|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ow god jongens, een band die 'Benchpress' heet. ('': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Is al wel wat harder dan Harm's Way.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Maar zelf benchpressen, hoh maar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Als ik hiernaar kijk moet ik toch echt aan een bepaalde definitie van mallcore denken: "The lyrical content often complains about the unfairness of teenage situation, parents, school, or in rare cases politics.". If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ach ja, Harm's Way. Een jaartje of wat geleden had ik er nog nooit van gehoord, en omdat mijn weinige vrienden naar een show gingen waar Harm's Way speelde en ik ook weer een keertje naar buiten mocht van mijn begeleiders ben ik daar verzeild geraakt. De liveshow was zeldzaam overtuigend: aftikken, strak en hard spelen, alles kapot, geen gelul en wegwezen. Daarna heb ik wat tracks op da internetz gecheckt en viel het me op plaat toch wat tegen. Maar die avond, live, was het een voltreffer, waar veel andere hardcorebands live toch verzanden in knullige preken over het hardcore-zijn en rommelig spelen. Dus: Harm's Way! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 25-02-2016 20:26] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Bij bankdrukken en hardcore denk ik meer aan Bury Your Dead en consorten. Ook bij deadliften en squaten trouwens @Knelgeest: Bij clips van hardcorebands proef ik eigenlijk nooit de energie/agressie/ die ik gewoon op plaat danwel live wel ervaar. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-02-2016 20:56] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hehe, Fury of Five kan er op dat vlak wel wat van. Lekker de tough guy uithangen. De vermuzikalisering van de bezopen buurman die tegen iedereen die niet doet wat hij wilt "Of moeie kloppen 'en?!' roept. Benchpress is wel ok. Anoniem, maar ok. Hoe langer ik naar hardcore luister, hoe meer ik neig naar de echte old school bands. Niet omdat de bands na een tijd old school worden, maar jullie weten wel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die blonde van Fury Of Five heeft met zijn zij-project Boxcutter eens een klopjacht op gezet op een Belgische reviewer van Good Life. Het hip-hop stuk werd door de reviewer af gedaan als bullshit en hij eindigde met pussies. Waarna die kerel collectief op riep om die reviewer iets aan te doen en hem te pakken. Hebben dan ooit eens in Kontich gespeeld en er is nie veel meer van gekomen. Eigenlijk niks. En nu gaan we vegen |
|
quote:Zo'n sneu figuur leek het mij al wel, ja. De intelligentie straalt ook uit de ogen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Voor de geïnteresseerden: de nieuwe Knuckledust valt te beluisteren op een aantal bekende kanalen. Ben er wel benieuwd naar, al heb ik alweer een album gemist. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bury Your Dead op Groezrock, hoe vet!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En ik zal wel weer onder een steen geleefd hebben, maar zie ik daar ook Despised Icon in de line-up? En, doen die nog wat clubshowtjes of moet ik dan echt naar fucking Groezrock? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je mag ook naar Impericon Festival Amsterdam, haha. Wat een slechte Groezrock line-up trouwens. Voor het eerst sinds 4 jaar niet aanwezig, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-03-2016 18:13] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, lach er maar om. Maar grappig is het alleszins niet voor een oude man als ik. Groezrock of Impericon. The humanity! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
BURY YOUR DEAD Maar ook heel hard afwezig dit jaar. Verhuizen, studeren, enzo. Leven leven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ga je in een fatsoenlijke buurt wonen? |
|
Zeker, zeker! De meetjeswijk in dat dorpje dat een postcode deelt met jouw gehucht I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zegt mij niks? |
|
Die review van Netherlands Death Fest doet me wel heel hard beseffen hoe een hoge dunk ik heb van Infest. Geniale band, vooral die Mankind 7". Geweldige teksten ook. Nog meer liefhebbers van die band? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 14-03-2016 23:28] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik dus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goede band, maar niet mijn kopje thee. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Simpel toch, 2 dagen lam of 1 avond. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het drinken gaat me wel lukken. Het publiek daarentegen... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |