IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2003 7:56 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

hopelijk gaan ze snel weer weg...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 9:01 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 2:13 schreef Ragnarok het volgende:
Oestgeest?? hehe nooit van gehoord eerlijk gezegt.


D'oh! ... en dat noemt zich een NS-blekkie...


Kijk, da's pas metal!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-06-2003 9:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hee Muurders!!



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-06-2003 10:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 2:06 schreef Harachte het volgende:
Op dit moment van de nacht wel ja. En laten we eerlijk zijn: 4/5 deel van dit forum zit binnen nu en een dag op de kast als ik dat wil.



Altijd gezellig, die blackies. En heerlijk, mensen met een attitude. Alle verdere posts hier die niet over Abigor gaan worden verwijderd.


blacktorr
Usericon van blacktorr
Posted 03-06-2003 10:14 by blacktorr Wijzig reactieProfiel van blacktorrQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-06-2003 10:16]


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 10:15 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 10:10 schreef TNightmare het volgende:
Altijd gezellig, die blackies. En heerlijk, mensen met een attitude. Alle verdere posts hier die niet over Abigor gaan worden verwijderd.


[Dat was een waarschuwing, actie komt nú pas op gang].

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-06-2003 10:16]


Kijk, da's pas metal!


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 10:18 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

Jezus dit méén je niet! Dat jullie hier echt een GeSStapo hebben zeg...


Kijk, da's pas metal!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-06-2003 10:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 10:18 schreef Wilf het volgende:
Jezus dit méén je niet! Dat jullie hier echt een GeSStapo hebben zeg...


Sommige mensen maken het nodig.

Nu weer over ABIGOR.


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 10:24 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 10:20 schreef TNightmare het volgende:
Sommige mensen maken het nodig.

Nu weer over ABIGOR.


Volgens wiens visie? De übersturmbahnfuhrer van Zware Metalen?

Het zou me niets verbazen als dit forum banden heeft met Saddam en de zijnen. Ik vind het in ieder geval zeer kinderachtig en een gebrek aan respect voor een mening van anderen dat hier te pas en te onpas geedit en gebanned wordt.

Als kleuter zijn zin niet krijgt mag je niet meer met kleuter spelen. Pfffffffffff...©


Kijk, da's pas metal!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-06-2003 10:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=687339

Voor klachten over het modereerbeleid. Daar verder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-06-2003 10:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-06-2003 10:37]


Bokbiertrol
Usericon van Bokbiertrol
Posted 03-06-2003 11:09 by Bokbiertrol Wijzig reactieProfiel van BokbiertrolQuote dit berichthttp://www.hertogjan.nl

jammmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

[dat hier nog steeds niet on topic gegaan wordt]

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-06-2003 11:33]


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 03-06-2003 11:50 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

zal ik het dan maar eens zeggen:

Abigor.... jammer... de lui konden zo'n heerlijke citroen thee zetten.
Hopelijk blijft de deur wel open staan, als ik weer in Zuid-Duitsland ben eens op bezoek gaan.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-06-2003 18:57 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik ga weer even oefenen met TMDC

Vanavond weer een aflevering van Heer Krieg en de legerkids.

tot dan!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 18:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 18:57 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik ga weer even oefenen met TMDC

Vanavond weer een aflevering van Heer Krieg en de legerkids.

tot dan!

he kut alweer geen optreden vanavond


Pasz
Usericon van Pasz
Posted 03-06-2003 19:55 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

Zeg, waar blijven die TMDC-rellen nou? Het leek even de goeie kant op te gaan!


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 03-06-2003 19:57 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 9:01 schreef Wilf het volgende:
D'oh! ... en dat noemt zich een NS-blekkie...


Hmm,nee hoor,nergens gezegt dat ik me zelf een "NS-blekkie" noem.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 03-06-2003 19:59 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 03-06-2003 20:02]


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 03-06-2003 20:00 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Nu de correcte spelling nog.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 03-06-2003 20:00 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-06-2003 22:59 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 18:57 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik ga weer even oefenen met TMDC

Vanavond weer een aflevering van Heer Krieg en de legerkids.

tot dan!


Als je goed bent in wat je doet dan heb je het meestal wel druk, maar Monolith kennelijk niet, vraag me dan soms ook af wat die teringleiders hier doen op ZM. Negatieviteit verspreiden over hun eigen band in de plaats van muziek maken en/of concerten geven, als je in de belangstelling staat, dan ben de iedere avond van huis en heb je geen tijd voor je speeltje en zeker niet de kloon uit te hangen hier op ZM. Monolith verspreid deathkut muziek die nauwelijks nog door vele gewaardeerd wordt, je mag blij zijn dat je mag toeren met hele grote jongens, anders blijven de zalen waar je mag optreden gewoonweg leeg.
Je verveelen achter je board en iedereen uitmaken voor rotte vis, terwijl je zou moeten optreden in het land, zou de drummer van Within Temptation ook op ZM zitten?
Zal Floor ook zo kinderachtig zijn als die kut bandleden van Deathcult, nee meneer krieg die hebben genoeg te doen, die zitten niet als Monolith 7 dagen per week thuis te genieten van scheve teksten hier op ZM en K3, en dan op Zaterdag en Zondag een optreden mogen doen.
En nog iets Abigor heeft bewezen nog vunziger te zijn dan jullie klote(ja welke klote), lees alle bladen er maar op na, dan staat er geschreven dat Abigor echt wel iets betekende voor de extreme muzieksoort.
Monolith vergelijk ik met De Graafschap eindelijk gedegradeerd. En volgend jaar mag je weer eens proberen via de na-competitie.



TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-06-2003 23:28 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Heer Krieg, ik was al even bang dat je niet meer zou komen. Wat heb je weer een heerlijk stukje verbale bagger neergeschreven. Ik ga het weer punt voor punt af.

Het zou je sieren en misschien pleiten voor je achterlijkheid dat je eens een keer inhoudelijk op mijn punten ingaat.

Daar gaan we:

Als je goed bent in wat je doet dan heb je het meestal wel druk, maar Monolith kennelijk niet, vraag me dan soms ook af wat die teringleiders hier doen op ZM.

-Heer Krieg, We behandelen zo ongeveer 3 interviews per avond, daarnaast werken we aan de site en schrijven we nieuwe nummers en dito teksten. Ondertussen staat de pc aan en volgen we wat er gebeurd op de diverse fora. Fora zijn namelijk de ultieme manier om binnen een korte tijd je naam te verspreiden.

Negatieviteit verspreiden over hun eigen band in de plaats van muziek maken en/of concerten geven, als je in de belangstelling staat, dan ben de iedere avond van huis en heb je geen tijd voor je speeltje en zeker niet de kloon uit te hangen hier op ZM.

-Waarom zouden we geen negatieve berichten over onszelf mogen verspreiden? Beter dan we het over onszelf doen dan over anderen zoals jij Heer Kroeg. De rest van je punten staan inmiddels uitgelegd in mijn eerste antwoord.

Monolith verspreid deathkut muziek die nauwelijks nog door vele gewaardeerd wordt,

-Met onze muziek was toch niets mis Heer Krieg? het was toch onze attitute die uw metalhart deed bloeden? Ik herinner me nog goed dat je onze muziek ok vond alleen onze houding stond je niet aan.

B.o.e.i.e.n.

Waardering genoeg, behalve een grote bek kunnen we ook nog spelen, iets wat met name een gros van de blekkiebands niet kunnen.

je mag blij zijn dat je mag toeren met hele grote jongens, anders blijven de zalen waar je mag optreden gewoonweg leeg.

-We zijn ook blij, net zoals iedere band daar blij mee zou zijn. Denk je dat Sleyer meteen een headline tour deed de eerse keer?

Je verveelen achter je board en iedereen uitmaken voor rotte vis, terwijl je zou moeten optreden in het land, zou de drummer van Within Temptation ook op ZM zitten?

-Ik verveel me niet, zie antwoord 1. Ik maak niemand uit voor rotte vis, ik reageer slechts op je verbale braaksels. Ik ben niet over TMDC begonnen, ik heb mijn mening gegeven over Abigor in het daarvoor bestemde topic. Jij begon over mijn hobbybandje.

Zal Floor ook zo kinderachtig zijn als die kut bandleden van Deathcult, nee meneer krieg die hebben genoeg te doen, die zitten niet als Monolith 7 dagen per week thuis te genieten van scheve teksten hier op ZM en K3, en dan op Zaterdag en Zondag een optreden mogen doen.

-Floor gaat overdag naar school denk ik, ik werk overdag net als de rest van de Deathcult. Het afstruinen van forums is een onderdeel van het propaganda plan. Let maar op vriend Krieg, binnen een jaar is er een gloednieuwe cd op de markt. Wij kunnen namelijk wel meer dan 1 ding tegelijk.

En nog iets Abigor heeft bewezen nog vunziger te zijn dan jullie klote(ja welke klote), lees alle bladen er maar op na, dan staat er geschreven dat Abigor echt wel iets betekende voor de extreme muzieksoort.

-Inderdaad, het was een van de eerste band die wanrelease na wanrelease heeft losgelaten op de mensheid en heeft nu eindelijk voldoende zelfreflectie ontwikkeld om(god zij dank) de handdoek in de ring te gooien met een gaye kutsmoes.
"lees alle bladen er maar op na?" Geloof je soms ook alles wat in de krant staat? Vroeger dacht men dat de aarde plat was,dat stond namelijk in alle kranten en wetenschappelijke boeken.

idioot.

Monolith vergelijk ik met De Graafschap eindelijk gedegradeerd. En volgend jaar mag je weer eens proberen via de na-competitie.

-Haha leuk gevonden, alleen begrijp ik de degradatie niet?

Hoe is het trouwens met de legerkids? Liggen ze al op bed? De rest van de band wil ook nog even weten wanneer jij en de kids onze schedels komen crushen.

daaaaaaaaaaaag



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-06-2003 23:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Maar GVD jullie Lp is werkelijk waar super de boer.
Maar ik stoor me zo aan jullie arrogantie.
Binnen een jaar een nieuwe cd uit?
Ik koop em gelijk zonder te luisteren, blindelings zal ik hem tot me binden.
Hoe gaat ie klinken, als een soort Death metal met vrouwenzang, ik stel me er veel van voor, moet ik denken aan een soort Cradle of Filth dan natuurlijk Death metal met zwanenzang. Ik heb vernomen dat jullie pas een keer waren uitverkocht bij Displeased een prestatie na-tuurlijk, als je bedenkt dat jullie zich al rijk zullen rekenen.
Ik stoor me een beetje aan jullie, en oppassen zul je, met die lekkere snoep jongens die ik om me heen heb, zul je even moeten uitkijken wat je zegt, ze lezen namelijk mee, en worden heel gauw kwaad, wat zeg ik boos. En nu even een bavaria.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 23:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 23:28 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

-Heer Krieg, We behandelen zo ongeveer 3 interviews per avond, daarnaast werken we aan de site en schrijven we nieuwe nummers en dito teksten. Ondertussen staat de pc aan en volgen we wat er gebeurd op de diverse fora. Fora zijn namelijk de ultieme manier om binnen een korte tijd je naam te verspreiden.


daaaaaaaaaaaag


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 23:56 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Abigor heeft een leuke plaat gemaakt. In '94 ofzo.

Maar wat veel en veel belangrijker is: ik vraag me toch elke keer weer af wat men tegen het correct spellen der Nederlandse taal heeft.
Als ik de reactie van de heer Krieg hier twee posts boven zo eens lees begin ik te vermoeden dat deze jongeman dit jaar MAVO-2 jammergenoeg moet gaan doubleren.



Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen