IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-05-2007 22:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

NP

Ben nu bij track 2. Erg apart in de zin van dat het echt helemaal vol zit met vage dingen. Wel weer een typische overall Abigor sound.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-05-2007 23:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, ze overtreffen zichzelf wel behoorlijk hiermee, wat een ZEER aangename verrassing dit!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-05-2007 11:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Mmmhh... klinkt allemaal helderder, moderner en meer 'industrial' dan het oudere werk, lijkt er eigenlijk nauwelijks op.

Wat me wel opvalt is dat die oostenrijkse-incest scene voor elk minimaal anders geluid direct weer een nieuwe band opricht. Nu krijgen we ineens een Abigor die sterk afwijkt. Makkelijk cashen met een bekende naam?


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-05-2007 11:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb ff een stukje gehoord. Klinkt erg goed inderdaad

Vanavond ff in z'n geheel luisteren


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-05-2007 17:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

De kraakheldere productie snijdt wel behoorlijk in mijn gehoor op de 1 of andere manier hehe, misschien even wat minder hard zetten.. maar deze plaat spoort aan om te beluisteren met maximaal volume

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-05-2007 17:16]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 17:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies! Groeiplaatje, dit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-05-2007 18:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

er worden in een aantal nummers trouwens wel ERG hoge snelheden gehaald op de gitaar (bijvoorbeeld in het 4e nummer @ 4m33s... nog sneller dan Keep of kalessin) nu heb ik hier geen verstand van verder maar het klinkt bijna onmogelijk!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-05-2007 18:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

tis maar een fysiek iets, kunnen de meesten met wat discipline en geduld wel hoor.

spectre wees me op deze band, dat nieuwe nr op hun myspace klinkt echt gaaf zeg! Ff opzoeken die plaat hehe


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 18:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2007 18:06 schreef Argh het volgende:
er worden in een aantal nummers trouwens wel ERG hoge snelheden gehaald op de gitaar (bijvoorbeeld in het 4e nummer @ 4m33s... nog sneller dan Keep of kalessin) nu heb ik hier geen verstand van verder maar het klinkt bijna onmogelijk!
Wat Frnk zegt.. + dat het natuurlijk een opname is, je kan het in stukjes opnemen. Obsidian C van KoK ging aardig door de mand live trouwens, wel toffe cd uiteraard.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-05-2007 21:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2007 18:56 schreef spectre het volgende:
Obsidian C van KoK ging aardig door de mand live trouwens, wel toffe cd uiteraard.


Inderdaad, dat viel behoorlijk tegen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-05-2007 1:52 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

schopverdomme! blijft een fijn plaatje, checken die hap mensen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-05-2007 1:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

heb em net op staan


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 24-05-2007 13:28 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Tja, ik vraag me af waarom 't zo lang duurt voordat ze 'm bij Displeased op voorraad hebben. Nieuwe Dodheimsgard is trouwens ook al enige tijd niet leverbaar... Och ja, geduld is een schone zaak.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-07-2007 18:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee...

Ik had laatst Channeling the quintessence of satan weer eens op staan en ik kwam tot de conclussie dat, hoewel ik het nieuwe album erg goed vind, ik het lang niet zo goed vind als bijvoorbeeld Channeling the Quintessence of Satan, Supreme Immortal Art, Opus IV of Nachthymnen.

Ik mis de chaotische riffs juist. Die riffs waardoor je een album eerst 2 a 3 keer moest luisteren voordat je de geweldige melodie-lijnen hoorde. Ik mis het huilende gekrijs van Silenius en ik mis het vreemde middeleeuwse sfeertje dat men op de voorgenoemde albums had. Dat sfeertje waar je je vinger nooit precies op kon leggen.

Nogmaals, het nieuwe album is ook erg goed en hij gaat ook zeker aangeschaft worden maar de genialiteit van hun oudere werk halen ze voor mij niet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2007 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de laatste, zeer geslaagd. international 666 meets with no human intervention. NICE!


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 18:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 18:50 schreef XnegativeX het volgende:
Nee...

Ik had laatst Channeling the quintessence of satan weer eens op staan en ik kwam tot de conclussie dat, hoewel ik het nieuwe album erg goed vind, ik het lang niet zo goed vind als bijvoorbeeld Channeling the Quintessence of Satan, Supreme Immortal Art, Opus IV of Nachthymnen.

Ik mis de chaotische riffs juist. Die riffs waardoor je een album eerst 2 a 3 keer moest luisteren voordat je de geweldige melodie-lijnen hoorde. Ik mis het huilende gekrijs van Silenius en ik mis het vreemde middeleeuwse sfeertje dat men op de voorgenoemde albums had. Dat sfeertje waar je je vinger nooit precies op kon leggen.

Nogmaals, het nieuwe album is ook erg goed en hij gaat ook zeker aangeschaft worden maar de genialiteit van hun oudere werk halen ze voor mij niet.
Oe, daar ben ik het niet helemaal met je eens XnegX! Ik weet natuurlijk niet hoevaak je FP beluisterd hebt, maar er zit veel meer diepgang in dan in jouw post naar voren lijkt te komen. Er is alleen ook veel meer tijd gestoken in de productie, waardoor het geheel wat "gladder" over lijkt te komen. Maar toch vind ik het sfeertje om van te watertanden zo duister en ongrijpbaar. Plus de band weet gewoon weer een erg vooruitstrevende plaat uit te brengen die over vijf jaar zeker weten nog staat als een huis!

Een angstaanjagend sterke black metal plaat, die wel eens erg hoog in mijn jaarlijst kan gaan eindigen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2007 19:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik moet hem nog aanschaffen en pas dan kan ik hem echt aandachtig beluisteren. Dus wie weet heb je ook wel gelijk (zoals gewoonlijk). Maar op dit moment sta ik nog achter mijn mening.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 20:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 19:39 schreef XnegativeX het volgende:
Dus wie weet heb je ook wel gelijk (zoals gewoonlijk).
Wij verschillen ook wel eens van mening hoor


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2007 20:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Klopt. Als dat eens een keer zo is dan heb ik gelijk. Maar in dit geval bestaat er enige onzekerheid


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2007 20:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niet lullen, luisteren die handel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 20:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou ik merk het vanzelf wel wanneer je je op je knieën in dit topic terugmeldt...
"Je had gelijk Robert, sorryyyy! Ik was te voorbarig! "



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2007 21:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 21:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hier de review trouwens.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/8610/Abigor-Fractal-Possession.html

En interview coming up...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-07-2007 17:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-07-2007 23:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Cool interview ja!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen