IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-06-2003 0:00 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 23:56 schreef Harachte het volgende:
Abigor heeft een leuke plaat gemaakt. In '94 ofzo.

Maar wat veel en veel belangrijker is: ik vraag me toch elke keer weer af wat men tegen het correct spellen der Nederlandse taal heeft.
Als ik de reactie van de heer Krieg hier twee posts boven zo eens lees begin ik te vermoeden dat deze jongeman dit jaar MAVO-2 jammergenoeg moet gaan doubleren.




Wilt gij de Nederlandsche taal wel goed spellen a.u.b.
Alvast bedankt,

(Dat gezeik hier altijd over spelling)


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 0:00 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Om de schizofrenie van Heer Krieg even aan te geven hier een paar quotes

"na een goede beluistering geloof 666ste keer, kwam ik tot de ontdekking, dat de cd super is, een top Death metal cd, Ik snap nie dat men praat over Nile invloeden, want die zijn maar weinig te bespeuren, en ook de Thrash opbouw in de nummers is minimaal, blijft over een heerlijke Death Metal plaat die gewoonweg lekker weg hapt, dat ik zo negatief was, had zeker een reden, ik vond de band arrogant, wij zullen het wel even maken gevoel, daar ben ik maar doorheen gaan kijken. Ik wil de band binnenkort weer ergens live zien. want live spelen kunnen ze."

"Het is toch niet te geloven, ik trok te snel conclusies omtrent deze band, ik heb de cd nogmaals 666 keer gedraaid, en deze band speelt 666 keer sneller dan Marduk's Panzer.
Heb een gezin, dus weinig tijd, maar nu heb ik die dan genomen, zelfs mijn zoon vloog door de kamer, en de buren hielden hun ramen dicht(open vanwege de warmte, ha ha)
Maar wat heeft dit kleine landje, toch goede Death metal bands(Die Duitsers zijn jaloers joh), ik hoef ze nauwelijks te noemen, want er zijn er zoveel, teveel om op te noemen dus, ik verdenk de meeste zelfs van afkijken, want er zijn advertentie's geplaatst omtrent deze band zou Nile invloeden verwerkt hebben, ik denk als men niet geadverteert had dat niemand Nile invloeden had ontdekt, want die zijn echt minimaal, maar we moeten zeuren, zo ook meneer Gebedi die Thrash invloeden waarnam, maar die ik enkel niet waarneem, Gebedi kan beter naar de Haunted luisteren, weet hij ook weer wat Thrash Metal invloeden zijn.
En dan nog iets, wat leest mijn ogen daar in de RockHard zes komma vijf(Monolith), Avulsed drie komma vijf, die klote gasten van RockHard, hebben geen flauw benul, zijn geen van allen Death metal liefhebbers, zou zeggen boycot RockHard onmiddelijk.
Mijn fout is dat ik naar de promo-cd heb geluisterd, en daar waren de invloeden van Nile wel voelbaar. Deze blunder wil ik ongedaan maken. Door te zeggen KOPUH, die cd van Monolith Deathcult."

"Ik kan naar een keer luisteren, al voelen of het een klassieker word of niet, ik vind Death Metal voor mij tenminste zeer toegankelijk, wanneer dat niet zo is, moet ik 666 keer luisteren, hoewel Deathcult zeer toegankelijk kan overkomen, vond ik in het begin ook dat er Nile invloeden zaten, maar nu weet ik dat niet meer zo zeker, ik hoor hier en daar Nile invloeden, maar dat kan ook rechtstreeks van Morbid Angel afkomen, ik vind ook dat ze bij vlagen een eigen geluid hebben, en hoor soms ook wat invloeden van b.v. Maleviolent Creation(snelheid) toch is dit een vette topper, en ik kan goed luisteren, want nogmaals voor mij is Death/Grind toegankelijk, en kan ik al naar een keer luisteren, een waardering geven, in het geval Monolith lag dat anders.
Maar bij deze."

"Ook hier bende bezig, dat deze band een beetje arrogant is, moet ge door de vingers zien. Deze band krijgt zijn naam wel, maak je maar niet druk. Hou jij het maar bij Cryptopsy hedde genoeg te doen.
Whisper Supremacy heerst."

"DEF is een hip-hop naam.
Ik denk dat DEFCULT meer bij jou past.
MONOLITH RULES."

"Heb hem weer tig keer geluisterd vandaag.
Word tweeduizenddrie het jaar van The Monolith Deathcult, ik denk van ja. Ze treden volgens mij vanavond op in Arnhem, maar helaas ik moest werken, maar ze heersen overal en voor altijd."

"Maar wel het jaar word voor Monolith om successen te behalen."

"En Monolith heerst toch echt, anders moet je maar Nu-Metal gaan luisteren. Dan heb je geen verstand van Death Metal, zoals meerdere op deze site."

"Posted 02-05-2003 19:55 by Heer Krieg

--------------------------------------------------------------------------------

T H E
M O N O L I T H D E A T H C U L T "

"Als je Monolith niet goed vind, sodemieter dan maar op, bij de eerst volgende klachtschrift van jou, zet ik mijn handtekening eronder. En weetje Piet de Evil.
The Monolith Deathcult heerst, en als je dat niet wilt zien of horen, ben jij een Death Metal freak die van Korn houd."

"Ik heb meer dan 3000 cd's in een oude krot.
Ik draai ze nooit meer, en dus gaan ze allemaal van de hand, en daar zit geen mp3 van bij, ik heb nu ongeveer 70 op mijn kamer boven liggen, die ik elke dag weer met een brede glimlach beluister. En daar zit Monolith Deathcult bij."

Hmmm kut, hij heeft alweer toegeven dat we heersen, niets nieuws onder de zon dus..

jammer






[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 04-06-2003 0:04]



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-06-2003 0:02 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Misschien is het begrip sarcasme jullie vreemd


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 04-06-2003 0:04 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:00 schreef Vlkodlak het volgende:
Wilt gij de Nederlandsche taal wel goed spellen a.u.b.
Alvast bedankt,

(Dat gezeik hier altijd over spelling)


Er is niets mis met mijn spelling.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 0:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:04 schreef Harachte het volgende:
Er is niets mis met mijn spelling.

Lekker Belangrijk!!! Dit is niet het schrijf correct Nederlands topic, en ook niet het TMDC topic.

Gelukkig wordt intelligentie niet bepaald door spelling maar door inzicht. En zelfs ik als speldebiel heb zonder enige moeite het VWO gehaald dus ga ergens anders zorken ofzo.

en nu over Abigor............


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 0:09 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

"Hoe gaat ie klinken, als een soort Death metal met vrouwenzang, ik stel me er veel van voor, moet ik denken aan een soort Cradle of Filth dan natuurlijk Death metal met zwanenzang."

Nogmaals..Op The Apotheosis staan her een der synthesizervoices om het het geluid in de doomstukken extra vol te maken. De samples worden nu vervangen door koren van vlees en bloed. Die koren gaat Helena voor haar rekening nemen, ze krijgt geen tekst verder.

Ik heb al eens Cradle muziek gemaakt.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 0:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

A-B-I-G-O-R


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 04-06-2003 0:15 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:08 schreef ghoulliette het volgende:
Gelukkig wordt intelligentie niet bepaald door spelling maar door inzicht. En zelfs ik als speldebiel heb zonder enige moeite het VWO gehaald dus ga ergens anders zorken ofzo.


Ten dele waar. Spelling is een uitermate belangrijke uiting van bedachtzaam- en zorgvuldigheid. In combinatie met inzicht verkrijgt men meer kennis en kennis is macht.
Iedereen kan het VWO halen want lesjes stampen is niet zo heel erg moeilijk.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 0:16 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

God zij dank zijn ze uit elkaar

voordat een band "interessante muziek" wil gaan maken zullen ze toch eerst de basisbeginselen van het musiceren onder de knie moeten krijgen.

-Strak spelen
-Niet langs elkaar heen spelen
-Tempo vasthouden
-Niet vals "zingen"
-Gitaren stemmen

Ik heb zelden zo'n baggerband gehoord als Abigor, dat heeft niets te maken met "sfeer" of "true", maar dit is domweg wanstaltig slecht.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 0:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:15 schreef Harachte het volgende:
Ten dele waar. Spelling is een uitermate belangrijke uiting van bedachtzaam- en zorgvuldigheid. In combinatie met inzicht verkrijgt men meer kennis en kennis is macht.
Iedereen kan het VWO halen want lesjes stampen is niet zo heel erg moeilijk.

en toch lukt het maar 10%


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 0:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ghoullie, don't feed the trolls.


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 04-06-2003 0:23 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:17 schreef ghoulliette het volgende:
en toch lukt het maar 10%


Je zou ook kunnen stellen dan de overige 90% leuke dingen wil doen.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 04-06-2003 0:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Verdwaald in de bossen komt een trol op me af. De trol vroeg me of er kabouters bestaan.
Ik liep door want de hond moest poepen.
Het regende en de bliksem vloog over m'n oren. Ik ging een liedje zingen, ik dacht aan Craft, en vooral dat eerste nummer, lekker een beetje Darkthrone achtig, De heer Krieg ist eine minister, minister von krieg, ich habe eine reich vor mich, ich hasse.
Abigor is een band die rijk is, rijk in Black metal land. ich habe das ewiges reich vor mich selfs, Abigor ist du, aber Monolith ich hasse dich. Haaaaaahaaaaahahahahahahahaha


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 0:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 0:18 schreef MBMarduk het volgende:
Ghoullie, don't feed the trolls.

*zij houdt zich in*


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 04-06-2003 0:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 4 juni 2003 0:32 schreef ghoulliette het volgende:
*zij houdt zich in*
niet doen joh, volg je instinct gewoon eens


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 04-06-2003 9:21 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

Ik zie dat Krieg ook weet hoe je jezelf eeuwig belachelijk moet maken ... een hele kunst!


Kijk, da's pas metal!


StUiTeRdWeRg
Usericon van StUiTeRdWeRg
Posted 04-06-2003 10:52 by StUiTeRdWeRg Wijzig reactieProfiel van StUiTeRdWeRgQuote dit berichthttp://deifecation.sucks.nl

Krieg vergeet wel dat TMDC al heeft wat ze willen zodra hij de zaal instapt (of dat nou is om zijn vriendjes te showen, of om met die vriendjes TMDC te gaan schoppen/slaan), ze hebben de entree betaald. Klaar, TMDC is de winnaar.

Ze overdrijven wel een beetje, maar blijkbaar helpt ze dat goed. Het is niet veel anders dan de ernst van het vergaan van ABIGOR (of zoiets) te overdrijven, zoals blijkbaar de bedoeling van dit topic is. Het leuke is dat TMDC dit topic extra lang maakt, waardoor ABIGOR (of zoiets) extra belangrijk lijkt. Is immers een enorm topic aan het worden.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-06-2003 10:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Genoeg over TMDC.

Abigor heerscht!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 04-06-2003 10:59 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Zonder de propagandacult© was dit topic na één pagina een zachte dood gestorven.
Want het oorspronkelijke onderwerp was -ontdaan van alle pathos die blekkies zo eigen is- nu ook weer niet zo boeiend.


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 04-06-2003 11:36 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

Maar het is hier verboden om saaie onderwerpen tot leven te wekken, dus ga nu maar lekker on topic en roepen dat Abigor heerst, dan kan dit topic tenminste weer een zachte dood sterven zoals dat hoort. *gaye met het hoofd tegen de muur aanbeukende smiley*


Kijk, da's pas metal!


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 04-06-2003 18:09 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

In het kader van onze boycot nu al te koop!!

15 euro!!



Vlaggen, Petjes, Aanstekers volgen zo spoedig mogelijk.


(voor de goede orde)

Zelden een grotere muzikale wanvertoning gehoord dan het Abigor oeuvre



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-06-2003 18:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

YMCAWordfuhrer: het is een beetje triest om allerlei topics met geblaat over je eigen band te vervuilen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 04-06-2003 21:05 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik zie The MonolithDeathcult als een soort Ajax(zeker niet zo goed) die stralen ook een soort van arrogantie uit dat lijkt op die van de Deathcult, het zal mij niet verbazen dat Leo Beenhakker de technische direkteur van de Monolith Deathcult is.

Abigor zie ik als een winner, zeg maar een kampioen(PSV), deze band straalde allang voordat de cd al uit kwam, heb nimmer een slecht nummer van hun kunnen waarnemen, luister en huiver hoe perfect hun instrumentenbeheersing is op Satanized. Verder valt op dat de band soms wat betreft de instrumentenbeheersing wat vals overkwam, maar zo is hun muziek ingericht. Abigor afzeiken omdat men iets unieks deed vind ik waanzinnig en kinderachtig te gelijk, als je niet begrijpt wat de bedoelingen zijn van Abigor, dan heb je het niet goed begrepen, en kun je maar beter de Black metal scene verlaten. Ook is het jammer dat ik de band nooit live heb gezien, de reden is simpel ze hebben echt nooit live gespeeld, omdat er geen goede gitaristen rond liepen die het soort Black metal wat Abigor speelde, niet live konden waarmaken. Jammer maar voor de rest koester Abigor in their LEGENDS.
Hail Abigor, zo en nou Brinta pap.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 04-06-2003 21:09]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-06-2003 21:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit topic is behoorlijk naar de klote geholpen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 21:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

No kidding, voor mijn part snoeien de mods alle BS posts terug t/m pagina 5.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen