|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hoop dat Varg Burzum het ook krijgt. In z'n homo-aars. |
|
quote: Wie is Varg Burzum? Maargoed: ON TOPIC. |
|
|
|
Nou ik vind het in ieder geval wel jammer dat Abigor niet meer is . Ik kan al hun werk wel waarderen. Hopen maar dat de bandleden ooit nog eens iets in dezelfde richting als Abigor zullen maken. |
|
O.P.H.O.E.R.E.N. , ST beukt inderdaad veel meer dan Monoshit, simpelweg omdat het bruter is, en omdat het WEL perfect gekloond is van CC maar ook zijn eigen identiteit behoudt, wat van TMDC niet te zeggen valt. Wel is het media-apparaat van TMDC beter, want niet alleen spammen ze alle topics vol met tirades en opgeilingen van het eigen persoontje/band, ook brengen ze zichzelf onder de aandacht bij de moddereters omdat die telkens een TMDC hoer moeten bannen Harachte heerst trouwens! Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote:het ging wel maar hij's echt heel moeilijk te verstaan op het tapeje nu (was telefonisch) ik heb nog iets gevraagd over dat gristelijke, hij begon te lachen en zei dat ze dat zeker niet waren maar dat ze ook niet satanisch zijn blablabla... enfin je leest het ooit wle eens |
|
Abigor zuigt dikke paarsdooraderde negersnikkels, Severe Torture is een goede Cannibal Corpse kloon, Monolith is een eigenzinnige marketingmachine met een goede ritmesectie maar voor de rest erg saai en jullie zijn allemaal GAY. Kijk, da's pas metal! |
|
Eens is met Wilf de nepviking!@ Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: O? Vreemd dat ze dan zo vaak het woord Satans verkondigen in hun 10-jarig bestaan en zelfs hun laatste album SATANIZED noemen |
|
quote: CC en ST zijn onderling inwisselbaar. En saai. Bij MonoLid© heb ik niet de indruk naar een Nile-kloon te staan kijken. Niet dat het verder een interessante band is, maar dat terzijde. Immolation en Morbid Angel: dàt zijn interssante bands. Maar dat snappen maar weinig mensen. quote: Uiteraard. |
|
quote: Waar slaat dat nou weer op? Dat snapt toch iedere welopgevoede metal met smaak? En toch blijf ik erbij dat Virulent één der meest heersende NL DM-bands is. Kijk, da's pas metal! |
|
Wilf.. hoe ist met den studie |
|
quote: Noem er eens tien. |
|
Muur invasie? |
|
quote: Hmmm... Wat zijn er toch veel mensen met een slechte smaak hehehe Kijk, da's pas metal! |
|
Abigor komt trouwens uit Zwitserland, niet uit Australie |
|
quote: Dit? Just a quiet conversation. Je wilt niet denken aan een echte invasie. |
|
quote: Oostenrijk om precies te zijn Jan. |
|
Geweldig topic dit! Wat een hoop nieuwe users opeens trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-06-2003 1:28] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
En wat een GAY forum. Kijk, da's pas metal! |
|
quote:of we daar blij mee moeten zijn is vraag 2? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: komt door mij |
|
Nee dat komt door al die nu metal skatepunk tieners die hier posten. Kijk, da's pas metal! |
|
quote:echt waar, als je hem alleen al ziet, weet je het al...geloof mij Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |