|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hun eerste plaat heb ik redelijk grijs gedraaid destijds. Hard! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Tegenwoordig ook maar middelmaat zonder Jeff Gunnels op zang. Zware deceptie toen ik ze zag. Met Jeff erbij was het een bak ongeevenaarde agressie. Topshows! |
|
Godverdomme dit is ruig. TUFKAM |
|
[quote]Op 22 januari 2017 23:09 schreef hunebedsjouwer het volgende: Tegenwoordig ook maar middelmaat zonder Jeff Gunnels op zang. Zware deceptie toen ik ze zag. Met Jeff erbij was het een bak ongeevenaarde agressie. Topshows![/quo lang geleden dat je ze zag ? TUFKAM |
|
Kandidaat voor de jaarlijst. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Laid 2 rest / code orange gezeik op facebook is toch wel weer redelijk geniaal geworden TUFKAM |
|
quote: Link? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
oa https://www.facebook.com/events/1152441011498208/?active_tab=discussion en ook nog op verschillende paginas van de jongens van laid 2 rest zelf. TUFKAM |
|
Mooi man ! TUFKAM |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Comment van een van de bandleden van Laid 2 Rest op deze shit : When I thought I accomplished everything I could with this band. Mom, dad, friends, I hope I/we made you proud. CTHATE. TUFKAM |
|
Altijd mooi, mensen die niet naar hardcore luisterden in het Pressure Fest-tijdperk. Die zijn voor een pushpit? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Misschien zijn ze allemaal fan van Fugazi? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En Drug Church I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Laat ze maar niet naar de nieuwe First Blood luisteren, over crowdkillen gesproken. Hij valt me goed mee, alleen weer hetzelfde euvel als de vorige: het is helemaal kapotgeproduceerd. Neemt toch veel van het luisterplezier weg. Zo goed als Killafornia klinkt het niet, maar dit gaat live weer voor brokken zorgen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Triple post, maar de opener van de nieuwe Power Trip is hard! Zwart voor de ogen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik vind die erg saai. Nog geen nummer uit kunnen zitten. quote:Oftopic! |
|
quote: Valt mee. Toch weer erg harde breaks en die vocalen zijn nogal acquired taste denk ik. Maar heb live-shows van First Blood meegemaakt ("gezien" dekt de lading niet) die echt zo ontzettend intens waren, dat ik dat altijd wel ergens lijk terug te horen in de albums. Ook een kwaliteit. quote: Is zeker even veel hardcore als thrash metal. Zeker weten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dan ben je niet veel gewend...laatste Ringworm plaat al gehoord...die slaat je dan knock out.... TUFKAM |
|
Ringworm heeft me niet meer weten te boeien sinds The Grand Venomous Design. Meer van hetzelfde, maar telkens minder goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
jammer. TUFKAM |
|
Ik weet het Gelukkig hebben we The Promise nog. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-02-2017 12:41] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Peop in je hoofd. Het is pure exodusverafgoding. |
|
In dat geval moet ik dringend aan de Exodus. Tips? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |