|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
denk nou niet dat je hier de dienst kan uitmaken dude. Je hebt nog niet eens 100 posts. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hè, ik had gehoopt dat dwaallicht me zou corrigeren met de toevoeging dat het al 3 keer vermeld was dat ze niet uit australie komen |
|
Oh, dus je status wordt hier bepaald aan het aantal posts die je plaatst? Admin rights here I come! Kijk, da's pas metal! |
|
quote:Wat een niveau weer. Kinderachtig gedoe van jullie. |
|
quote:nee door je bekendheid bij je mede forummers... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Nee, hoe je je gedraagt. |
|
quote:Nee Maar vanaf hier graag weer ON TOPIC |
|
Weet je welke band er wel uit Australië komt? Blood Duster. En Blood Duster heerst. Wat nog veel meer heerst is dat ik op Fuck The Commerce EINDELIJK na 6 jaar de CD niet meer gehoord te hebben Abramelin heb kunnen scoren. HEERS! Abramelin is Australisch'best bewaarde geheim. Old School Death Metal YEAH! Kijk, da's pas metal! |
|
quote: Yep. Jammer dat het op de Muur niet zo werkt Wilfmans? |
|
quote:dat ook. En of je respect hebt voor iemand anders zijn mening. en het allerbelangrijkste: MAAK GEEN MISBRUIK VAN DE SMILIES!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Bah wat een kutforum: On topic, geen gesceld, vriendjespolitiek, bannen... Dat jullie het hier volhouden zeg! Dit is net een Jehova's bijeenkomst in de Noordoostpolder! Kijk, da's pas metal! |
|
kijk maar op www.zenial.nl en dan naar forum. Dan kun je genoeg schelden, er zitten nog een paar blackies die uitgescholden willen worden. Dus ga je gang. En nu weer on-topic. |
|
quote:tja, je moet wel bestand zijn tegen een hoop bullshit. EN NU WEER ONTOPIC! we hebben genoeg onzin topic...kga eens ff een kijkje nemen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: En daar zijn natuurlijk richtlijnen voor, niet? -Niet offtopic posten -Lekker gezellig prietpraatjes uitwisselen -Respect voor elkaar hebben -Armen in elkaars' bipsje... |
|
trouwens, over cannibal corpse gesproken; die possessed-cover van worm infested is best tof moet ik zeggen |
|
Ze kunnen er best niks van, ja. |
|
En de regels maakt ZM tot ZM, wil je iets anders zoek je eigen weg ON TOPIC! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-06-2003 1:45] |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hmmm... je moet hier respect (yo sPsX HC XXXvegaXXX!) hebben voor iemand zijn mening maar als die mening niet op prijs gesteld wordt dan word je gebanned. Toch wel erg krom en dorps. Kijk, da's pas metal! |
|
quote:en herhalingen houden we ook niet van... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_list.php?id=4 <---- Hier de vragen mbt het forum svp |
|
maar goed, ff on-topic: Het komkommerseizoen is begonnen. Barend en Van Dorp zijn ook weer gestopt. Net toen ik zin had om ff te lachen om die clown van een Jan Mulder. Oh en voetbal zuigt. Kijk, da's pas metal! |
|
quote: kom mee naar het onzin forum. NU! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dat ga ik niet lezen want ik weet zeker dat er richtlijntjes worden gegegeven en richtlijntjes zuigen zwart-ontbonden klopkokers. Zeker als deze gestapo-praktijkjes alleen worden toegepast op volk buiten het eigen inteeltcirkeltje. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |