|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De oude vond ik nog wel te doen met de nieuwe EP springen ze echt op de oubollige death metal bandwagen. |
|
Ik vind het hardcore-gehalte nog te hoog liggen om echt te klinken als oubollige death metal. Gelukkig. Plaat klinkt echt enorm bruut. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen idee wat er op jouw avatar gebeurd, Staal. Is dat een concert van Harm's Way? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Crowdurfende opblaaspoppen, geen idee waarom eigenlijk Misschien is dat de Harm's Way idd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ahzo! Harm's Way I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ga die Harm's Way EP eens keuren, ik ga ze immers op Vlamrock zien. Hebben mensen de nieuwe Defeater al geprobeerd? Heb zojuist ook Counterparts en Liferuiner binnengehaald (alleen maar om te zeggen dat Bart het echt mis heeft wat betreft Liferuiner). Harm's Way. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Een band die met Twitching Tongues op toer is moet wel goed zijn, eens checken. |
|
quote: Ga je ook naar Vlamrock? Daar staat Twitching Tongues ook. Harm's Way trouwens ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee heb al andere verplichtingen, leuke line-up wel. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: Dat Harm's Way ook... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Touché Amore heeft een nieuwe track op het internet gezet: Vanaf nu moet op iedere CD van Deathwish gewoon een sticker met dit erop: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-07-2013 22:47] |
|
Zometeen eens luisteren, vond dat eerste nummer erg cool Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er was toch ook een emotopic ergens? |
|
quote: Dat mag al veel langer. Al had dat Cold World van mij nooit gehoeven. En bokkie is een huilebalk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pas maar op, straks word je nog geband. |
|
quote: Sollicitaties graag naar zm-moderators@zwaremetalen.com Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Cold World is best cool. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Misschien eens uitproberen dan nu ik wat beter hiphop kan waarderen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik kots even met bokkie mee. Vreesde bij het zien van de bandnaam al het ergste en die vrees werd dubbel en dwars bewaarheid. Heb het 31 seconden uitgehouden. Bah. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Touché Amoré, bah. Kom, laten we allemaal de teksten uit onze kop leren en zo hard mogelijk meezingen, terwijl we verder geen idee hebben wat hardcore nou eigenlijk inhoudt. Radiovriendelijke meuk, ik vind het niks. Harm's Way. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Vertel me bij welke goede hardcoreband dat niet gebeurt. Met je ''bury me in smoke'' altijd. Jankerd. quote: Owja, jij was de hardcore-guru en jij weet precies hoe anderen muziek behoren te beleven. quote: Jammer voor je. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |