|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Eeen kennis heeft wegens omstandigheden een 4 dagen ticket te koop voor de normale prijs. Weet je nog iemand die een kaartje wil, laat het me even weten a.u.b. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Heb deze ook gezien en viel me ook wat tegen vocaal. Ondertussen melding gezien van de laatste 10 afterburner tickets. Vrees dat het niets zal worden dit jaar. Gelukkig staat Triptykon op Graspop |
|
Heretic's Black'n'Roll'n'Trash Attack To Level Roadburn Festival's Afterburner We at Roadburn HQ love our heavy metal to be simple, pure, raw, dirty, and totally in thrall to Venom, Bathory and their blasphemous ilk. Inspired by the aforementioned trailblazers, Eindhoven's (NL) Heretic are great, unholy, fun and their catchy, punked-up, blackened vibe, and demonic, doom-laden sound reflects the same musical attitude. From 1999's Black Metal Holocaust to 2013's Angelcunts and Devilcocks, Heretic sound like the baying of a pack of filthy hounds of hell, showing that simple riffs, the voice of a bastard and glorious hymns to Satan are all we need when it comes to a black'n'roll'n'trash attack. We're excited to announce that Heretic will play the 2014 Roadburn Afterburner on Sunday, April 13th at the Cul de Sac in Tilburg, The Netherlands, and the word on the streets is that Heretic will play a set of their more doomy material. |
|
Coole poster! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
De running order is bekend! |
|
Corrections House staat 2 keer op de planken?? |
|
Op vrijdag spelen ze solowerk. |
|
Makkie dit jaar. Brutus - Seirom - Beastmilk - The Cult of Dom Keller - Corrections House - Crowbar - BONG Magma - Lenny Kaye & Harsh Toke - Comus - Corrections House - Goblin - Sula Bassana - Terra Tenebrosa - Elephant9 & Reine Fiske 11Paranoias - Circle - Papir - YOB - Carlton Melton - Loop - A Storm Of Light Aqua Nebula Oscillator - Selim Lemouchi's Enemies - Papermoon Sessions - YOB - Carlton Melton vs Dr Space - Triptykon - Lumerians Al komt hier toch niets van terecht. You have time. You are doing fine. |
|
quote: ಠ_ಠ Die donderdag! Locrian / Sourvein / Seirom / Beastmilk / Samothrace / The Cult of Dom Keller / Whitehorse / Ortega / Corrections House / Conan / Bong / Graves at Sea De andere dagen gaan wel. |
|
Jammer van de Beastmilk - Samothrace overlap op donderdag. Beastmilk it is. |
|
Samothrace vrijdag a.s. in Utrecht, denk dat ik ze daar even meepik. You have time. You are doing fine. |
|
Lood om oud ijzer dat. Lord Dying it is. Verder een vrij rustige donderdag, weinig waar ik echt enthousiast over ben, alleen jammer dat Ortega tegelijk met Corrections House speelt. |
|
quote: +1 |
|
quote: Ik zag het. Heb helaas al iets anders te doen. |
|
Yob-elyskkh Old Man Gloom/Age of Taurus Nothing/Whitehorse Crowbar/Anciients Maar fucking veel zin in. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik heb dit voorlopig: http://clashfinder.com/s/rb2014/?user=tomcat_ha& |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vrijdag is voor mij ook megachill met dank aan Akerfeldt die alle maal van die kloteprog bandjes die dag geprogrammeerd heeft Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat er geen treinen rijden is wel ruk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat je hotel op 300 meter van 013, dat je in november al geboekt en betaald hebt, ineens overboekt blijkt en ze je in een hotel in Waalwijk proberen te dumpen is ook best, eh, ruk. |
|
quote: Alleen maar het stukje tussen Tilburg en Den Bosch. Gelukkig niet Den Bosch - Utrecht En dan maar een half uurtje in de NS bus ter vervanging. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Op de NS site lees ik dat het nachtnet dan niet rijdt tussen Utrecht en Eindhoven. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Maar wel tussen Den Bosch en Utrecht. Dat nachtnet heb je mee te maken. EDIT: GODVERDEKUT, zie net dat tussen Den Bosch en Utrecht dus een bus dan rijdt. Dat stond er vorige week nog niet, de schoften. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 02-04-2014 14:28] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Helaas slechts de Afterburner dit jaar, maar ook dat is goed vaginaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |