|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat accipiter zo'n homo is geworden dat hij hier tegenwoordig zelfs al onder een andere naam post.. |
|
Jammer dat hij ooit geboren is |
|
Kloffies Git, totaal imbeciele leproos die je bent, zet godverdomme, al was het maar voor een minuut, die plaat van Dark Transqueerity even af en lees aandacht mijn post, scrotumverwarmer. Vraag gerust morele steun van iemand met meer hersencellen dan jij (>2) om mijn woorden eventueel voor je uit te leggen in gebarentaal. Black metal is de kunststroming die kilte, misantropie, duisternis en pure HAAT samenvoegt door middel van METAL. Abigor is een band die keyboarddeuntjes met ontzettend nichterige poses combineert voor puberende puistekoppen die (geheel ten onrechte) denken dat Cradle of filth black metal is en dat Mystic circle en Bal-sagoth ontzettend evil zijn. Black metal is Darkthrone's Panzerfaust, Marduk's Panzer Division Marduk, Watain's Rabid death's Curse, Funeral Mist's Devilry of Moonblood's Blut und Krieg. Wat jij onder black metal verstaat is homofilie. Accepteer dat, kontluis. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Geachte gefrustreerde Drs. Bonobaby, Black metal is inderdaad de kunststroming die kilte, misantropie, duisternis en pure HAAT samenvoegt door middel van METAL. De bands plus albumtitels die je opnoemde, Darkthrone's Panzerfaust, Marduk's Panzer Division Marduk, Watain's Rabid death's Curse, Funeral Mist's Devilry of Moonblood's Blut und Krieg zijn inderdaad black metal, maar er zijn meer en één daarvan is Abigor, al dan met een geheel eigen orginele sound. Zeer spijtig dat er zielige, puberale snotapen/betweters als Bonobo/Accipiter in de 'scene' ronddwalen. Het woord homofilie zit bij Drs. Bonobo wel erg hoog, maar laten we het erop houden dat dit niets meer is dan zijn uiting van zijn geaardheid. [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 29-07-2003 16:54] |
|
Kloffies Git, ongelooflijk idiote snotsluper die je bent, je hebt dus mijn post geheel op je eigen lamme kracht gelezen. Abigor heeft nooit fatsoenlijke black metal gespeeld, speelt geen black metal an sich en zal nooit tot de Zwartmetalen kring behoren waar men de geiten offert aan Maniac Butcher, Nargaroth, Gontyna Kry, Sabbat, Burzum, Manes en Gorgoroth. Als jij denkt dat Abigor black metal is dan speelt In flames brute death metal. Onkunde is toegestaan, maar zulke leugens als jij vertellen kan met niets anders bestraft dan worden dan met steniging. Overigens, je hoeft helemaal niets op te houden, anus-teek, behalve je broek opdat de geinfecteerde stanklucht uit je endeldarmen niet de openbare ruimte vervuilt. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Het valt mij op dat meneer bonbonshomo alleen maar de standaard en oppervlakkige bands kent. Erg zielig en inferieur. |
|
manes bm? hahahahahahaha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Apokalypse is sowieso een rauw black metal pareltje one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Manes speelde zeer elitaire black metal op Under Ein Blodraud Maane. Sindsdien hebben ze slechts dingen gedaan die Jezus zou doen glimlachen. Niet echt evil dus. Oppervlakkige bands? Noem eens bands die volgens jou 'diepgaand' zijn, kontkruiper. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik zal eerder voor bands zoals m*sticum, *on, cry*tic winds ect ect gaan, maar ik snap natuurlijk dat die band te underground voor uzelf zijn. * = poser protection |
|
quote:U heeft mail. |
|
quote:hij maakt vrienden met iedereen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Neem het hem niet kwalijk beste hgarrothwulfF, figuren zoals meneer bonbonshomo zitten alleen maar binnen achter hun pc true te doen. En praten alsof ze daadwerkelijk verstand hebben van blackmetal. terwijl het stiekem al zijn waardevolle info via g00g1e.com afschraapt. |
|
Cryptic Winds? Hmmprrffffftt.. Discussie gesloten. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ik bedoelde Fire zulks soort personen als chimpansee zijn reacties niet waard, en dat weet hij ook zelf wel, waardoor hij nog meer provoceert We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Mysticum, Von en Cryptic Winds. Wat heb ik nu gewonnen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:eerste prijs voor het alom gehate poserdom We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Volgens mij heb je ongelijk...en kan ik met homo Bonobo ook wel buiten internet om een biertje drinken... Volgens mij laten jullie je teveel provoceren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ontopic dames, over Abigor moet het gaan |
|
quote:en toen bleef het stil ik vind verwüstung een zeer sterk album, heerlijk chaotisch en rauw. De albums erna bouwen steeds meer af qua mijn smaak, Nachthymnen heeft wel wat mooie momenten maar is zeker niet beter dan verwustung We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Offtopic: Godver, heb ik voor niks de antwoorden bij elkaar gegoogeld Ontopic: Ik vind Midwintertear Obliteration echt een maniakaal goed nummer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
huh, bedoel je niet midwintertears...of is dat dezelfde? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Muzikaal zijn toch echt Nachthymnen en Supreme immortal Art de beste albums. Qua sfeer doen de eerste 2 (Orkblut/Verwustung) hier niet van onder. Opus IV is in zijn geheel de minste nmm samen met Satanized. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
owjah, orkblut moet ik nog es een keer luusteren...wat ik ervan heb gehoord is wel interessant, maar niet iets waarvan ik sta te springen om te kopen wat ik wel had bij verwustung We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |