![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alles van die band is vet. Maar idd, geen idee over merch. ![]() |
|
Deathwish store, maja, Amerika. En nu gaan we vegen ![]() |
|
ik heb 1 nieuwe harms way nummer gehoord. Vond em nogal tam en dus ook tegen vallen. ![]() |
|
Dames, heren, kijk hier even goed naar: ![]() CHOKEHOLD! Echt. Chokehold. Godver. Emoties. ![]() |
|
Hot damn, da's nog eens een affiche. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Vette line-up, al niet zozeer om de grootste acts zoals The Misfits en The Exploited. Daar kan ik niet zo veel mee. Daarnaast is de line-up vrij voorspelbaar. Het grosso modo heeft volgens mij al eens (of meerdere keren) op dit festival gestaan. Chokehold is wel erg vet, inderdaad. Content With Dying! Ben ook benieuwd naar The Suicide File. Blij met Morning Again, BenxCore? En, Ben, laat die pauperpunk eens voor wat het is. Daar word namelijk je niet beter van. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 31-03-2015 14:05] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Hopelijk ook een Europese datum voor Chokehold in de toekomst. Indertijd hun show in Lanklaar helaas gemist wegens ziekte... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
is schijnbaar de laatste dus ik denk ook beetje best off factor ![]() |
|
Lol, Morning Again. In 2000 stopten ze al eens om één half jaar later reeds één come-back te maken. Nu nog steeds on the road. ![]() Goeie, vette muziek, vooral As Tradition... Alleen soms iets teveel meligheid op het podium en in hun teksten. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Typisch fenomeen in één stagnerend genre, zonder veel nieuwe influx van bands. Cfr. ook Graspop, Groezrock, zelfs Werchter of Pukkelpop. Eén stagnerende muziekwereld. Voorwaar. En nu gaan we vegen ![]() |
|
BAM! Album stream van de nieuwe Agnostic Front! ![]() |
|
quote: Yep, maar wel vet om al die namen op één affiche te zien staan. Wordt een vermoeiend weekend, als ik dat zo zie. En Misfits is vet, duh! The Exploited lijkt me wel leuk om eens live te zien. quote: Sowieso! Morning Again was op Groezrock zo overrompelend voor mij dat ik naarstig op zoek ben naar een tweede keer. Maar Chokehold, verdomme. Had het niet verwacht ![]() quote: Oh, dat is het probleem. Maar iets als Crass is gewoon te goed. ![]() |
|
quote: Oh shit! Even wachten op mp3's. ![]() |
|
quote: Maar Crass is ook niet slecht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Ben ik het niet mee eens! Veel van de bands op de affiche zijn vrij jonge bands, maar Turnstile staat volgens mij nu voor het derde jaar op rij op het festival... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Je trekt die goed? Had ik niet verwacht. Bij mij is het kwartje enkele dagen geleden nog maar gevallen. Ineens vind ik het geniaal. Zeer vreemd. quote: Het gaat inderdaad wel weer goed met de scene. Al is het al beter geweest. ![]() |
|
quote: Heb er wel eens een docu over gezien. Zeer vaag. Crass not class! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Die band is zo extreem dat het weer goed wordt. Eerst vond ik het te hoempa klinken, maar nu ga ik er hard op. Mooie review, zo. ![]() |
|
Het twitteraccount van Rick Ta Life. Prachtig. Om een beetje op de Agnostic Front release aan te haken, een voorbeeld. quote: https://twitter.com/RICK25TALIFE/status/23195799247 [Dit bericht is gewijzigd door slavearc op 03-04-2015 16:43] The writing's on the wall and the penmanship sucks ![]() |
|
Haha, die gehele Twitter-feed leest als een kwade N-VA-volgeling op HetLaatsteNieuws.be. Prachtig. ![]() |
|
Rick Ta Life was grappig in 2000. Nu? No one cares. Rick. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ik vond Hyperview van Title Fight initieel niets, maar ben toch wel heel erg overtuigd door de plaat ineens. Er staan wat mindere nummers op, maar ik kan het sfeertje erg waarderen. De productie is heerlijk en ik denk dat Title Fight nog een hele goede vervolgplaat kan brengen als ze de oudere elementen een beetje terug laten komen. Deze nieuwe is in ieder geval een beetje ondergewaardeerd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik weet het niet met die nieuwe Title Fight. Voorlopig trek ik het allemaal 'net niet'. Het zijn leuke ideeën, maar kon zo veel beter uitgewerkt worden. Het is me te anoniem nu, terwijl ze anders een geheel eigen gezicht hadden. Een mix van het nieuwe geluid en oude elementen zou me dan wel weer leuk lijken. Maar alles van Title Fight waardeer ik maar in vlagen. Ik moet er echt voor in de stemming zijn. ![]() |
|
Bink hier maar mee over blackened hardcore, caron ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |