|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ja en als je als band bang bent dat je muziek te complex voor de fans is dan ben je ook niet goed bezig geloof ik.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hmmz ik moest vandaag die kerel interviewen van Graveworm die ook voor Abigor zingt en die zei dat Peter zei dat het nog in orde ging komen met het label enzo... en dat ze in september in de studio gingen ofzo |
|
de blackmetal scenen gooit dus haar eigen ruiten in, lekker slim bezig?! |
|
Zwaar naatje dat die band ermee ophoud. Abigor was een van de meest interessante BM bands op deze aardkloot. Hoewel ik niet echt gecharmeerd was van hun laatste album. Maar als ik het dus goed begrijp stoppen ze omdat ze zo vreemd en technisch zijn dat niemand ze meer begrijpt? Wat een lulreden. AgonY, hoe is het interview gegaan? Ik dacht trouwens dat die gasten van Graveworm gristenlijk waren. Maar dat zal wel niet als ze ook connecties hebben met Abigor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind het ook een bullshit reden. Verzonnen IMO om een andere reden te verdoezelen. Kinders? Relatie? Slechte verkopen? Algemene ouderdom en metaalmoeheid? Anyhow, het maakt mij geen zak uit want de laatste paar CD's van Abigor konden mij toen noch nu bekoren. |
|
Ik vond Abigor juist één van de treurig weinige bands die nog interessante black metal maakte. Ik ben het best met die gast eens dat het een kaalslag is geweest, maar inderdaad, wat een bullshitreden om ermee te kappen. Als je zulke goede ideeën hebt, laat ze dan maar horen. 'it limits my creativity so much' -- pfff, fag. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-06-2003 20:21] |
|
Godver, "Satanized" was nou net zo gaaf! |
|
quote: Als Abigor zo'n truie black metal band is waarom zingt dan die gast van de niet al te hetero'we Graveworm bij hun Ohja bijna vergeten Abigor heerschd best wel!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Deze band kent problemen met de label baas. Vorige week las ik nog, dat de band leden Abigor op de tweede plan zouden zetten, door diverse projecten en dus label problemen, en dat nu de studio ergens in November was geboekt. Als de band zijn instrumenten aan de wilgen gaat hangen is dat jammer natuurlijk. |
|
God zij dank zijn ze uit elkaar voordat een band "interessante muziek" wil gaan maken zullen ze toch eerst de basisbeginselen van het musiceren onder de knie moeten krijgen. -Strak spelen -Niet langs elkaar heen spelen -Tempo vasthouden -Niet vals "zingen" -Gitaren stemmen Ik heb zelden zo'n baggerband gehoord als Abigor, dat heeft niets te maken met "sfeer" of "true", maar dit is domweg wanstaltig slecht. |
|
Je hebt gelijk Er zouden meer band zoals TMDC moeten zijn |
|
We hebben Nile toch al? 2 bands vind ik wel zat |
|
quote: En jouw bandje interesseert mij weer geen flikker. |
|
quote: Euhm wat bedoel je nou? |
|
quote: Dat-ie z'n eigen muziek al saai begint te vinden geloof ik... Blijf het jammer vinden van Abigor, bah! |
|
Het gaat hier ook niet om mijn bandje, het gaat hier om Abigor die godzijdank de zelfreflectie hebben gehad om er mee te kappen. Beter lezen maat |
|
quote: Ja meneer. Maar het is oneerlijk verdeeld in de wereld. Unieke, sfeervolle en interessante bands als Emperor en Abigor kappen; en standaard Death metal bandjes en Nile-rip offs als TMDC blijven bestaan. |
|
Beste filosofem een band als Emperor in 1 adem noemen met Abigor grenst aan je reinste blasfemie. Waar Emperor geniale cd's heeft afgeleverd ingespeeld door briljante muzikanten heeft Abigor je reinste bagger afgeleverd. Neem me nu even niet kwalijk. Even een situatieschets. Je zit als Abigor in de studio naar de master van de komende cd te luisteren, platenbaas erbij enzo. Als er dan niemand hoort dat de gitaren zo vals zijn als een hoer, dat de cleane zang alle kanten opgaat en de drummer fills maakt waar iemand van de Jostiband nog een puntje aan zou kunnen zuigen dan is er toch iets grondi mis ofniet? Je mag toch wel van een gitarist verwachten dat hij zijn gitaar kan stemmen?! Vertel me nu niet dat zo hoort. Vals is vals, onstrak is onstrak en dat heeft geen moer met sfeer te maken. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 02-06-2003 23:35] |
|
quote: Wat een treurnis, wat een stelletje verwaande kwasten, bij het eerst volgende concert dat jullie spelen kom je er wel 'n keer achter, vuile gore smeerlappen, arrogante kuttekoppen, Monolith het wanvertoning in de Duitse metal-bladen, geen enkele positief oordeel, alleen Belgie en Nederland zijn (te) nog lief voor jullie soort domme figuren, eerst Black metal spelen, of dat wel heel erg vunzige Death metal bandje Altar, en nu death metal opkomt, ja laten we dat gaan doen Nile na-spelen, vieze jatters, klonen, gore geitenbreiers, hierbij roep ik op tot het boycotten van Monolith Deathkut, en dat we panflatten uitdelen, net als vogelpest eieren. Vuile bloedzuigers. Abigor heerst. En Monolith zijn Nile-clonen. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-06-2003 23:40] |
|
altijd lachen met Kriegje |
|
Steun bm, steun krieg gegen tmdc |
|
|
|
HOERAAAAA!!! Heer Krieg, ik dacht dat je nooit zou komen!!! Boycot ons, zend ons hatemail!! WHAHAHA!!! Mijn hoofd op een flyer, het zou de mooiste dag van mijn leven zijn! Zit je toevallig ook bij de blackmetalmaffia? |
|
Het gaat hier over abigor wordprutser, on-topic. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |