IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 16:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 16:30 schreef wladimir het volgende:
ik wil die FTP ook is hebben
jammer genoeg weet ik niet hoe het werkt.



Mail Raj anders ff.
Waar zit dat jong trouwens? Weinig hier iig.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 19-07-2002 16:34 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ik vin het een klote band. het is totaal NIET mijn muziek!



Heaven, once so proud, look as it comes down


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-07-2002 16:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 16:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Check m'n post daarna in dit topic, ik weet het, ik weet het. Maar ik doe niet aan retro-editing, dus ja.


Mn oprechte excuses kerel, k vlieg soms es te snel over topics (zit op mn werk) Dat van Australië sprong nogal in t oog.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-07-2002 16:53]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-07-2002 23:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

'Supreme Immortal Art' is zonder twijfel dé beste Abigor schijf. Zullen ze waarschijnlijk nooit meer overtreffen.
Verder: Abigor rules (doch in mindere mate dan Emperor)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Twone
Usericon van Twone
Posted 20-07-2002 0:30 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

ik heb Supreme Immortal Art & Verwüstung/Invoke The Dark Age. beide supergoed en zoals vele anderen hier vind ik ook SIA de beste.

Hoe is Satanized eigelijk?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-07-2002 1:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Mail Raj anders ff.
Waar zit dat jong trouwens? Weinig hier iig.

Rajacker bedoel je, ik zal het proberen


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-07-2002 10:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

kingdom of darkness is iig een zeer goed nummer van ze


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-07-2002 20:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heb 'Apokalypse' van ze sinds een paar dagen en dat knalt er lekker op los.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-07-2002 20:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vind Satanized echt een geweldige plaat, niks geen rotzooi voor een playlist. Een plaat die je helemaal moet luisteren, en in moet komen, geweldig


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 22-07-2002 16:48 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

quote:
Op 21 juli 2002 20:40 schreef Heiden het volgende:
Heb 'Apokalypse' van ze sinds een paar dagen en dat knalt er lekker op los.



Jaja, ik merk dat er meer liefhebbers zijn van puur blasfemische sonische explosies!

JOE ROEL MIJ VREND


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-07-2002 17:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

'l heb satanized nu een paar weekjes thuis loiggen en zet 'm toch met bepaalde regelmaat op. hij is lekker sferisch en origineel. maar hij is niet echt perfect afgewerkt afentoe beetje reommelig geluid maar hij is zeker het aanschaffen waard


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-08-2002 20:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 17:49 schreef impaled succubus het volgende:
'l heb satanized nu een paar weekjes thuis loiggen en zet 'm toch met bepaalde regelmaat op. hij is lekker sferisch en origineel. maar hij is niet echt perfect afgewerkt afentoe beetje reommelig geluid maar hij is zeker het aanschaffen waard
Ben hem nu weer aan het luisteren, wat een verslavende plaat is het toch. Wellicht dat sommige mensen door de produktie heen moeten luisteren (vooral die drumpartijen zijn er erg bot onder gelegd), hij is behoorlijk chaotisch en redelijk technisch, veel sci-fi achtige thematiek maar zeer duister, SUPER goede vocals, veel blastbeats, tempowisselingen, cool gitaarwerk, kortom een plaat boordevol waardige black metal .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-08-2002 23:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 mei 2002 22:24 schreef Valorian666 het volgende:
Heheh.. ik verbaasde me al.. ..

Golden Dawn.. ja , die zijn ook goed ja.. Ik wist alleen niet dat ze uit O. kwamen..



Toen Pungent Stench uit elkaar lag heeft Martin Schirenc (hoop dat ik het goed schrijf) een label opgericht genaamd Dark matter; daar is Golden dawn op uitgekomen.

Komt Morgil trouwens ook niet uit Oostenrijk?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 27-08-2002 23:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 20:40 schreef Dwaallicht het volgende:
Ben hem nu weer aan het luisteren, wat een verslavende plaat is het toch. Wellicht dat sommige mensen door de produktie heen moeten luisteren (vooral die drumpartijen zijn er erg bot onder gelegd), hij is behoorlijk chaotisch en redelijk technisch, veel sci-fi achtige thematiek maar zeer duister, SUPER goede vocals, veel blastbeats, tempowisselingen, cool gitaarwerk, kortom een plaat boordevol waardige black metal .
hij is inderdaad chaotisch en ik weet niet of ik de clean zang nou storend of lkeuk vind hij blijft zo vervelend in je hoofd hangen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-08-2002 1:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Argh, ik kan dus echt niet wennen aan Satanized. Eerlijkheidshalve vermeld ik ook graag erbij dat ik niet verder kom dan alle tracks te skippen na een minuut of 2 in de hoop dat de volgende dan wat beter klinkt.
Ik kan -vind ik- veel hebben maar dit vind ik niks meer dan een samenraapsel van invloedjes die onder invloed van paddo's en drank op band is gezet.
Gatverdamme. De krijs is dan wel goed maar:
out-of-place zangeresjes, drums a la Enslaved in het kwadraat (dus gewoon zonder enige ritme). Die ritme-glitches zijn leuk en vaak de bedoeling maar dit slaat werkelijk alles IMO. Als een baby op een Fisher-Price drumstel, een brij van noise als gevolg hebbende.

Hrmm.
Misschien dat ik dit weer over 5 jaar luister en dan wel goed vind, zoals vaker bij mij het geval is.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-08-2002 1:16]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 1:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jongen toch, je moet wel de nummers afluisteren hoor . Ik kan trouwens alles prima onderscheiden, geen brij van noise hoor. Maar nogmaals, wel chaotisch ja.

You must learn... to.... concentrate... .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-08-2002 1:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Te...nen...krom...mend.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-08-2002 9:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Abigor is idd niet een bij de koffie metalbandje, en ook zeker geen muziek voor in een playlist (vind ik, maar goed, ik vind niks muziek voor in een playlist )

De eerste keer dat ik Abigor hoorde, was een stukje uit het nummer Nocturnal Stardust, en dat vond ik echt ongelooflijke teringherrie (toen, de cd was net uit). Nu heb ik echter Satanized en Orkblut_the retaliation op den harden schijf staan, en ik moet zeggen dat ik het zeer weet te waarderen. erg origineel, en niet makkelijk ' weg te luisteren '.
Die platen verdienen echt een paar luisterbeurten voordat je kan oordelen (denk ik)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-08-2002 10:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heh, Orkblut - the Retaliation en Verwuestung...Invoke the Dark Age zijn 2 topplaten wat mij betreft.
Die kan ik weken lang op repeat hebben staan en dan nog begint het niet te vervelen.
Werkelijk perfecte albums.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 12:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat heb ik met al hun platen (die ik ken dan), behalve met 'Nachthymnen', die is wat mij betreft een stuk minder.

Maar dude, die beginriff waarmee 'Satanized' opent, dat is toch al genoeg om je te laten inspireren tot kosmische gedachten over melkwegstelsels in de Eeuwige Oorlog, geleid door de Gehoornde God, Puur Kwaad dat vernietiging bewerkstelligt van Sterren?

Dat heb ik tenminste .


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-08-2002 12:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 12:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat heb ik met al hun platen (die ik ken dan), behalve met 'Nachthymnen', die is wat mij betreft een stuk minder.

Maar dude, die beginriff waarmee 'Satanized' opent, dat is toch al genoeg om je te laten inspireren tot kosmische gedachten over melkwegstelsels in de Eeuwige Oorlog, geleid door de Gehoornde God, Puur Kwaad dat vernietiging bewerkstelligt van Sterren?

Dat heb ik tenminste .
hhmmzz dat gevoel mot ik ook 'kga 'm nu aanzetten


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-08-2002 12:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 1:12 schreef MBMarduk het volgende:
Argh, ik kan dus echt niet wennen aan Satanized. Eerlijkheidshalve vermeld ik ook graag erbij dat ik niet verder kom dan alle tracks te skippen na een minuut of 2 in de hoop dat de volgende dan wat beter klinkt.
Ik kan -vind ik- veel hebben maar dit vind ik niks meer dan een samenraapsel van invloedjes die onder invloed van paddo's en drank op band is gezet.
Gatverdamme. De krijs is dan wel goed maar:
out-of-place zangeresjes, drums a la Enslaved in het kwadraat (dus gewoon zonder enige ritme). Die ritme-glitches zijn leuk en vaak de bedoeling maar dit slaat werkelijk alles IMO. Als een baby op een Fisher-Price drumstel, een brij van noise als gevolg hebbende.

Hrmm.
Misschien dat ik dit weer over 5 jaar luister en dan wel goed vind, zoals vaker bij mij het geval is.

ik vind de drum's wel goed alleen ik blijf erbij dat de clean zang af en toe verkeerd is gekozen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 12:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 12:47 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind de drum's wel goed alleen ik blijf erbij dat de clean zang af en toe verkeerd is gekozen
Die is niet perfect idd; maar dezelfde zanger doet het ook op Heidenreich's 'Trance of an Unholy Union' en daar is het echt vreselijk. Ook heeft hij aan variatie gewonnen in vergelijking met 'Channeling the Quintessence of Satan'. Van mij krijgt-ie het voordeel van de twijfel; jammer dat hij bij Abigor weg is.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-08-2002 12:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 12:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Die is niet perfect idd; maar dezelfde zanger doet het ook op Heidenreich's 'Trance of an Unholy Union' en daar is het echt vreselijk. Ook heeft hij aan variatie gewonnen in vergelijking met 'Channeling the Quintessence of Satan'. Van mij krijgt-ie het voordeel van de twijfel; jammer dat hij bij Abigor weg is.
hhmmzz als ik dit zo lees kan ie beter voortaam z'n bek dichthouden


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-08-2002 13:32 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 22 mei 2002 21:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, wat kennen jullie van Abigor, één van de bekendste australische black metal bands?


Eeeehm ... ze komen uit Oostenrijk, niet uit Australie voor zover IK weet. En ik heb zelf "Supreme immortal art". Valorian had ook nog een promo van "Satanized" ... toch wel iets minder als "supreme ..."



Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen