IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Skinny bitches en tientonners [Hardcore & Punk V] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2018 20:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Earth Crisis, Sworn Enemy met oud werk, GB, Agnostic Front, Underdog en Trail of Lies. Echt vet. Jammer dat het exclusiefjes zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 20:11 by Doodskop Profiel van Doodskop

PFFFF nu zo'n beetje wel uitgekeken op Agnostic Front....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2018 20:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Het zijn helden. Heb ze ook nog maar één keer live gezien en dat is al even geleden, dat zal ook wel schelen. Maar mensen praten te weinig over Victim In Pain.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 21:02 by Doodskop Profiel van Doodskop

Da's een klassieker natuurlijk man. Maar ze hebben ook zo veel fucking bagger uitgebracht niet te doen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 21:05 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Victim In Pain. Inderdaad. Daar durf ik zelfs over mee te praten, geweldige plaat, vroeger heel veel gedraaid. Cause for Alarm ook wel, maar die was toch al anders.

Victim in pain!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 21:18 by Doodskop Profiel van Doodskop



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-03-2018 21:18 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 8 maart 2018 20:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Heb ze ook nog maar één keer live gezien


Hou dat zo. Agnostic Front anno 2018 maakt meer kapot dan je lief is. Wat zeg ik, meer dan 10 jaar geleden kon het al niet meer door de beugel.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 21:19 by Doodskop Profiel van Doodskop

zeehonden core tegenwoordig met dat geblaf van roger miret


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 21:22 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 maart 2018 21:18 schreef Doodskop het volgende:



Wat?

Die Miret kan er werkelijk niets meer van, is de man soms daarnaast ook doof geworden? Omdat hij blijkbaar maar doorgaat met zingen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-03-2018 21:27 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Meneer Stigma bakt er anders ook wel eens erg weinig van. Heb AF een keer zien spelen en Stigma leek wel met een bezemsteel overeind gehouden te worden, en ik zou haast zweren dat er achter de coulissen iemand anders gitaar stond te spelen - wat ik Stigma zag doen was niet wat ik hoorde.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 21:33 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

o, dat zou te slecht zijn, zeg. Ik let zelf altijd erg op wat de gitaristen in een band spelen, als het even kan wil ik het wel iig even van dichtbij zijn. Ik zou het zeker zien, zeker bij een band in dit genre, lol.

Waarom zou dat zo zijn? Drugs? Drank, of beiden? Ik bedoel, zo ingewikkeld zijn die gitaarpartijen niet, lol.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 21:37 by Doodskop Profiel van Doodskop

nou ik verwachtte het niet van zo'n metal gast als jou ouwe.

Stigma, de keith richards van de hardcore.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-03-2018 21:50 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 8 maart 2018 21:33 schreef F.Jacobse het volgende:
o, dat zou te slecht zijn, zeg. Ik let zelf altijd erg op wat de gitaristen in een band spelen, als het even kan wil ik het wel iig even van dichtbij zijn. Ik zou het zeker zien, zeker bij een band in dit genre, lol.

Waarom zou dat zo zijn? Drugs? Drank, of beiden? Ik bedoel, zo ingewikkeld zijn die gitaarpartijen niet, lol.





Houd me ten goede, ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het zo is omdat ik vrij ver weg stond en ook niet perfect helder was, maar toch. Het zag er raar uit. En dat-ie er bij stond als een opgewarmd lijk was wel een feit. Ik bedoel, ze hadden die dikke Hoya bij zich als bassist en die bewoog zich aanmerkelijk gemakkelijker en vloeiender voort.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 21:50 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 maart 2018 21:37 schreef Doodskop het volgende:
nou ik verwachtte het niet van zo'n metal gast als jou ouwe.




Meen je dat nou. Ik moest je jaren terug Discharge uitleggen, hehe.

Vroeger... lol. Toen luisterde ik alles wat ik maar in m'n handen kreeg. Iedereen nam bandjes op voor iedereen, in m'n dorp. Maar vooral ook via tapetraden, he. Soort pre internet netwerk. En zo heb ik heel veel hardcore ontdekt en beluisterd, jaren 80. Heresy, dayglo abortions, g.b.h., dead kennedys, m.d.c. en veel meer.

Misfits heb ik ontdekt door hetfield/burton, btw.

Ik heb alleen nooit meer de behoefte gehad om nieuwere bands in dit genre te ontdekken. Op een gegeven moment was ik een beetje klaar met deze muziekstroming.

Hm. Nu ik dit zo neerpen. Raar, eigenlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 21:54 by Doodskop Profiel van Doodskop

klopt. was ik vergeten hahaha. was dat ook niet een favoriete band van Heiden ???? vind het nog steeds niks lol.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2018 22:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Is Discharge niet te links voor Heiden? Weet wel dat hij heel erg van de Ringworm en Integrity was.

En bedankt, heren. Nu durf ik zelfs geen Agnostic Front meer gaan kijken voor de hitjes. En ik heb die band nochtans heel hoog zitten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-03-2018 22:10 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

I dare you. Zak af naar Eindhoven en oordeel zelf.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 22:11 by Doodskop Profiel van Doodskop

hij luisterde wel meer erg linkse herrie hoor. wat dat betreft was ie niet zo bekrompen.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 08-03-2018 22:15 by Doodskop Profiel van Doodskop

ik luisterde pas nog een paar nummers van All for nothing. de tering als je het dan over slechte hardcore hebt.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 22:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb werkelijk geen idee welke bandjes er links of rechts zijn. Puur omdat ik daar nooit over nagedacht heb, back in the days. Ik lees geen teksten. Ja, als er iets met een hakenkruis op de hoes stond, lol. Dan niet.

Hoewel, ik heb ook de eerste motörhead op lp.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-03-2018 22:21 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 8 maart 2018 22:17 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee welke bandjes er links of rechts zijn. Puur omdat ik daar nooit over nagedacht heb, back in the days. Ik lees geen teksten. Ja, als er iets met een hakenkruis op de hoes stond, lol. Dan niet.

Hoewel, ik heb ook de eerste motörhead op lp.





Carnivore had de schijn ook meteen tegen natuurlijk met die gespiegelde triskelions:




F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-03-2018 22:28 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 maart 2018 22:21 schreef Negatieveling het volgende:
Carnivore had de schijn ook meteen tegen natuurlijk met die gespiegelde triskelions:




Ik had een keer een shirt met die opdruk van de binnenhoes aan in Amsterdam in de jaren 80. Flink gezeik met een gekleurde meneer die daar een beetje van flipte. Ik had geen idee, lol.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2018 18:12 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-04-2018 10:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Die review kon je dus van thuis uit ook schrijven. Deez Nuts had zo erg leuk kunnen zijn mochten ze daadwerkelijk niet nonchalant proberen klinken. Live is het al helemaal een tegenvaller.

Trash Talk moet dringend met nieuw werk komen dat weer klinkt als het oude werk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-04-2018 17:46 by Doodskop Profiel van Doodskop

De Danny diablo / harley beef is ook weer geniaal. ruzie maken om een petje. echt wtf.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen