper is toevallig?
Oh dat kan best. Maar toen ze over die grote smeol begon wist ik gelijk wie het was.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 21:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De hele band Reviver is trouwens arrogant, en de unforgiven (die metallica cover band) en de zanger van non-divine

poep
Usericon van poep
Posted 22-05-2002 21:39 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

Arrogant: DEF P (osdorp possy)
Meest grote praatjes: ROY (autumnal reaper / ex-pleusrisy)

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-05-2002 21:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De vroegere bassist van Anathema, Dave Pybuss, jezus wat een lul is dat!!!

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 22-05-2002 21:52 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

of wat dacht je van ... dhr Dekker van Dead Head

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 21:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 21:39 schreef poep het volgende:
Arrogant: DEF P (osdorp possy)
Meest grote praatjes: ROY (autumnal reaper / ex-pleusrisy)

ja heel veel belangrijke produvers hebben aan hem gevraagd of ze hun cd alsjeblieft mogen produceren wist je dat.
en ze worden ook regelmatig gesmeekt om het vooprogamma te zijn voor grote bekende bands

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-05-2002 21:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

idd.. ik denk dat we over de zelfde gast spreken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-05-2002 22:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb nog geen muzikanten ontmoet..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2002 22:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 22 mei 2002 22:01 schreef mislyd het volgende:
Ik heb nog geen muzikanten ontmoet..
Ik ook niet. And I'm perfectly happy with it.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-05-2002 22:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ja, ik kan dus echt niet naar zo'n muzikant stappen om weet ik veel wat te gaan lullen.
Ik ben daar veel te arrogant voor.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 22:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bijna iedereen die ik ken zit wel in een bandje eigenlijk. maar echt grote muzikanten?? tja dark tranquillity heb ik gesproken, maar die zijn harstikke aardig.
die lul van sentenced die is wel arrogant

Koud
Usericon van Koud
Posted 22-05-2002 22:13 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Die gozer achter Vervamon is zo'n arogante klootzak

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2002 22:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 22:07 schreef mislyd het volgende:
Ja, ik kan dus echt niet naar zo'n muzikant stappen om weet ik veel wat te gaan lullen.
Ik ben daar veel te arrogant voor.
LOL

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com