|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-02-2004 0:23] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iemand wel eens iets meer gehoord van het side-project van Abigor? Heidenreich? Het bevalt mij zeer goed Heidenreich - Trance Of an unholy union http://www.infernalhorde.com/heidenreich/ F*ck hippies |
|
Ja, vet. Heb hier thuis Verwüstung/Invoke the Dark Age en Orkblut, the Retaliation liggen. vind ik beide tof. Nog een vraagje trouwens, de cover van Verwüstung... deze dus: Die is bij mij zwart/wit. Wat voor een uitgave is die van mij? [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 18-04-2004 19:12] |
|
de kleurboekversie Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Zeg anders niks. |
|
quote: Ja die z/w heb ik dus ook, snap er inderdaad niks van. Google bood ook geen uitkosmt geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-04-2004 9:25] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Eerdere uitgave. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maar op beide versies staat niet dat het een rerelease is voor zover ik weet. En als het een eerdere uitgave is, tot hoeveel stuks is ie dan gelimiteerd? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Het zijn bijde re-releases gezien het twee platen zijn die in eerste instantie gewoon los van elkaar uit gekomen zijn. Welke tot hoeveel weet ik niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heeft iemand hier 'Shockwave 666' van Abigor gehoord en/of weet iemand waar deze verkrijgbaar is? Dit is een EP uit 2004 met materiaal uit 2003 erop van net voordat Abigor ermee op hield. Dit is dus het laatste gereleasde werk van deze geniale band. Ik ben er zelf erg benieuwd naar gezien ik Satanized de beste plaat vind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De zwart/wit versie is de eerste persing gelimiteerd tot 1000 stuks Daarna is de versie met kleurenhoes uitgebracht (niet gelimiteerd). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Abigor is een van mn favoriete bands. Channeling The Quintessence Of Satan en Nachthymnen vind ik de beste albums. |
|
De laatste Abigor EP Shockwave666 is nu uit op Dark Horizon Records USA. (Zelfde label dat eerste SauroN uitbracht, Revenge, Black Witchery etc.) www.darkhorizon666.com |
|
Abigor is gaaf. Vooral het nummer Shadowlord. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Wacht even... jij staat om 7:30 op om even ons even te kunnen laten weten welk Abigor nummer jij het beste vind? Vreemd... |
|
Abigor heerst vet!! |
|
deathbitchfuck moet haar bek houden zeker als ze de nuttigheid van dingen in gaat proberen te zien zij post hier enkel en alleen uit verveling (zie ander topic) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hehe, nee, sommige mensen hebben een baan. Maar het nummer is het bijna waard. Het heeft de synths van Emperor, de drums van Satyricon's DMT, de krijs van Burzum en de kilte van Darkthrone. Echt een heerschend nummer. Maar ze hebben uiteraard nog een heel scala aan genialiteit. Nachthymnen, Opus V, SEA, ik zou er geen kunnen kiezen. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
ik heb onlangs de complete discographie geleent, moet het nog steeds luisteren maar door tijdgebrek nog niet gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hij post hier enkel en alleen uit verveling. |
|
quote: iemand deze al? signature |
|
één nummer van "Satanized" en één nummer van "Channeling..." opnieuw opgenomen, beide klinken rauwer en primitiever en ze hebben wat lopen kutten met effecten op de zang. Maar zoals alles van Abigor zeker de moeite waard, geniale band. |
|
/Offtopic Is Heiden dood dan? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Satanized vond ik een kutplaat, de rest van het materiaal vind ik erg de moeite waard. Heb er spijt van dat ik Verwüstung destijds voor 8 euro heb verkocht, maarja. Koop het wel een keer opnieuw. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |