IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2003 15:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jammer dat accipiter zo'n homo is geworden dat hij hier tegenwoordig zelfs al onder een andere naam post..


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 29-07-2003 15:29 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Jammer dat hij ooit geboren is


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 16:04 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Kloffies Git, totaal imbeciele leproos die je bent, zet godverdomme, al was het maar voor een minuut, die plaat van Dark Transqueerity even af en lees aandacht mijn post, scrotumverwarmer. Vraag gerust morele steun van iemand met meer hersencellen dan jij (>2) om mijn woorden eventueel voor je uit te leggen in gebarentaal.

Black metal is de kunststroming die kilte, misantropie, duisternis en pure HAAT samenvoegt door middel van METAL. Abigor is een band die keyboarddeuntjes met ontzettend nichterige poses combineert voor puberende puistekoppen die (geheel ten onrechte) denken dat Cradle of filth black metal is en dat Mystic circle en Bal-sagoth ontzettend evil zijn. Black metal is Darkthrone's Panzerfaust, Marduk's Panzer Division Marduk, Watain's Rabid death's Curse, Funeral Mist's Devilry of Moonblood's Blut und Krieg. Wat jij onder black metal verstaat is homofilie. Accepteer dat, kontluis.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 16:07 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 16:04 schreef bonobo het volgende:
is en dat Mystic circle en Bal-sagoth ontzettend evil zijn. Black metal is Darkthrone's Panzerfaust, Marduk's Panzer Division Marduk, Watain's Rabid death's Curse, Funeral Mist's Devilry of Moonblood's Blut und Krieg. Wat jij onder black metal verstaat is homofilie. Accepteer dat, kontluis.
en vergeet Vewüstung van Abigor niet


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 29-07-2003 16:39 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Geachte gefrustreerde Drs. Bonobaby,

Black metal is inderdaad de kunststroming die kilte, misantropie, duisternis en pure HAAT samenvoegt door middel van METAL.
De bands plus albumtitels die je opnoemde, Darkthrone's Panzerfaust, Marduk's Panzer Division Marduk, Watain's Rabid death's Curse, Funeral Mist's Devilry of Moonblood's Blut und Krieg zijn inderdaad black metal, maar er zijn meer en één daarvan is Abigor, al dan met een geheel eigen orginele sound.

Zeer spijtig dat er zielige, puberale snotapen/betweters als Bonobo/Accipiter in de 'scene' ronddwalen.

Het woord homofilie zit bij Drs. Bonobo wel erg hoog, maar laten we het erop houden dat dit niets meer is dan zijn uiting van zijn geaardheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 29-07-2003 16:54]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 17:27 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Kloffies Git, ongelooflijk idiote snotsluper die je bent, je hebt dus mijn post geheel op je eigen lamme kracht gelezen.

Abigor heeft nooit fatsoenlijke black metal gespeeld, speelt geen black metal an sich en zal nooit tot de Zwartmetalen kring behoren waar men de geiten offert aan Maniac Butcher, Nargaroth, Gontyna Kry, Sabbat, Burzum, Manes en Gorgoroth. Als jij denkt dat Abigor black metal is dan speelt In flames brute death metal. Onkunde is toegestaan, maar zulke leugens als jij vertellen kan met niets anders bestraft dan worden dan met steniging.

Overigens, je hoeft helemaal niets op te houden, anus-teek, behalve je broek opdat de geinfecteerde stanklucht uit je endeldarmen niet de openbare ruimte vervuilt.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 17:28 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:27 schreef bonobo het volgende:
Kloffies Git, ongelooflijk idiote snotsluper die je bent, je hebt dus mijn post geheel op je eigen lamme kracht gelezen.

Abigor heeft nooit fatsoenlijke black metal gespeeld, speelt geen black metal an sich en zal nooit tot de Zwartmetalen kring behoren waar men de geiten offert aan Maniac Butcher, Nargaroth, Gontyna Kry, Sabbat, Burzum, Manes en Gorgoroth. Als jij denkt dat Abigor black metal is dan speelt In flames brute death metal. Onkunde is toegestaan, maar zulke leugens als jij vertellen kan met niets anders bestraft dan worden dan met steniging.

Overigens, je hoeft helemaal niets op te houden, anus-teek, behalve je broek opdat de geinfecteerde stanklucht uit je endeldarmen niet de openbare ruimte vervuilt.


Het valt mij op dat meneer bonbonshomo alleen maar de standaard en oppervlakkige bands kent. Erg zielig en inferieur.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

manes bm?


hahahahahahaha


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Apokalypse is sowieso een rauw black metal pareltje


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 17:33 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Manes speelde zeer elitaire black metal op Under Ein Blodraud Maane. Sindsdien hebben ze slechts dingen gedaan die Jezus zou doen glimlachen. Niet echt evil dus.

Oppervlakkige bands? Noem eens bands die volgens jou 'diepgaand' zijn, kontkruiper.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 17:39 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:33 schreef bonobo het volgende:
Manes speelde zeer elitaire black metal op Under Ein Blodraud Maane. Sindsdien hebben ze slechts dingen gedaan die Jezus zou doen glimlachen. Niet echt evil dus.

Oppervlakkige bands? Noem eens bands die volgens jou 'diepgaand' zijn, kontkruiper.


Ik zal eerder voor bands zoals m*sticum, *on, cry*tic winds ect ect gaan, maar ik snap natuurlijk dat die band te underground voor uzelf zijn.

* = poser protection


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-07-2003 17:40 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:33 schreef bonobo het volgende:
Manes speelde zeer elitaire black metal op Under Ein Blodraud Maane. Sindsdien hebben ze slechts dingen gedaan die Jezus zou doen glimlachen. Niet echt evil dus.

Oppervlakkige bands? Noem eens bands die volgens jou 'diepgaand' zijn, kontkruiper.
U heeft mail.



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:41 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:40 schreef Fire het volgende:
U heeft mail.
hij maakt vrienden met iedereen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 17:44 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:41 schreef HgarrothwulfF het volgende:
hij maakt vrienden met iedereen


Neem het hem niet kwalijk beste hgarrothwulfF, figuren zoals meneer bonbonshomo zitten alleen maar binnen achter hun pc true te doen. En praten alsof ze daadwerkelijk verstand hebben van blackmetal. terwijl het stiekem al zijn waardevolle info via g00g1e.com afschraapt.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 17:45 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Cryptic Winds?

Hmmprrffffftt..

Discussie gesloten.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:46 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ik bedoelde Fire

zulks soort personen als chimpansee zijn reacties niet waard, en dat weet hij ook zelf wel, waardoor hij nog meer provoceert


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:39 schreef latemkcalb het volgende:
Ik zal eerder voor bands zoals m*sticum, *on, cry*tic winds ect ect gaan, maar ik snap natuurlijk dat die band te underground voor uzelf zijn.

* = poser protection

Mysticum, Von en Cryptic Winds. Wat heb ik nu gewonnen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:49 schreef Sater het volgende:
Mysticum, Von en Cryptic Winds. Wat heb ik nu gewonnen?
eerste prijs voor het alom gehate poserdom


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 17:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:44 schreef latemkcalb het volgende:
Neem het hem niet kwalijk beste hgarrothwulfF, figuren zoals meneer bonbonshomo zitten alleen maar binnen achter hun pc true te doen. En praten alsof ze daadwerkelijk verstand hebben van blackmetal. terwijl het stiekem al zijn waardevolle info via g00g1e.com afschraapt.
Volgens mij heb je ongelijk...en kan ik met homo Bonobo ook wel buiten internet om een biertje drinken...

Volgens mij laten jullie je teveel provoceren...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-07-2003 17:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ontopic dames, over Abigor moet het gaan



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:56 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:52 schreef Fire het volgende:
ontopic dames, over Abigor moet het gaan
en toen bleef het stil

ik vind verwüstung een zeer sterk album, heerlijk chaotisch en rauw. De albums erna bouwen steeds meer af qua mijn smaak, Nachthymnen heeft wel wat mooie momenten maar is zeker niet beter dan verwustung


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
eerste prijs voor het alom gehate poserdom

Offtopic: Godver, heb ik voor niks de antwoorden bij elkaar gegoogeld

Ontopic: Ik vind Midwintertear Obliteration echt een maniakaal goed nummer.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 17:58 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

huh, bedoel je niet midwintertears...of is dat dezelfde?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 18:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:56 schreef HgarrothwulfF het volgende:
en toen bleef het stil

ik vind verwüstung een zeer sterk album, heerlijk chaotisch en rauw. De albums erna bouwen steeds meer af qua mijn smaak, Nachthymnen heeft wel wat mooie momenten maar is zeker niet beter dan verwustung

Muzikaal zijn toch echt Nachthymnen en Supreme immortal Art de beste albums.
Qua sfeer doen de eerste 2 (Orkblut/Verwustung) hier niet van onder.

Opus IV is in zijn geheel de minste nmm samen met Satanized.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 18:02 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

owjah, orkblut moet ik nog es een keer luusteren...wat ik ervan heb gehoord is wel interessant, maar niet iets waarvan ik sta te springen om te kopen wat ik wel had bij verwustung


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen