|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kom naar Middelburg dan, 30 augustus. First Blood en Surge of Fury. Dans0n! https://nl-nl.facebook.com/events/1072955432730529/ Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is dat weer in dat veredeld café? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nu een keer of twee gedeeltelijk beluisterd en er zitten best aardige nummers tussen, maar het is nogal afwisselend zoals je zegt. En die langzame zijn niet echt wat bij hen, of laat ik het zo zeggen, daarvoor luister ik niet naar hen. |
|
quote: Yep. Max 100 man volgens mij, pooltafel in de zaal Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Chaos! Gezien het slachtveld dat wel vaker gecreëerd wordt door die bands, zal er wel weinig plek overblijven om rustig te poolen. Ik houd het in de gaten! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik ben gestopt met poolen, ik had geen keus. Lijkt me tof man, hoop dat je een dansje komt doen. Wij zakken met een stel schorem af richting Zeeland. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niet opgeven, poolen gaat niet zonder slag of stoot. Zou fijn zijn! Ik houd het in de gaten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: * Badum tish * https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Jaja, ik weet het. Ik zie jullie beide in augustus! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Middelburg, misschien wel de met het OV moeilijkst bereikbare locatie van Nederland. Met uitzondering van Koewacht. Niet handig. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-06-2015 14:40] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zondag, dus op tijd afgelopen. Alsnog een uithoek, daar niet van. De bands spelen op de pooltafels. Mooie feestjes daar gehad. |
|
Iemand hier You Destroy Yourself van Sweet Jesus gecheckt? Best leuke hardcore met zanger van Have Heart en verdere bandleden van Verse, Soul Control en Dropdead. Het klinkt best als Have Heart en Verse, maar dan minder urgent en dramatisch. Het luistert wat makkelijker weg en ligt qua gitaarspel wellicht wat dichter bij Give Up The Ghost/American Nightmare. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Staat hier nog op de lijst, omwille van de Have Heart-referentie. Hopelijk is het wel wat beter dan de demo. Wist niet dat er nog Dropdead- en Verse-leden in zaten ook. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat van die bandleden las ik ergens. Heb de demo niet gehoord. Have Heart zit er best dik in, maar tkan toch niet tippen aan materiaal van die band. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
morgen disgrace en twitching tongues in arnhem voor zo ver dat telt. |
|
Twitching Tongues, gave gimmick Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De nieuwe plaat van Old Wounds is te streamen: The Suffering Spirit Dit is trouwens ook erg gaaf: de nieuwe plaat van The Armed. Chaotische punk/hardcore: legaal en gratis te downloaden via Bandcamp. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-06-2015 20:38] |
|
The Armed, fucking vet. Young & Beautiful en Enemy Lines zijn hele strakke EP's. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Inmiddels is de nieuwe plaat van Refused helemaal te streamen. Ik vind hem vies tegenvallen, op mijn blog heb ik in het Engels een recensie van de plaat geschreven. |
|
Nieuwe Bitter End is inmiddels ook te vinden. En binnen enige tijd is er ook een nieuwe Hardside. Het wordt leuk I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bitter End is een beetje meh Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Serieus? Ik vind hem heel erg goed. Niet zo goed als Guilty As Charged, maar wel veel beter dan Climate of Fear. Brute band, dikke Cro-Magsvibe. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gewoon slecht dus. En nu gaan we vegen |
|
De nieuwe van Good Riddance (Peace Of Our Time) doet het hier wel goed. Ken de band van vroeger, maar nooit echt in verdiept. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |