|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
woest signature |
|
Over Xibalba gesproken: nieuwe split met Suburban Scum is te streamen. http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-xibalbasuburban-scum-split/ Hard? HARDT!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Hard nummer dit, dikke sound. Xibalba, iemand? Zanger van Redemption Denied komt nog even langs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Meh, Xibalba is een mislukte deathmetalband. |
|
quote: Klopt, Obituary met wat Crowbar en hardcore-vibes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik stem voor een misluktedeathmetalcore-scene, dan. Xibalba heerst. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
False to death metal! |
|
De nieuwe Brutality Will Prevail is een heel flauw afkooksel van de vorige versie. Die cleane zang die af en toe opsteekt is ook echt niet te doen. Jammer, maar ik begin de band af te schrijven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Trek die plaat van Angel Du$t wel. 11 nummers, 15 minuten, catchy songs. |
|
Angel Du$t is inderdaad erg fijn, ja! Dik old school gevoel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jezus, die intro. Old-school Norma Jean eroverheen? Ongetwijfeld gaat dit een van de hardste platen van 2014 worden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jeweetog, jonguh. Die intro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heb je het ook geluisterd? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Doet me op de een of andere manier denken aan Bloodlet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Inderdaad prima spul dit! |
|
Die nieuwe Code Orange-tracks zijn echt vet. Dit is de derde: |
|
Deathwish heeft de volledige nieuwe plaat van Code Orange online gezet: |
|
Hm, ik vind hem opvallend erg 'moshy'. Enerzijds voel ik wel die 90's metalcore-vibe in de muziek, anderzijds voelt het iets te opzichtig en makkelijk de breakdown erin gooien. Ik vind het wel een gewaagde gok om op deze manier zo simplistisch uit de hoek te komen als je daarvoor altijd zo gek mogelijk probeerde te zijn als band. Na twee luisterbeurten heb ik het idee dat deze plaat in ieder geval minder gefragmenteerd is dan de eerste full-length. Die eerste kwam daarnaast ook heel erg gehaast over (alsof in de hype toen ze bij Deathwish tekenden nog even snel een album is afgeraffeld) en dat gevoel heb ik bij deze niet. Denk dat ik wel veel plezier met deze plaat ga beleven. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://crimeandpunishmentbhc.bandcamp.com/ Dit is vet! Wel echt demo-materiaal met zang die nogal flauw uitvalt, maar wel een heerlijke drive in de nummers. Het doet wat denken aan Madball met een scheut Trapped Under Ice en Bulldoze-beatdowns. Met een dame op zang. Maar die mag het de volgende keer wel wat beter doen. Maar die demo belooft wel heel erg veel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vroeger vooral de eigen Belgische bands. BxL had net dat streepje voor op H8000 met LOT, DV8 en eerste Arkangel, Backstabbers... H8000 dreef vooral op de hype van vele jonkies maar Liar, Congress en SOY waren wél de moeite. Dan nog een Integrity, Darkside NYC of andere zwartgallige hc. Geen Nike Air Old School of Onno-core. En nu gaan we vegen |
|
Heeft iemand de nieuwe Cruel Hand gehoord? Het lijkt erop alsof ze de Angeldu$st/Turnstyle kant op gegaan zijn door veel meer pop(punk)erige zang in de nummers te stoppen. Ik was in het begin erg sceptisch, met de vette nummers van Lock and Key in het achterhoofd, maar het is voor mij toch een erg geslaagde combinatie. Het klinkt fris, jeugdig, meezingbaar, pakkend en af en toe komen er typische Cruel Hand-achtige breaks voorbij. Er is zelfs een kleine revival van de gangshout merkbaar. Ik kan hem na een luisterbeurt best aanraden. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-09-2014 23:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De stijl is idd wat omgegooid, maar is bij deze band niet veel. 3s was een sterke ep maar dit doet me eerder denken aan de laatste plaat van No Warning, en dat vind ik niet positief. Turnstile en Angel Dust zijn beiden - hoewel wat gehyped - wel erg vet. |
|
quote: Wist al dat er iemand van Trapped Under Ice in die band zat, maar ontdek nu maar dat het Justice Tripp zelf is die de vocalen doet. Live kaakbrekerij! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |