|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk toch niet dat ik na twintig minuten al gestopt was met lachen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Volgens mij liep Ben hier al mee te posen. Gaaf nummer, zin in deze EP. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaaf nummer van Harm's Way. Eigenlijk geen verrassing, aangezien ze bij Deathwish zijn getekend. |
|
Deathwish <3 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Echt zo'n EP waar ik met graagte enkele dagen mee loop te posen Die band is echt briljant. Momenteel blijf ik Reality Approaches verkiezen boven alles, maar het andere materiaal is ook mokerhard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hee.. die wilde ik hier ook neer pleuren. Zat alleen te twijfelen tussen dit topic of het Deathcore topic. Uiteindelijk deze gekozen en staat ie er al. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die band kan niet genoeg vernoemd worden. Harm's Way. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Harm's Way Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Off The Hook - The End Vanaf 0:50 sec gaat het los! A metalheart is hard to tear apart |
|
nieuwe Liferuiner is zwaar vet! signature |
|
Helaas nog niet gehoord, schandalig eigenlijk. Heb wel vernomen dat het erg hard de melodieuze kant opgaat, klopt dat? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
zeker weten ja! ik vind het wel te doen nog, solo's netjes op de achtergrond, maar de riffs zijn melodieuzer (copy/paste review bezig) signature |
|
Ben, nieuwe Down To Nothing! quote: [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-07-2013 11:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nu al kans op de jaarlijst! Geweldige band dit, sowieso een van de beste hardcorebands van de laatste jaren. De nieuwe EP, een voorproefje op de plaat, staat hier in ieder geval op repeat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik had nog nooit een noot van Harm's Way gehoord. Net terug van hun show in Dynamo. Het is echt jaren geleden dat een band me live zo heeft weggeblazen met een voor mij onbekend repertoire. Super optreden, de agressie en energie spatten er af. Het was zo strak als het poepgat van een babyzeehond en er werd niet clean gezongen. Fucking geweldig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dat opnoemen op fora helpt dus echt Harm's Way I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die band kan niet vaak genoeg genoemd worden. Harm's Way. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 07-07-2013 10:31] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb je het over Harm's Way? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
On topic graag! Harm's Way. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Wat moet deze dertien in een dozijn deathmetal in het hardcoretopic? |
|
quote:FIjn! |
|
quote: Ga niet fokken met Harm's Way. Die doen vaak live een intro van Bolt Thrower, dat is dikke klasse. Harm's Way. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Bolt Thrower is ook death metal. En nou opgeflikkert met je death metal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |