|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
MBMarduk, Heb jij het down-syndroom? Nee he? |
|
*grijpt bak popcorn en pilsje* |
|
quote: En luister daarna TMDC |
|
quote: *geeft HJ-tje en sleurt een luie bank mee* |
|
Sir Krieg will attack |
|
Die Wordfuhrer verstaat z'n vak wel -- als-ie smaak krijgt, mag hij ook voor mij komen werken. Kunnen we het nu ALSJEBLIEFT weer over Abigor hebben?? . |
|
Hij heeft gewoon tijd teveel en verveeld zich. |
|
Sukkels, de eerst beste keer, dat ik je zie optreden kom ik met leger-kids je gore rotkop verbouwen, vies arrogant ettertje. -ach ach, het vocabulaire van onze aller vriend Krieg geeft het op? Gaan we dreigen. tjonge jonge zeg. Nou zeg maar waar je woont, dankan ik in de agenda kijken of we binnenkort in de buurt zijn, dan mag je het proberen triest figuur. Krijg ik nu een tweede ban? Ik krijg jullie nog wel, om hier een arrogant nummertje op te voeren. -Ow sorry Krieg dat we dat op JOUW forum doen. We hebben we heel erg spijt van. Smakeloze etter koppen. Abigor rules net als Severe Torture, met dat andere Death metal. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa. -Weer teveel kleurstof gehad jochie? |
|
HE! 1. dit is Jenje's forum 2. on-fukking-topic maar weer denk? |
|
ZM lijkt me steeds meer een forum waar gefrustreerde pubers hun woede kunnen uiten over het feit dat de echte wereld er heel anders uit ziet dan het wereldje in hun fantasie. [...]en ban me dan meteen maar AUB, dan hoef ik me niet meer tussen de pathetische non-valeurs te begeven. ziekte [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-06-2003 10:07] |
|
ging dit topic niet over Abigor voor TMDC moet men in een ander topic zijn |
|
quote: Zo'n ziekte wens je niemand toe, eikel. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-06-2003 10:07] |
|
Hoe zit het trouwens met die boycot? Ik heb nog TMDC vlaggetjes, Buttons, aansteker, skateboards, plectrums, slipjes en noem maar op. Kun je van me overkopen voor een zacht prijsje Krieg, je hoeft er alleen maar steeds een rood kruis doorheen te tekenen. Wat zijn touwens legerkids? A: Legerkisten, maar dan goed gespeld B: Kleuters in camouflagepakken? C: Anders namelijk..... Hey ghoulliette, kom erbij. Het ging inderdaad over Abigor, maar Heer Krieg begon door te slaan toen ik het niet met hem eens was. Hij krijgt nu een verbale afranseling. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-06-2003 0:49] |
|
|
|
quote: Natuurlijk wel, er zijn er genoeg die het verdienen. |
|
"Zo'n ziekte wens je niemand toe, eikel." Gezien de criterea die hij handhaaft voor deze ziekte wenst hij het jou zeker toe. |
|
quote: Dan hoop ik dat je lieve moedertje het krijgt. |
|
hoe komt het dat zo'n succesvolle band zo veel tijd over heeft voor onbenullige zaken als forumpjes? moeten jullie niet optreden ofzo, of wil niemand jullie hebben |
|
Doordeweeks schrijf ik aan mijn boek en schrijven we nieuwe nummers. Nieuwe titels zijn inmiddels: *1917–Spring Offensive(Dulce et Decorum Est) *Ancient Nuclear Warhead *The Iconoclastic Fury *7 Months of Suffering |
|
dus niemand wil jullie hebben, lullig voor je. |
|
quote: Oehoehoe.. nu ben ik gekwetst hoor, poepoe. Wat leer je nog meer op het speelplein van het VMBO? |
|
quote:ga toch weer cof clonen man. |
|
Daar zat hij niet in, dat waren ik en de andere gitarist. Krijg nu maar grafkanker, weltrusten |
|
Krieg: MonoLid© kut vinden terwijl je tegelijkertijd Severe Torture wèl te pruimen vindt... dat is een behoorlijk kromme redenatie. ST is niets meer dan een CC-kloon, sterker nog: ST kloont een stuk harder dan MonoLid© omdat CC een stuk beter te klonen is dan Nile. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |