|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vette set van Gulch op This Is Hardcore! Ben erg benieuwd naar een debuutalbum van deze gasten, de EP's zijn erg goed. |
|
ja goede eps idd, iets anders dan de meeste jaren 90 revival metalcore van de laatste tijd. |
|
Gisteren Bad Luck 13 Riot Extravaganza gezien in de support van Sheer Terror en Carnivore AD. De show was natuurlijk niet zo legendarisch onzinnig als die van Hellfest 2004, maar het blijft leuk om deze debielheid een keer in het echt gezien te hebben. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jaloers! Hoe was Sheer Terror? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die Paul Bearer is natuurlijk echt een hele domme doch legendarische vent. Beetje kankeren op van alles en nog wat en het tempo uit de show halen met dom gelul over This Is Hardcore festival en Turnstile. Een oude alcoholist die niet meer bij de tijd kan blijven. Dat is natuurlijk ook een beetje de insteek, dus alles wat hij zegt kan je met een korreltje zout nemen. Het optreden zelf vond ik best gaaf. De wat stevigere nummers zijn live wat mij betreft veel vetter dan op plaat. De Wisdom In Chains-erige zang tijdens de melodischere nummers doet me dan weer erg weinig. Gemixte gevoelens dus, maar tof om deze band een keer gezien te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 09-03-2020 21:28] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Leeway blijkt toch een van de coolste bands ooit te zijn. Jawel, het woord 'cool' wordt hier gebruikt en niet eens onterecht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Franse componist voorziet NOFX' The Decline van orkest. Vet. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dit is ook een erg gaaf debuutalbum: Drain - California Cursed. Titeltrack: Veel jaren '80 thrashmetalinvloeden, dus dit gaat meer de crossoverkant op. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-04-2020 19:48] |
|
quote: Leeway kende ik alleen van naam, dus ik heb vandaag Born to Expire eens gecheckt. Hele gave plaat! |
|
Klopt! Ben er echt gek van. Idem voor Desperate Measures (Who's to Blame ) en het experimentelere Open Mouth Kiss. Enkel Adult Crash trek ik een stuk minder goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Cold World heeft hier duidelijk naar geluisterd. Foot The Bill is een hitje hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die plaat is inderdaad wel feest! Lekker euforisch gevoel ook in de muziek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Gulch heeft een plaat uitgebracht en hij is waanzinnig!!! Ook gewoon een Siouxsie and the Banshees-cover als afsluiter. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-07-2020 11:46] |
|
Ohja, ik moet nog eens op die hype-train proberen stappen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sterke eerste indruk. Soort van de meer metalcore kant van Catharsis en dan een beetje powerviolence invloed qua song structuur. Geheel doet me denken aan Bremen hardcore. |
|
De Catharsis-referentie snap ik, maar het mist toch wel die bevlogenheid en intensiteit na een paar luisterbeurten. Dat gezegd hebbende vind ik het verder een prima muziekje. Dat wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Beetje saaiig, ik snap het voorlopig nog niet. Die cover daarentegen is wel echt heerlijk. Maar beter nieuws: Ecostrike. Gvd, wat een schijfje. Neigt met momenten zelfs een beetje naar Judge en daar is niks mis mee. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mijn type drie-akkoorden-punk "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Be Well, toffe plaat! Met (ex-)leden van Battery, Bane en Darkest Hour. [Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 28-08-2020 23:14] A metalheart is hard to tear apart |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hebben ze James Hetfield op zang tegenwoordig? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat mocht Hetfield willen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Iemand al de woonkamer kapot gemoshed op de nieuwe Nasty? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |