|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestaat Cobalt nog? Die laatste plaat was echt minder. |
|
Bestaat nog voor zover ik weet. Vond Gin zelf de beste. Maar ik luister dan ook graag naar hipstershit die over 5 jaar niet meer herinnert wordt. |
|
Cobalt treedt 'zelfs' (weer) op, enzo. Dus. DOEN!! Zullen wij samen cureren, Northward? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb nog nooit van Loop gehoord, dat ga ik maar eens opzoeken. Bands die ik graag op Roadburn 2014 zou willen zien: - Deafheaven - Krallice - Dark Buddha Rising - Altar Of Plagues - Ufomammut - Coffins - Portal - Shining (NO) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-07-2013 19:41] |
|
Zou er hier ooit nog een plaatsje zijn voor Converge? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Neu. |
|
SubRosa Jex Thoth Blood Ceremony Chelsea Wolfe If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik pleit voor een totaal zangeressenloos Roadburn Al mag er voor Undersmile een uitzondering gemaakt worden. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 10-07-2013 21:13] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: 5 jaar? Donder op. 2 jaar max. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 10-07-2013 21:14] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ook geen Demon Lung, Marcel H.? |
|
quote: die moet ik nog steeds checken, maar over het algemeen kan ik heel heel heel heel slecht tegen vrouwelijke zang. Witch Mountain is een uitzondering, net als Undersmile en Thorr's Hammer en Monarch. Het is vooral cleane vrouwelijke zang die ik zeer slecht trek. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ook geen Epica, Marcel H.? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zeg Gold samen met Heels of Steel! |
|
quote: Verstaanbare teksten gaan je de pet te boven? |
|
quote:Speelden een hele goede show afgelopen jaar, mag best weer. |
|
quote:Ik vind het licht galmende stemgeluid erg goed passen bij de epische doom die Demon Lung maakt en ze zingt vrij laag ook. |
|
quote: dan moet ik ze moeilijk gaan linken met de muziek want anders kan ik de muziek niet op juiste waarde schatten Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Die vind ik wel gaaf, maar om heel andere redenen Maar de eerste plaat van ze vind ik echt prima te doen net als hele oude Within Temptation en eerste twee platen van After Forever Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Occultation! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: NEE de volgende keer in De Drie Dorstige Herten wordt het duidelijk eerst een vuistgevecht voordat er bier gedronken wordt Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:High Priest of Saturn, aapje! En Horseback zou wel rete gaaf zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Op zich een prima plan, zijn er ook weer wat meer eetpauzes. ;-) |
|
Lugubrum Soilent Green The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Bongripper Belzebong Cough (mag wel weer terug komen!) Dopelord Eyehategod |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |