|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Raybeez, toffe gast. Warzone, toffe naam. De muziek, niet echt. En nu gaan we vegen |
|
quote: Volgende week Ga ik nog iemand van hier zien? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Helaas mij niet Had gaarne even een bro-boks gedaan in de Bury Your Dead-pit, baas! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ah jammer man. Maar begrijpelijk, (ver-)huisplannen enzo toch? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Warzone is een van mijn favoriete NY bands. Met name de 1e twee LP's zijn geweldig (Don't forget the Streets... + Open Your Eyes) en natuurlijk de 7". Die 3e LP (die heet 'Warzone') is eigenlijk een saaie rock plaat maar heeft z'n momenten, al moet je wel goed zoeken en geen HC verwachten. Die latere Victory LP's vind ik wat saai, maar daar was Raybeez dan ook het enige orginele lid. Warzone live was trouwens geweldig. RIP Raybeez. [Dit bericht is gewijzigd door herr op 21-04-2016 13:59] |
|
Warzone. Don't Forget The Struggle is een echte classic natuurlijk. Draai het niet vaak eigenlijk. Als er een cover wordt gespeeld vaak wel even los. |
|
Yes, toch nog fans aanwezig hier Ongelooflijk sterke band. Vind die al dan niet onsubtiele Oi-invloeden er ook heerlijk in werken. Lekker gitaarwerk ook, maar vooral een geweldige drive in veel nummers (As One, Don't Forget the Struggle, Warzone, Take a Stand, ...). Echte NYHC. quote: Klopt! Dus Groez slopen en netjes op tijd gaan slapen wordt pas volgend jaar weer mogelijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Toxic Boombox, vette clip [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-04-2016 18:02] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zwaar geanticipeerde plaat hier! Heerlijke band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Boven verwachting gaaf deze plaat, van mij mogen ze mekaar vaker af proberen te maken als dat zulke pareltjes opleverd. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Toevallig daarnet ook naar geluisterd. Was eerst enorm teleurgesteld, maar zo met het volume volledig open knalt het er wel goed door. Stiekem wel leuk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zojuist de eerste show van Trapped Under Ice in Europa gezien. Dat was erg gaaf, maar bij lange na niet zo geniaal als op Groezrock in 2013. De swag en hype rond Big Kiss Goodnight mistte ze vandaag, de zanger liep niet in een wifebeater rond (wel een Betty Boop shirt), en er was een barricade waardoor stagedives onmogelijk waren. Reality Unfolds klapte er erg goed op en het geluid stond ook wel goed. Pas bij afsluiter Street Lights kwam de bekende magie terug met de gastbijdrage op zang van die bassist van Turnstile. Setlistgewijs veel van die demo/7" en Big Kiss Goodnight. Weinig van Secrets Of The World. In de support het ontzettend scherpe No Turning Back, die zanger weet echt wat 'ie doet. Strength Approach blijft een lachertje van jewelste. Redemption Denied viel tegen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Barriers bij zo'n show? Wie heeft die onzin bedacht? |
|
Tja. De rubbertegelgeneratie is inmiddels ook oud genoeg om naar hardcoreshows te gaan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Damn, barricades bij een TUI-show. Misschien is het om de zanger tegen te houden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Goeie a389-distributeur/distro in Europa? En nu gaan we vegen |
|
De releases van Protestant zijn enkel op vinyl???? En nu gaan we vegen |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik wil de laatste. Alsook Living Hell, Homewrecker en Millenial Reign. Op cd dus. En nu gaan we vegen |
|
Bridge 9 brengt nog eens iets tofs uit, Malfunction. Tof zeg. En nu gaan we vegen |
|
Eens checken. Bridge 9 brengt wel vaker heel goede dingen uit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Dank nog hier voor. Nieuwe Broken Teeth heeft ook een goede TUIvibe. Ietsje meer metal wel. |
|
Nieuwe Harley Flanagan is wel lekker zeg. A metalheart is hard to tear apart |
|
Skinny bitch? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |