|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn hemel! https://xbishopx.bandcamp.com/album/everything-in-vein Moet nog luisteren, maar geweldig nieuws dat ze terug zijn! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jemig Ben. Dat is echt zwakcore. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niet fokken met eender welke band van ergens rond 2005-2006 met de naam tussen twee X'en, gaarne. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik deed het zojuist. GET AT ME BRO Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat komt niet goed! Met je xGhostface Killahx. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Bruh, you done made a mistake, boiiii. You fucked up, niggah! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Komt er somtijds nog eens echt goeie punkrock uit? (serieuze vraag) En nu gaan we vegen |
|
Punk is dood. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja hoor... |
|
|
|
Wat is dat nu weer, die Spider Crew? Ik bekijk geen youtube, maar ken die naam nog ergens van. En nu gaan we vegen |
|
Is dat geen beatdowncrew uit Charleroi? De naam komt me bekend voor. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Spider Crew is een kneuzenkermis. Met die kerel die van NY naar fucking Oostenrijk geëmigreerd is om hardcore te maken. Slecht verhaal... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Het klinkt erg Amerikaans/NY, blijken ze tot verbazing uit Oostenrijk te komen, maar dat verklaard. |
|
Deze kende ik nog niet: |
|
Daar heb je meteen de hardste Ringwormtrack, al is The Promise als album enorm veel beter. Heerlijke band, jammer dat ze nogal vergeten lijken te zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: Is dat de reincarnatie van Only Attitude Counts. Een typische L and F band alleszins, ik vermoedde het. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik peins niet dat er iets van scéne in Charleroi is. Enige noemenswaardige band was Do Or Die zekerst, pseudo-Italianen. En nu gaan we vegen |
|
quote:Sla nou niet het fundament onder het genre vandaan... quote: quote: |
|
quote: :''''''''''''''''') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zit die drummer in het gips of zo? :`) https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Deze blijft geweldig: Ik trek die plaat zelfs beter dan Witness en My Love, My Way. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Is gewoon een hele vette plaat inderdaad. Iets beter geproduceerd wat mij betreft ook, dat maakt hem meer luisterbaar voor mij in vergelijking met de andere albums. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-09-2015 16:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |